Mesiah Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Płynu nie wymieniałem ale układ odpowietrzałem zaraz po kupnie auto. Na darmo bo nie było powietrza. Co do płynu wymieniam go w każdym aucie po zakupie ale tym razem wstrzymuje się do swapu hebli. Swoją astrą latałem kiedyś z rok bez hebli z tyłu i nie było takich jaj jak opisujesz. Heble i tak były lepsze niż mam teraz w A4. Auto nie miało ABS'u. Co nie zmienia faktu , że może to być wina w małej części starego płynu i większej kiepskich tarcz z tyłu.
Labiel Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Wszystko zależy od osobistych odczuć. Tobie mogło się wydawać że auto hamowało. Ktoś wsiadłby do mojej byłej A80 i też by powiedział że hamuje a ja wiem jak hamowało z tyłem i jak hamowało bez tyłu i różnica była kolosalna. Edytowane 23 Września 2014 przez Labiel
Mesiah Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Może tak być. Auto kupiłem już z rozwalonymi heblami. Służyło tylko do wożenia gratów więc olałem jego naprawę i poszło po roku na żyletki. Porównania nie miałem. Co nie zmienia faktu , że dalej szukam przyczyn wypadania zapłonu itp. Człowiek jak za długo myśli to zaczynają sie niestworzone historie.
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Mam nowy objaw. Przy 130-150 km/h samochód się trzęsie bardzo odczuwalnie, aż strach jechać więcej niż 120 km/h. A co do reszty to zostało to samo 1.6-2,2 tyś. obrotów czuć drganie i nierówną pracę silnika. Na jałowym to samo.
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Podjadę jeszcze dzisiaj. Ale nierówna praca silnika na jałowym na postoju to nie jest wina kół. Świece nowe(nawet kupiłem dwa zestawy aby być pewnym, że to nie świece). Rozrząd sprawdzony, filtry wszystkie powymieniane, oleju nie bierze, wtryski sprawne. Dzisiaj znajomy mi podpowiedział, że to może być dwumas (miałem takie uczucie jakby sprzęgło się ślizgało). Co o tym sądzicie ?
karol2984 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Chmielu czy te drgania to czuć że od silnika?
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Panowie jak wciskacie hamulec na postoju z odpalonym motorem falują Wam mocniej obroty i spadają dość znacznie? U mnie tak i wydaje mi się , że to objaw nieszczelnego serwa. Tak samo jak "tępe" hamulce. Może komuś się przyda spartański test serwa: "Kilka naciśnięć hamulca, włączenie silnika przy wciśniętym hamulcu: jeśli pedał zapada się lekko to serwo sprawne, jeśli nie, serwo do wymiany.Dodatkowo podczas hamowania słychać było syczenie z okolic serwa." Jeśli to za mało to trzeba już chyba szukać jakiejś pompki podciśnieniowej i tak sprawdzać czy trzyma szczelność. Edytowane 24 Września 2014 przez Mesiah
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 To jest mój pierwszy samochód i nie jestem pewny co do tego czy od silnika, ale obroty mają coś wspólnego z drganiami.
Labiel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Czuć te drgania na kierownicy? Zmieniają się wraz ze zmianą prędkości np: drga przy 140 a przy 160 już nie a potem przy 170 tak. To są typowe objawy niewyważonych kół.
karol2984 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 U mnie mam takie odczucie jak juz do tej granicy dojdę, jak by udar w wiertarce z plastikowymi trybami, nie wiem jak to opisać, takie drrrrrrr Hehe
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wy też tak macie, że drążek od skrzyni biegów jest luźny. Biegi wchodzą dobrze, ale gdy mam rękę na drążku do zmiany biegów to on drży i twardnieje jak zwiększam obroty, a gdy puszczam pedał gazu to jest luźny i nie drga. Własnie za 15-20 min jadę na wyważenie kół.Jak przyjadę dam znać co i jak.
Labiel Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Wy też tak macie, że drążek od skrzyni biegów jest luźny. Biegi wchodzą dobrze, ale gdy mam rękę na drążku do zmiany biegów to on drży i twardnieje jak zwiększam obroty, a gdy puszczam pedał gazu to jest luźny i nie drga. Własnie za 15-20 min jadę na wyważenie kół.Jak przyjadę dam znać co i jak. Normalka wynikająca ze zużycia elementów. Pewnie jakby wymienić tuleje w wybieraku to coś by się poprawiło. Nie wiem też czy któreś łożysko w skrzyni częściowo na to nie wpływa.
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Koła wyważone za 20zł. na lewym było 15 gr i 45 gr, a prawe było ok. Niestety te drgania przy mniejszych obrotach nie ustały :/ Czy drgania na mniejszych obrotach mogą być wywołane przez tarcze hamulcowe, które potrzebują toczenia ?
karol2984 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Zobacz czy między tarczą a piastą nie ma jakiegoś syfu tylko musisz jarzmo zdjąć do tego
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 W ogóle półosie proste? Już w dwóch autach miałem jedną skrzywioną.
Chmielu_B3 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Półosie proste. Na razie muszę się wpatrywać w wasze wypowiedzi, ponieważ mój budżet na ten samochód został wyczerpany(na tą chwile). Mechanicy kosztują, a samemu zrobiłem chyba wszystko co mogłem zrobić. Jak ta wymiana ECU pomogło ?
Mesiah Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Adam jutro ma wymieniać to się okaże. No ale to też 100% pewności nie daje. Edytowane 24 Września 2014 przez Mesiah
karol2984 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Kuwa mnie ten napinacz czeka a teraz sporo się narobiło i nie ma kiedy na dłużej do garażu iść
chudy30 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 no już jutro napiszę sam czekam na efekt jutro rano stawiam do koleżki a sam gonię do roboty i jak odbiorę to napiszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się