marky2552 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 mhm wszystko jasne no a z tym kompresorem że tak cyka czasem to co może być
Voucher Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, MaTeo85 napisał: A panel klimy miales juz kiedys wymieniany na jakis inny? Np. Przejscie z 1din na 2din? No nic na poczatek wklej bloki pomiarowe i dolacz do nich dodatkowo blok z informacjami z czujnika naslonecznienia. Panelu nie wymieniałem, dlatego pomyślałem ze to moze z jego winy. W zalaczniku przesylam bloki pomiarowe. Klima 14.04.pdf
piwoszek28 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Panelu nie wymieniałem, dlatego pomyślałem ze to moze z jego winy. W zalaczniku przesylam bloki pomiarowe.Klima 14.04.pdfPolecam wymienić zawór rozprezny tzw dlawik Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Jeśli aż rurki zamarzaja to coś nie tak jest być może za bardzo rozpreza Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 U kolegi marky2552 jak już wyżej było napisane wygląda jak by było mało czynnika. Pojedź dobij czynnik i przy okazji warto wymienić duszę a przynajmniej wyjąć i sprawdzić czy wszystko z nią ok i czy prawidłowa wsadzona. Kolego voucher u Ciebie wklejone bloki wyglądają prawidłowo nie widać tam niczego niedobrego ale jeśli uważasz że dalej coś nie tak to pobaw się i popatrz przy różnych temperaturach czy czujnik temp zewnętrznej pokazuje dobrze.
marky2552 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Dławik wyciągałem w tamtym roku jak układ był pusty bo wymieniałem oringi osuszacz dławik był czysty ?? W lutym miałem u siebie w TDI PD robiony wałek rozrządu itp. To może mechanicy wypuścili czynnik obecnie jestem w DE jak bede w PL to podjade dobić czynnik i zobaczę Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Voucher Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 A w moim przypadku temperatura z kratrk nie jest za wysoka?
MaTeo85 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) W pliku który wkleiłes dla LO nie Masz podanego bloku z temp na kartkach. Możesz sprawdzić daj na LO nawiew na Maxa i na parowniku powinno byc ok 2 stopnie a w kratkach 6 do 8. Aha i nawiew na kratki ustawiony ma byc. Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez MaTeo85
Voucher Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 W dniu 15.04.2018 o 19:10, MaTeo85 napisał: W pliku który wkleiłes dla LO nie Masz podanego bloku z temp na kartkach. Możesz sprawdzić daj na LO nawiew na Maxa i na parowniku powinno byc ok 2 stopnie a w kratkach 6 do 8. Aha i nawiew na kratki ustawiony ma byc. Nie wkleiłem, ale z tego co pamiętam na LO na lewej miałem 7,8 stopni a na prawej 14,4 stopnia. Co i tak jest mało. Pamiętam jak miałem B5 to momentalnie była lodówka przy LO. Błędów w sliniczkach tez nie mam. Zastanawiam się czy nie zmienić klimatronika na ten od 16 stopni 8E0820043AD.
piwoszek28 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 A pasuje bez niczego ten od 16 ?Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 5 minut temu, Voucher napisał: Nie wkleiłem, ale z tego co pamiętam na LO na lewej miałem 7,8 stopni a na prawej 14,4 stopnia. Co i tak jest mało. Pamiętam jak miałem B5 to momentalnie była lodówka przy LO. Błędów w sliniczkach tez nie mam. Zastanawiam się czy nie zmienić klimatronika na ten od 16 stopni 8E0820043AD. W sytuacji kiedy nie masz błędów klap ani silników a na jednej kratce masz ok 7,8 stopnia (całkiem prawidłowa wartość) a na drugiej 14,4 to wygląda jak by parownik działał tylko połową czyli może być tak że masz już mało czynnika lub dysza dławiąca jest zapchana bądź niewłaściwej średnicy wsadzona. (w b6 musi być koloru czerwonego lub pomarańczowego). Dla pewności kupił bym dyszę bo to kilka zł i pojechał odciągnąć czynnik i sprawdzić ile było, zmienić dyszę i jeśli było mało zrobić próbę szczelności próżnią i ciśnieniową a później nabić układ odpowiednią ilością. 500g. co do podmiany klimatronika można to zrobić, warunek adaptacja VIN i powinna być zgodność czujnika nasłonecznienia.
