Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stage I vs Stage II w A4 B8 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo potrafi pękać?

Pytanie jaki sens mają takie przeróbki jak turbo ma przelatane 230k km.

Opublikowano

Jak żeliwo jest całe i nie popękane to przebieg nie ma znaczenia :)

Opublikowano

Dokładnie tak , tylko że DP robisz aż po połowy auta do łączenia się wydechu na złączce przed środkowym tłumikiem :)

Do którego miejsca standardowo się robi DP?

Opublikowano

Sam katalizator praktycznie.

Opublikowano

Są 2 opcje zrobić długi Dp do połowy auta z łączeniem przy środkowym tłumiku , lub krótki Dp przy łączeniu zaraz za katem , na pewno im dłuższy tym lepiej , silnik ma czym oddychac :D

Opublikowano

na pewno im dłuższy tym lepiej , silnik ma czym oddychac :D

Niezupełnie. Sportowy kat się zakłada :)

Opublikowano

Bez kata temperatura kolektora potrafi i o 200 stopni spaść wtedy zeliwo turbiny rzadziej pęka.

Opublikowano (edytowane)

Katalizator to czyste zło, można wstawić sporotowego kata wiadomo badania lepiej przejść ale i taki kat troche kosztuje a jak komuś zależy na mocy to nie bawi sie w sportowe katy :)

Edytowane przez maciek333
Opublikowano

Katalizator to czyste zło, można wstawić sporotowego kata wiadomo badania lepiej przejść ale i taki kat troche kosztuje a jak komuś zależy na mocy to nie bawi sie w sportowe katy :)

sportowy kat to bardziej da wyglądu :) koszt nie jest duży , ale na przegladach spokój przeważnie bo 'jest' i to wszystko

sportowy kat nie dławi przepływu tak ze śmiało na takie moce można go stosować, złem przy tych mocach jest seryjny kat, sportowy spokojnie sobie radzi z takimi mocami - przetestowałem osobiście na paru autach.

Opublikowano

A jeśli dać dp 3 cale i wydech od 3.0tdi 2.6cala pamiętając o tym że nie ma tłumika środkowego więc dźwięk powinien być ciekawszy, k04, co do IC od 3.0tdi biturbo kosztuje 600zł myślę że lepiej dać z fmic za 750 masz wraz z orurowaniem oraz łącznikami wydajność chłodzenia bdo 450hp więc takim możliwie tańszym kosztem masz też stage3[emoji16].
Nurtuje mnie tylko czy dalszym ograniczeniem jest k04 bez przeróbek na hybryde i wkład autotecha żeby przebić 350+. Gregor10 wypowiesz się?[emoji16]

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 16.04.2018 o 11:46, krzyzko90 napisał:

A jeśli dać dp 3 cale i wydech od 3.0tdi 2.6cala pamiętając o tym że nie ma tłumika środkowego więc dźwięk powinien być ciekawszy, k04, co do IC od 3.0tdi biturbo kosztuje 600zł myślę że lepiej dać z fmic za 750 masz wraz z orurowaniem oraz łącznikami wydajność chłodzenia bdo 450hp więc takim możliwie tańszym kosztem masz też stage3emoji16.png.
Nurtuje mnie tylko czy dalszym ograniczeniem jest k04 bez przeróbek na hybryde i wkład autotecha żeby przebić 350+. Gregor10 wypowiesz się?emoji16.png

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
 

Ograniczeniem będzie jeszcze niskociśnieniowa pompa paliwa (w baku) oraz wałki rozrządu - tak mówił mój tuner. IC faktycznie lepiej dać z FMIC - koszt taki sam jak z 3.0BiT a wydajność dużo większa.

