ultraeurope Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witajcie,od jakiegoś czasu w mojej audi słychać dziwne stukanie w okolicy katalizatora,tak jakkby coś w nim latało obijało się w środku... dodam,że odczuwam brak przyszpieszenia przy starcie później jajkoś leci:) Silnik 1.8 turbo 2001 rok pomóżcie Miłośnicy ! mam jeszcze liste błędów z waga.ale komplletnie nie wiem co może być zepsute.;/ 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17522 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16885 Czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17947 Przełącznik pedału sprzęgła brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
dracus6662 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 jezeli poleciał katalizator co conajmiej przy co drugim gaszeniu będzięsz slyszał głuche stuki jakby panewka z tego co widze to uszkodzona lambda albo odpieta uszkodzony , odpięty czujnik sprzęgła i chyba coś z przewodami podciśnienia lewe powietrze lapie sprawdz przewody drugi bład lambdy może występowac przy walnietym kacie , jak zapcha sie to możesz usmażyć turbinę to są moje przypuszczenia ale nie wypowiedzą się lepszejsi Pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Być może klapka od wg uszkodzona albo całkiem urwana i leży w katalizatorze powodując hałas.
edekxp Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wywal środek z kata, wstaw emulator silnik będzie miał lżej wypuszczać spaliny. Przy okazji zobaczysz czy klapka wg się trzyma
jacek70 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Wszystko wskazuje na to ze kat się skończył. Wstaw przelot, ogarnij sondę i wtedy zobaczysz czy to wszystko a czy coś jeszcze.
soul87 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 jak najbardziej wklad mogl sie obruszyc i lata w obudowie, mialem tak, dzwiek przypominal uszkodzony lancuch spinajacy walki, grzechotanie takie... wymiana kata na uzywke z allegro za stowe i bylo git. a stary oddalem za 50 zł chyba na skup katów, bo jest niestety metalowy - tanszy
ultraeurope Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Dzięki za wszelką pomoc, każda się przyda! Wczoraj nagrałem filmik na którym wszystko widać i słychać,https://www.youtube.com/watch?v=YLsLPlj5XkA. Co o tym myślicie?
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) To raczej nie katalizator. Może zrób logi bedzie wiadomo czy wg dobrze działa Moim zdaniem to coś u dołu silnika. Jak dodajesz gazu to dźwięk się zmienia? Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez edekxp
ultraeurope Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Jak dodaje gazu, to przestaje tłuc wgl nawet na wolnych obrotach nie zawsze tłucze:)
soul87 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) zakładam się o krate dobrego piwska ze to KATalizator.... dzwiek nasila sie przy rozgrzanym silniku ? niestety nie mam juz swojego filmu ale swoja usterke zdiagnozowalem dzieki temu filmikowi. wydaje mi sie ze dzwiek jest podobny taki sam mialem dzwiek w swoim i okazal sie kat, dzwiek z filmiku to tez kat. Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez soul87
jacek70 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Na wolnych obrotach słychać drgania bo strumień spalin jest słaby i nie jednakowy. Gdy dodasz gazu spalin automatycznie jest więcej i one dociskają latające kawałki w kacie. Dlatego na wyższych obrotach nie drży.
edekxp Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) Wyciągałem środek z kata i ten wkład napewno by tak nie walił chodzi mi o kawałki. Wkład ma dwie części i owszem jedna u mnie miała trochę luzu 1cm ale nic nie stukało To jest taka miękka blaszka zrobiona w kształcie jakby plastra miodu tylko gęściej Nie bedę się spierał ale proponuje wyjąć kata i zobaczyć, nie ma dużo roboty Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez edekxp
soul87 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Edek wklad bedzie caly w tym przypadku.... poprostu obruszal sie w obudowie ... I chodzi przod tyl .. po moim tez nirbylo znac ze to on tak wali jak go wyjalrm dopoki srubokyretem go nie przydusilm i sie zacxal przesuwac. Ponadto jak katbyl zimny to luz byl maly i siedzial sztywno
ultraeurope Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2014 A jak wyjąć katalizator? Sam wymienię razem z sonda mi? A jak wyjąć katalizator? Sam wymienię razem z sonda mi?
edekxp Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja odkręciłem obejmę łączacą pierwszą rurę z tłumikiem, potem mocowanie jeszcze tej rury na kolanku, następnie trzy śruby kat-turbo i wyciągasz wszystko do góry obracając. Wcześniej oczywiście obudowe filtra trzeba zdemontować oraz 1 sondę.Druga sonda wyjdzie z rurą trzeba tylko wtyczkę odłączyć Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez edekxp
soul87 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 tak jak edek pisze, odkrecasz sruby KAT-TURBO nastepnie obejme ktora łączy rure z pierwszym tlumikiem, taka skrecana potem wyciagasz wszytko do dolu... nie probuj odkrecac łączenia za katalizatorem... nie dasz rady, te sruby tak sie zapiekaja ze masakra... chociaz z obejma ta skrecana tez moga byc problemy.. pozdro i milego dlubania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się