Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN]Grób TDi by Wodz,koła 20",engine AFN na GTB22 235KM/450NM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko co zostanie dalej porting i lpg???

Zmiana auta :) Coś jeszcze jest do ugrania jak by zrobił porting głowicy i w moim przypadku sprzęgło.


A ta farba to powiedz dokladnie jakiego kolorku-gold?Przegladam aukcje i nie znalazlem takiego,suma sumarum poprosilbym o link:-)

Tu jest ten zestaw,widzę że zmienili już opis na poprawny i nie piszą że to matt.

http://www.ebay.co.uk/itm/E-Tech-Valve-Engine-Bay-Wheel-Hub-Brake-Caliper-Paint-Full-Kit-Set-Copper-/361408347924?hash=item54259dbf14:g:r5kAAOSwhcJWHjz~

Opublikowano

W sumie fakt i tak dobry wynik jak na VP.

Dzieki za link.


I zamówione,po Świetach będziemy działać :hi:

Opublikowano

Witam.

Ostatnimi dniami polatałem troszkę po autostradzie i nagrałem jak grób się odpycha.

70-230 3bieg

40-200 2bieg(nie do spodu z ładną trakcją)

80-210 3bieg

100-230 3bieg

Pozdrawiam

Opublikowano

dobry killer jest, pewnie nie jeden się zdziwi, co potrafi stare audi w te di i :decayed::thumbup1:

Opublikowano

Chyba moje 1,9 potrzebuje wiecej kucy:D

Opublikowano

Ale to jedzie!! Jestem ciekaw jak wygląda srednie spalanie przy tej mocy.

Opublikowano

Ale to jedzie!! Jestem ciekaw jak wygląda srednie spalanie przy tej mocy.

Zdziwiłbyś sie jak to malutko pali.

Swoja drogą zapierdziela jak wsiekła od 100-230 nawet nie ma zadyszki.

Tymi filmikami zdecydowałem sie jednak na 22 :decayed: Wahałem sie jeszcze co do 17 ale nie mam wątpliwości :kox::kox:

Opublikowano (edytowane)

Jestem ciekaw jak wygląda srednie spalanie przy tej mocy.

Ze spalaniem nie ma tragedii :)

Ostatnio jechałem 1800km z UK w trzy osoby załadowany po dach.Na kołach zimowych 18",ale 20" było w bagażniku :grin: Prędkość przemieszczania się 150-180km/h i po podliczeniu spalanie wyszło 7.1l :banan: Jadąc do 3tyś/obr na pewno by była 6l :D

Tymi filmikami zdecydowałem sie jednak na 22 :decayed:

I masz racje,nie słuchaj "doradców" co twierdzą że późno wstaje.

Swoja drogą zapierdziela jak wsiekła od 100-230 nawet nie ma zadyszki

Na 18" by pewnie z sek urwał,ale i tak jak na stare 1.9tdi daje radę.Ori S4 bez wirusa nie daje rady z lotki. :wink: (oj teraz się zacznie zamieszanie :grin: )

Edytowane przez wodz
Opublikowano

Włożyłeś kij w mrowisko :decayed::decayed:

Opublikowano (edytowane)

No tak ale ten afn długo nie wytrzyma.to taki soft na rozyebanie silnika.

jeździłem awx który miał 250 koni to s4 b5 łeb w leb ale powyżej 180 s4 brało górę.

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

No tak ale ten afn długo nie wytrzyma.to taki soft na rozyebanie silnika.

Nie wiem ile wytrzyma ale Ty widzę wiesz i może mi powiesz?

Z góry dziękuje za odpowiedz,pozdrawiam.

Opublikowano

Odbierasz to jak bym napisał to w złości. Ja tego nie życzę ,w sumie.Nawet nie wiem co tam porobiłes,typu mechanika

Opublikowano

logiczne jest to ze silnik, którego konstrukcja była wyliczona na fabryczne 110km i jakieś tam 240Nm + zapas konstrukcyjny, przy dołożenia mu koksu x2, jest podczas mocnej eksploatacji bardziej narażony na awarię, co nie oznacza, że jeśli korzysta się z pokładów mocy "z rozsądkiem" padnie dziś,jutro czy za parę miesięcy. Równie dobrze może przeżyć nie jedną zapuszczoną lub źle eksploatowaną serie. Co do AWX i S4 - podejrzewam żę AWX standardowo siedział w budzie B6, którą też jest cięższa.

Opublikowano

Tak,b6 a s4 b5 quatrro trochę waży. Ale to wszystko zależy jak soft zrobiony,jak zrobiony przebieg mocy ,moment itd.no ale nie mam zastrzeżeń, auto robi miazge z taką mocą.

Opublikowano

Odbierasz to jak bym napisał to w złości. Ja tego nie życzę ,w sumie.

Dużo już różnych opinii się nasłuchałem i przeróżnych teorii. Pytając o jakiekolwiek "dowody" potwierdzające na to co mi do głowy próbowali wcisnąć kończyło się na tym że kolega mi mówił.Że sam nie zrobił "mocnego" AFN czy tym podobnego projektu ale on wie że tak czy inaczej będzie.Nie wiem do której "grupy" należysz więc zapytałem.Bardzo dobrze sobie zdaje z tego sprawę że kwestia czasu i korba wyjdzie bokiem :grin: ,ale ile minie czasu podejrzewam że nikt nie wie.Na razie auto przejechało 9tyś mil,bardzo często z gazem w podłodze oczywiście po rozgrzaniu oleju i ma się dobrze.Może być i tak że jutro napiszę posta że kolejny motor mi wybuchł,a może po przejechaniu 50tys?

Opublikowano

A to ty masz seryjne korby? Spory nm znoszą naprawdę. Ja jestem tego zdania że jak mi coś yebnie to się zrobi.wlasnie z tym tuning się wiąże tymbardziej auta,które ma 15 lat.Ja sam nie jestem pewien ile moje zniesie,zrobię 220 koni i jestem niezbyt pewny.Moze być tak że twój afn ogarnie 250 koni a moje pancerne 1 .8 T 200 .

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A to ty masz seryjne korby? Spory nm znoszą naprawdę

Tak dokładnie mam seryjne korby które miały "wypaść" po przekroczeniu 400NM według "znawców".

P.S.

Może jesteś zainteresowany kupnem kompletnego swapu 1.8t 300KM? Jak tak to zapraszam na PW.

Opublikowano

wódz zacny ten twój AFN jest powodzenia w modzeniu i jak najdłuższym użytkowaniu tego silnika

Opublikowano (edytowane)

Malcin jakie sprzeglo ogarnia taki duzawy moment??

U mnie juz niestety DM coraz bardziej trzepie buda nawet sie juz raz zblokowal i trzeba isc do przodu.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Skubaniutki. Taka szmoc ze Starego dobrego afn- i jeszcze 20". BRAVO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...