cl4vish Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ostatnio po dużej ulewie zaczęły mi się dziwne rzeczy z B6. Najpierw jakby padł FIS i auto nie wstawało, później padła całą elektryka, ale pomogło odpalenie z kabla. Po odpaleniu z kabla, przez dwa dni załączał się sam wentylator chłodnicy, nawet w nocy jak auto było zgaszone, następnie zaczęły mrugać tylne światła stop, również samoczynnie w nocy. Co to za plaga?? Nie będę pytać co jest nie tak, bo chyba niemożliwe, żeby ktokolwiek mi odpisał, ale będę wdzięczny za informację, gdzie mogę znaleźć główne masy.
jacek70 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Pierwszy to oczywiście minus od aku do karoserii na podszybiu. Za kasetą z bezpiecznikami lewy słupek. Pod schowkiem prawy słupek. Mam pytanie czy masz mokre wykładziny??? 1
cl4vish Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Pierwszy to oczywiście minus od aku do karoserii na podszybiu. Za kasetą z bezpiecznikami lewy słupek. Pod schowkiem prawy słupek. Mam pytanie czy masz mokre wykładziny??? Dzięki za odpowiedź! Wykładziny są "niestety" suche, ale chyba i tak najwyższy czas dokopać się do MK...
jacek70 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Czemu niestety to dobrze ze suche.Często jest ciężko zlokalizować gdzie cieknie. Sprawdź punkty masy,potraktuj je kontaktronem. To samo zrób z bezpiecznikami oraz przekaźnikami.
Robero321 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 To że wykładziny są suche nie znaczy że MK nie ma bajora jest sporo niżej niż wykładzina, z tym że jeśli Ci mrugają światła itp. to raczej chyba nie MK tylko MCE jest nad nogami za tą półką pod kierownicą często podczas ulew kiedy są zaśmiecone odpływy przelewa się woda i cieknie na niego wtedy mogą się dziać takie rzeczy. Sprawdź czy można się połączyć VAG iem z MCE
sargi Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 To że wykładziny są suche nie znaczy że MK nie ma bajora jest sporo niżej niż wykładzina, z tym że jeśli Ci mrugają światła itp. to raczej chyba nie MK tylko MCE jest nad nogami za tą półką pod kierownicą często podczas ulew kiedy są zaśmiecone odpływy przelewa się woda i cieknie na niego wtedy mogą się dziać takie rzeczy. Sprawdź czy można się połączyć VAG iem z MCE Witam, możesz rzucić fotkę gdzie ten MCE się znajduje, bo ja z VAGiem właśnie nie mogę się połączyć, mam gdzieś zwarcie +12
Robero321 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Nawet nie chce Ci się poszukać ? masz na forum w wielu miejscach o tym Rozwiń spojler z linka jest tam foto gdzie się znajduje http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100858-mce-09-modul-centralnej-elektryki-lusterko-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-coming-leaving-home/
sargi Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Rozwiń spojler z linka jest tam foto gdzie się znajduje Ale że jak ?
Fido Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Ale że jak ? Taki mały przycisk po prawej od słowa spoiler o nazwie "Show" Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Fido
sargi Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ale że jak ? Taki mały przycisk po prawej od słowa spoiler o nazwie "Show" Nie każdy jest 10 lat na forum Może jakiś skan bo nie łapię
rudy51 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Potrzebuje punkty masy w a4 b6 , gdzie dokładnie się znajdują, jest na forum temat ale link już nie działa . Mam problem gdyż w Module komfortu (46) w błędach mam błąd 00532 - supply voltage b+ Czyściłem masy o których wiem i nic to nie dało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się