tomasz102 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jeżeli chodzi o klocek pod tarcze: 100.1242.20 (312mm) 1. FDB1323 2. FDS1323 Pozycja 2 jest ponad 2x droższa. Ktoś mógłby opisać zalety FDS w stosunku do FDB ? Miło by było gdyby ktoś szerzej opisał dlaczego warto bądź nie warto płacić ponad 2 razy więcej.
Dev Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 DSy maja dwa razy wiekszy wspolczynnik tarcia w stosunku do zwyklych. ja jezdze tylko na DSach. bierz nie pytaj.
tomasz102 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 DSy maja dwa razy wiekszy wspolczynnik tarcia w stosunku do zwyklych. ja jezdze tylko na DSach. bierz nie pytaj. Właśnie o taką konkretną odpowiedź mi chodziło Dzięki
pawel121 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Mam takie pytanko. Czy klocki FDS1323 podejdą do a4 b6? bo z katalogu wynika że tam idzie FDB1717 i nie ma dla tych klocków zamiennika FDS
lapek85 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 b5, tarcze 312 Brembo, klocki DS, złożone do kupy jak zawsze, po 200km delikatnej jazdy bez ostrego hamowania z lewej strony od hamulców pisk z prawej dżwięk jak by nie było klocków tylko blacha tarła o tarczą, ponownie wszystko rozebrana, prowadnice nasmarowane lekko chodzą, tłoczek tak samo, ale dla pewności jeszcze raz został wyciągnięty (zero korozji) nasmarowany, tarcze gładkie, równe jak nowe, znów złożone do kupy, klocki prawidłowo siedzą i dalej to samo pisk to jeszcze idzie znieść bo jest mało dokuczliwy, ale te wycie z prawej strony w przedziale prędkości 50-90km/h już nie. Wystarczy leciutko dotknąć pedał hamulca i cisza. poprzednio miałem klocki i tarcze boscha i czegoś takiego nie było gdzie szukać przyczyny wycia ??
lapek85 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Rozjechane zaciski tzn. zaciski są wytarte w miejscu osadzenia klocków ?
Dev Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Tzn ROZJECHANE Kły zacisku nie sa rownoległe do tłoczka krotko mowiac gdy patrzysz na zacisk z gòry to wyglada jak trapez a powinien byc kwadrat.
Perezip Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Zmieniłem heble na 312 - tarcze oz + klocki fdsp, po przejechaniu 400 - 500 km delikatnej jazdy zacząłem z nich normalnie korzystać i klocki podczas delikatnego dohamowywania piszczą, gdy mocniej wcisne pedał hamulca jest ok co może być tego przyczyną? poza tym różnica w hamowaniu po przejściu z 280 na tym zestawie to jakiś kosmos
michcio88 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie czy te tarcze będą pasować do mnie po zmianie jarzm http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5733822967
f1sylwek Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie zwracam się do Was z pytaniem, w jaki sposób najlepiej sprawdzić poziom zużycia tarcz i klocków hamulcowych? Tutaj znalazłem http://www.motoczesci.waw.pl/jak-sprawdzic-zuzycie-klockow-hamulcowych/trochę, ale jest tego niewiele, ogólnie w internecie słabo jest poruszony ten temat. Będę wdzięczny za jakieś łatwe dla laika motoryzacyjnego metody sprawdzania.
1356882_1484137233 Opublikowano 12 Marca 2017 Opublikowano 12 Marca 2017 http://allegro.pl/tarcze-zimmermann-audi-a4-b7-a6-c5-seat-exeo-312mm-i6612890956.htmlhttp://allegro.pl/zimmermann-tarcze-przod-audi-a4-b6-b7-a6-c5-312mm-i5184772390.htmlhttp://allegro.pl/tarcze-brembo-klocki-przod-vw-passat-b5-audi-a4-a6-i5037526618.html czy ktores podejda do a4 b5 razem z jarzmami 451?
demoniszcze Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Siemka, Szybkie pytanie co do osłon tarczy, mam 2.8Q APR w TIPTRONIC, gdzieś kiedyś na tym forum czytałem że przy swapie z 288 na 312 przy tym motorze osłon na tarcze nie muszę zmieniać, to prawda? Samo jarzmo, reszta P&P?? Edytowane 30 Marca 2017 przez demoniszcze
Dev Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 12 godzin temu, demoniszcze napisał: Siemka, Szybkie pytanie co do osłon tarczy, mam 2.8Q APR w TIPTRONIC, gdzieś kiedyś na tym forum czytałem że przy swapie z 288 na 312 przy tym motorze osłon na tarcze nie muszę zmieniać, to prawda? Samo jarzmo, reszta P&P?? Jo
Quba_88 Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 Witam, a czy ktos moze powiedziec cos o tarczach rotingera hp 312mm, czy raczej celowac w ate, zimmerman ??
Dev Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 W dniu 27.03.2018 o 12:23, Quba_88 napisał: Witam, a czy ktos moze powiedziec cos o tarczach rotingera hp 312mm, czy raczej celowac w ate, zimmerman ?? Zimmermann
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się