Opublikowano
Ograniczeniem będzie jeszcze niskociśnieniowa pompa paliwa (w baku) oraz wałki rozrządu - tak mówił mój tuner. IC faktycznie lepiej dać z FMIC - koszt taki sam jak z 3.0BiT a wydajność dużo większa.
Wałkami? One znoszą dużo większą moc niż np korbowody a te dają radę nawet przy mocach 400+, na stronie compotów na stage4 430-450 nie ma nic o wymianie pompy niskociśnieniowej... Hmm

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, krzyzko90 napisał:

Wałkami? One znoszą dużo większą moc niż np korbowody a te dają radę nawet przy mocach 400+, na stronie compotów na stage4 430-450 nie ma nic o wymianie pompy niskociśnieniowej... Hmm

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
 

Dlatego piszę, że tak mówił mój tuner, nie sprawdzałem :) Compsport stage4 w tfsi robi chyba tylko dla silników poprzecznych.

EDIT: Sprawdziłem na stronie CS i tam nie mówią nic nawet o wymianie pompie wysokiego ciśnienia, dziwne.. U nas nie przejdzie bez jej wymiany.

Edytowane przez Kopter
Opublikowano
On 7/11/2016 at 9:08 PM, maciek333 said:

I have a 3.5 "> 3" downpipe to half-car and then 2.75 "to the very end on 2 silnaflow through silencers, there is also k04, fmic 600x300x76 with 2.5" piping where it goes perfectly to b8, tip and converted input and I'm waiting for the final tuning, now it is 1.2bara. On a daily basis, the exhaust is not too loud but if you press it is nice reptile :)for comparison after the program at 280km / 463nm 0-100 5.6 sec repeatable and 100-200 18.6 / 18.7 sec on a flat racelogiku, on the current setup after initial tuning without complete exhalation 0-100 5.1 sec and 100-200 13.6 / 13.7 sec. If it's finally cut, it's time:)

13,6 litra FMIC wydaje się trochę przesadą. Czy jest laggy?

Opublikowano

Nie było żadnych lagów, podawało jak trzeba 

 

Opublikowano

witam zakupiłem zestaw jak wyżej od fimic pl (w zestawie 2xsilikon 45 2x złączki pod silikony plus 4x opaski)

chciałbym zbudować cały układ do tego z aluminium,od turbo do przepustnicy jakie średnice WW zastosować ?

Z góry dziękuję za info ?

Opublikowano

Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta?

Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe)..

Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika.

Opublikowano
W dniu 22.09.2018 o 14:08, jnow napisał:

Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta?

Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe)..

Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika.

Zdecydowanie nie wpłynie, powinno być ciut głośniej ale bez przesady.

Taki Stage2 zdecydowanie bezpieczny dla silnika (o ile sam silnik i reszta osprzętu jest w dobrej kondycji ale to powinien sprawdzić tuner) i chyba najbardziej korzystna opcja cena do przyrostu mocy. Powinieneś uzyskać okolice 280km.

Opublikowano
W dniu 22.09.2018 o 14:08, jnow napisał:

Czy ktoś z Was mógłby potwierdzić, że wymiana samego downpipe'u nie wpłynie na zdecydowanie głośniejszy dźwięk auta?

Szukam kompromisu do A4 Allroada i waham się czy robić Stage1 czy Stage 2 (remap+IC+downpipe)..

Czy kupno IC z FMIC.PL i downpipe Turboworks to wystarczające rozwiązanie? Zależy, aby było przede wszystkim bezpiecznie dla silnika.

Ja mam IC z 3.0 Biturbo + downpipe + racechipa i mam ok 280km, głośniej mam przez filtr K&N niż przez downpipe

Opublikowano
W dniu 4.10.2018 o 09:19, MatteoAlessandro napisał:

Ja mam IC z 3.0 Biturbo + downpipe + racechipa i mam ok 280km, głośniej mam przez filtr K&N niż przez downpipe

Ale to jest ok? Tylko 280 z takimi gratami?

Ja mam 268km po sofcie, caed..

Macie jakieś dokładne wymiary, zdjecia rysunki na wydech lib chociaż DP do złączki środkowej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...