komoornik Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Turbo potrafi pękać? Pytanie jaki sens mają takie przeróbki jak turbo ma przelatane 230k km.
maciek333 Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Jak żeliwo jest całe i nie popękane to przebieg nie ma znaczenia
toja Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Dokładnie tak , tylko że DP robisz aż po połowy auta do łączenia się wydechu na złączce przed środkowym tłumikiem Do którego miejsca standardowo się robi DP?
komoornik Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Sam katalizator praktycznie.
maciek333 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Są 2 opcje zrobić długi Dp do połowy auta z łączeniem przy środkowym tłumiku , lub krótki Dp przy łączeniu zaraz za katem , na pewno im dłuższy tym lepiej , silnik ma czym oddychac
griga-st Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 na pewno im dłuższy tym lepiej , silnik ma czym oddychac Niezupełnie. Sportowy kat się zakłada
jarek920 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Bez kata temperatura kolektora potrafi i o 200 stopni spaść wtedy zeliwo turbiny rzadziej pęka.
maciek333 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Katalizator to czyste zło, można wstawić sporotowego kata wiadomo badania lepiej przejść ale i taki kat troche kosztuje a jak komuś zależy na mocy to nie bawi sie w sportowe katy Edytowane 16 Października 2016 przez maciek333
gregor10 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Katalizator to czyste zło, można wstawić sporotowego kata wiadomo badania lepiej przejść ale i taki kat troche kosztuje a jak komuś zależy na mocy to nie bawi sie w sportowe katy sportowy kat to bardziej da wyglądu koszt nie jest duży , ale na przegladach spokój przeważnie bo 'jest' i to wszystko sportowy kat nie dławi przepływu tak ze śmiało na takie moce można go stosować, złem przy tych mocach jest seryjny kat, sportowy spokojnie sobie radzi z takimi mocami - przetestowałem osobiście na paru autach.
krzyzko90 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 A jeśli dać dp 3 cale i wydech od 3.0tdi 2.6cala pamiętając o tym że nie ma tłumika środkowego więc dźwięk powinien być ciekawszy, k04, co do IC od 3.0tdi biturbo kosztuje 600zł myślę że lepiej dać z fmic za 750 masz wraz z orurowaniem oraz łącznikami wydajność chłodzenia bdo 450hp więc takim możliwie tańszym kosztem masz też stage3[emoji16].Nurtuje mnie tylko czy dalszym ograniczeniem jest k04 bez przeróbek na hybryde i wkład autotecha żeby przebić 350+. Gregor10 wypowiesz się?[emoji16]Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Kopter Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 W dniu 16.04.2018 o 11:46, krzyzko90 napisał: A jeśli dać dp 3 cale i wydech od 3.0tdi 2.6cala pamiętając o tym że nie ma tłumika środkowego więc dźwięk powinien być ciekawszy, k04, co do IC od 3.0tdi biturbo kosztuje 600zł myślę że lepiej dać z fmic za 750 masz wraz z orurowaniem oraz łącznikami wydajność chłodzenia bdo 450hp więc takim możliwie tańszym kosztem masz też stage3. Nurtuje mnie tylko czy dalszym ograniczeniem jest k04 bez przeróbek na hybryde i wkład autotecha żeby przebić 350+. Gregor10 wypowiesz się? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Ograniczeniem będzie jeszcze niskociśnieniowa pompa paliwa (w baku) oraz wałki rozrządu - tak mówił mój tuner. IC faktycznie lepiej dać z FMIC - koszt taki sam jak z 3.0BiT a wydajność dużo większa.
krzyzko90 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Ograniczeniem będzie jeszcze niskociśnieniowa pompa paliwa (w baku) oraz wałki rozrządu - tak mówił mój tuner. IC faktycznie lepiej dać z FMIC - koszt taki sam jak z 3.0BiT a wydajność dużo większa.Wałkami? One znoszą dużo większą moc niż np korbowody a te dają radę nawet przy mocach 400+, na stronie compotów na stage4 430-450 nie ma nic o wymianie pompy niskociśnieniowej... HmmWysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Kopter Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 (edytowane) 7 minut temu, krzyzko90 napisał: Wałkami? One znoszą dużo większą moc niż np korbowody a te dają radę nawet przy mocach 400+, na stronie compotów na stage4 430-450 nie ma nic o wymianie pompy niskociśnieniowej... Hmm Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Dlatego piszę, że tak mówił mój tuner, nie sprawdzałem Compsport stage4 w tfsi robi chyba tylko dla silników poprzecznych. EDIT: Sprawdziłem na stronie CS i tam nie mówią nic nawet o wymianie pompie wysokiego ciśnienia, dziwne.. U nas nie przejdzie bez jej wymiany. Edytowane 19 Kwietnia 2018 przez Kopter
lowlife Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 On 7/11/2016 at 9:08 PM, maciek333 said: I have a 3.5 "> 3" downpipe to half-car and then 2.75 "to the very end on 2 silnaflow through silencers, there is also k04, fmic 600x300x76 with 2.5" piping where it goes perfectly to b8, tip and converted input and I'm waiting for the final tuning, now it is 1.2bara. On a daily basis, the exhaust is not too loud but if you press it is nice reptile for comparison after the program at 280km / 463nm 0-100 5.6 sec repeatable and 100-200 18.6 / 18.7 sec on a flat racelogiku, on the current setup after initial tuning without complete exhalation 0-100 5.1 sec and 100-200 13.6 / 13.7 sec. If it's finally cut, it's time 13,6 litra FMIC wydaje się trochę przesadą. Czy jest laggy?
maciek333 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Nie było żadnych lagów, podawało jak trzeba
kacper.80 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 witam zakupiłem zestaw jak wyżej od fimic pl (w zestawie 2xsilikon 45 2x złączki pod silikony plus 4x opaski) chciałbym zbudować cały układ do tego z aluminium,od turbo do przepustnicy jakie średnice WW zastosować ? Z góry dziękuję za info ?
jnow Opublikowano 22 Września 2018 Opublikowano 22 Września 2018 Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta? Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe).. Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika.
Kopter Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 W dniu 22.09.2018 o 14:08, jnow napisał: Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta? Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe).. Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika. Zdecydowanie nie wpłynie, powinno być ciut głośniej ale bez przesady. Taki Stage2 zdecydowanie bezpieczny dla silnika (o ile sam silnik i reszta osprzętu jest w dobrej kondycji ale to powinien sprawdzić tuner) i chyba najbardziej korzystna opcja cena do przyrostu mocy. Powinieneś uzyskać okolice 280km.
MatteoAlessandro Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 W dniu 22.09.2018 o 14:08, jnow napisał: Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta? Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe).. Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika. Ja mam IC z 3.0 Biturbo + downpipe + racechipa i mam ok 280km, głośniej mam przez filtr K&N niż przez downpipe
Marcin Gugu33 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 W dniu 4.10.2018 o 09:19, MatteoAlessandro napisał: Ja mam IC z 3.0 Biturbo + downpipe + racechipa i mam ok 280km, głośniej mam przez filtr K&N niż przez downpipe Ale to jest ok? Tylko 280 z takimi gratami? Ja mam 268km po sofcie, caed.. Macie jakieś dokładne wymiary, zdjecia rysunki na wydech lib chociaż DP do złączki środkowej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się