Voucher Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Opublikowano 16 Kwietnia 2018 (edytowane) Tylko teraz ktora dysze? Po czym bede wiedzial jaka kupic? Edytowane 16 Kwietnia 2018 przez Voucher
MaTeo85 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Po kolorze. Każdy kolor różni się średnicą dyszy. Kup pomarańczową lub czerwoną
Voucher Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 9 minut temu, MaTeo85 napisał: Po kolorze. Każdy kolor różni się średnicą dyszy. Kup pomarańczową lub czerwoną Ale skąd bede wiedział jaki kolor pasuje do mojego auta?
MaTeo85 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 No przecież Ci tłumaczę czerwoną lub pomarańczową nic więcej Cię nie interesuje. Jedna z tych dwóch będzie pasowała. Obie różnią się nieznacznie średnicą dyszy ale jest to różnica pomijalna.
Voucher Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zakupie czerwoną bazując na poniższej wypowiedzi: średnica się tyczy tylko wewnętrznego wylotu, zewnętrzna średnica jest taka sama. miałem w swoim V6 tdi pomarańczową, zamówiłem taką również, dostałem czerwoną (a raczej dwie). zamontowałem i od tygodnia jeżdżę ale wydaje mi się że jest lepiej niż przed awarią. przypuszczam że większa średnica wylotowa powoduje szybsze rozprężanie gazu a co za tym idzie niższą temperaturę na parowniku. jak zobaczycie tabelę różnice sa w setnych częsciach milimetra, jednak ma to jakiś wpływ na rozprężanie gazu....
Xaaf Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 W dniu 14.04.2018 o 10:42, marky2552 napisał: silniczki sprawdzane są ok druga sprawa to ciśnienie od 4-6 bar do tej pory było git i tera od tak czynnik wyparował ? no i trzecia sprawa jak kompresor się załączy to czasem tak piszczy jak by pasek był zjechany a nie jest bo wszystkie wymieniane były potem jakieś screeny wstawię z vaga Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum. Co do piszczenia to miałem podobne objawy w a6 c5. Sprzęgło kompresora było już na wykończeniu. Wymieniłem i problem zniknął. Możliwe, że u Ciebie jest to samo. Teraz wracając do a4 b6 i klimatyzacji. Jak kupiłem ten samochód to było urwane sprzęgło sprężarki. Wymieniłem na nowe w warsztacie specjalizującym się w klimatyzacjach. Zaczęło chłodzić, ale w okolicach 10 st. C. Zanim kupiłem to nie mam pojęcia ile czasu poprzedni właściciel jeździł z urwanym sprzęgłem. Mechanik stwierdził, że poprostu musi się dotrzeć. A jeśli to nie pomoże to wtedy trzeba będzie wymienić jakiś zawór elektromagnetyczny. Taką informację dostałem od mechanika. Jeżdżę już tydzień od naprawienia sprzęgła i jak narazie nie widzę poprawy. Mało tego, jeżdżąc po mieście prawie nic nie czuć chłodzenia. Natomiast jak wbiję na autostradę to aż przyjemnie się siedzi w chłodnym :-) Mam na myśli oczywiście ustawienie na LO. Pytanie. Czy to faktycznie może być ten zzawór o którym wspominałem? Czy raczej coś innego? Czynnik jest nabity, chłodnicę klimatyzacji wymieniłem, czujnik znajdujący się przy chłodnicy też wymieniłem. Sam nie mam możliwośći podłączenia pod komputer. Sprężarka jest sprawna.
MaTeo85 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Kup sobie kabel za 30zl do tego z sieci vcdsa lite i będziesz mógł sprawdzać co się dzieje. Taniej Cię to wyjdzie niż wizyta w warsztacie i odczytanie błędów. 1
Xaaf Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 58 minut temu, MaTeo85 napisał: Kup sobie kabel za 30zl do tego z sieci vcdsa lite i będziesz mógł sprawdzać co się dzieje. Taniej Cię to wyjdzie niż wizyta w warsztacie i odczytanie błędów. Kabel kablem. A program?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się