Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie tarcze i klocki pod 312mm.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawalony montaż, nic innego

Opublikowano

Jeżeli chodzi o klocek pod tarcze: 100.1242.20 (312mm)

1. FDB1323

2. FDS1323

Pozycja 2 jest ponad 2x droższa. Ktoś mógłby opisać zalety FDS w stosunku do FDB ? Miło by było gdyby ktoś szerzej opisał dlaczego warto bądź nie warto płacić ponad 2 razy więcej.

Opublikowano

DSy maja dwa razy wiekszy wspolczynnik tarcia w stosunku do zwyklych.

ja jezdze tylko na DSach.

bierz nie pytaj.

Opublikowano

DSy maja dwa razy wiekszy wspolczynnik tarcia w stosunku do zwyklych.

ja jezdze tylko na DSach.

bierz nie pytaj.

Właśnie o taką konkretną odpowiedź mi chodziło :) Dzięki :)

Opublikowano

Mam takie pytanko. Czy klocki FDS1323 podejdą do a4 b6? bo z katalogu wynika że tam idzie FDB1717 i nie ma dla tych klocków zamiennika FDS

Opublikowano

można zastapić

Opublikowano

b5, tarcze 312 Brembo, klocki DS, złożone do kupy jak zawsze, po 200km delikatnej jazdy bez ostrego hamowania z lewej strony od hamulców pisk z prawej dżwięk jak by nie było klocków tylko blacha tarła o tarczą,

ponownie wszystko rozebrana, prowadnice nasmarowane lekko chodzą, tłoczek tak samo, ale dla pewności jeszcze raz został wyciągnięty (zero korozji) nasmarowany, tarcze gładkie, równe jak nowe, znów złożone do kupy, klocki prawidłowo siedzą i dalej to samo :kwasny:

pisk to jeszcze idzie znieść bo jest mało dokuczliwy, ale te wycie z prawej strony w przedziale prędkości 50-90km/h już nie. Wystarczy leciutko dotknąć pedał hamulca i cisza.

poprzednio miałem klocki i tarcze boscha i czegoś takiego nie było

gdzie szukać przyczyny wycia ??

Opublikowano

Rozjechane zaciski

Opublikowano

Rozjechane zaciski

tzn. zaciski są wytarte w miejscu osadzenia klocków ?

Opublikowano

Tzn ROZJECHANE

Kły zacisku nie sa rownoległe do tłoczka

krotko mowiac gdy patrzysz na zacisk z gòry to wyglada jak trapez a powinien byc kwadrat.

Opublikowano

Zmieniłem heble na 312 - tarcze oz + klocki fdsp, po przejechaniu 400 - 500 km delikatnej jazdy zacząłem z nich normalnie korzystać i klocki podczas delikatnego dohamowywania piszczą, gdy mocniej wcisne pedał hamulca jest ok

co może być tego przyczyną?

poza tym różnica w hamowaniu po przejściu z 280 na tym zestawie to jakiś kosmos :)

Opublikowano

jo

Opublikowano

Dzieki bardzo za pomoc

Opublikowano

Panowie zwracam się do Was z pytaniem, w jaki sposób najlepiej sprawdzić poziom zużycia tarcz i klocków hamulcowych? Tutaj znalazłem http://www.motoczesci.waw.pl/jak-sprawdzic-zuzycie-klockow-hamulcowych/trochę, ale jest tego niewiele, ogólnie w internecie słabo jest poruszony ten temat. Będę wdzięczny za jakieś łatwe dla laika motoryzacyjnego metody sprawdzania.

Opublikowano (edytowane)

Siemka,

Szybkie pytanie co do osłon tarczy, mam 2.8Q APR w TIPTRONIC, gdzieś kiedyś na tym forum czytałem że przy swapie z 288 na 312 przy tym motorze osłon na tarcze nie muszę zmieniać, to prawda? Samo jarzmo, reszta P&P??

Edytowane przez demoniszcze
Opublikowano
12 godzin temu, demoniszcze napisał:

Siemka,

Szybkie pytanie co do osłon tarczy, mam 2.8Q APR w TIPTRONIC, gdzieś kiedyś na tym forum czytałem że przy swapie z 288 na 312 przy tym motorze osłon na tarcze nie muszę zmieniać, to prawda? Samo jarzmo, reszta P&P??

Jo 

Opublikowano

Witam, a czy ktos moze powiedziec cos o tarczach rotingera hp 312mm, czy raczej celowac w ate, zimmerman ??

Opublikowano
W dniu 27.03.2018 o 12:23, Quba_88 napisał:

Witam, a czy ktos moze powiedziec cos o tarczach rotingera hp 312mm, czy raczej celowac w ate, zimmerman ??

Zimmermann

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...