marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie to czemu ja go teraz bardziej słyszę i nawet przy ruszaniu?? Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez marecki1311
Rabbi Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Panowie a ja mam pytanko takie: Zmieniałem olej we wrześniu zalałem Valvo maxlife 5w40 i nie byłem z niego zadowolony (silnik głośno pracował) więc na poczatku marca tego roku zmieniłem go na Amsoil-a full saps 5w40 poprzedzając płukanką też Amsoil. Zrobiłem nawet taki myk że po płukance zalałem taniego minerala żeby to wszystko wymył pochodził z 15min( czynność powtórzyłem jeszcze raz) i wylałem to i dopiero potem zalałem Amsoila + nowy filrt. I już z rana następnego dnia słyszę (aż do dziś) warczący napinacz i to głośno! ( wcześniej to tylko raz na jakiś czas się odzywał) , nawet podczas ruszania przy lekkim obciążeniu słychać takie rzężenie przez 1 sek. Dodam że napinacz(ASO 2tyś zł) z łańcuchem jest nowy ma 25tyś km przejechane, łańcuch tylko w IC kupiony. Dziwne to to dla mnie? Miałem wcześniej LM SHT 5w40 i nie narzekałem, chciałem coś z górnej puły a tu takie cóś?? Czy mogłem mu czymś zaszkodzić?, czy ten olej mu nie służy? jaki olej polecacie? Zastanawiam się nad 5w50 fuchs-a?? Dzięki. spróbuj zalać Valvoline Synpower 0W40 lub Motul X-max 0W40. mam pozytywne doświadczenia co do nich
marcinch001 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Moze z napinaczem było wszystko ok moze masz smok zapchany i jest małe ciśnienie .
strazak93 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Tylko przypadkiem kolego marecki1311, nie stosuj porad z forum passata,gdzie fachowcy próbują naprawiac silnik olejami,i zalecili Tobie wymiane na półsyntetyka,jeden szaman wyrwał się nawet z minerałem.Normalnie jak to czytałem to mi ręce opadły. Tutaj na forum na pewno znajdziesz fachowa porade,sam takową znalazłem. U mnie po zakupie zalałem Motula 10w40,ale po kilku poradach kolejna wymiana była na Valvo 5w40,obecnie zalany Millers Trident 5w40,i na nim napinacz zamilkł przy rozruchu. Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez strazak93
Dev Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nieto czemu ja go teraz bardziej słyszę i nawet przy ruszaniu?? Sprawdz cisnienie oleju.
marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Tylko przypadkiem kolego marecki1311, nie stosuj porad z forum passata,gdzie fachowcy próbują naprawiac silnik olejami,i zalecili Tobie wymiane na półsyntetyka,jeden szaman wyrwał się nawet z minerałem.Normalnie jak to czytałem to mi ręce opadły. Tutaj na forum na pewno znajdziesz fachowa porade,sam takową znalazłem. U mnie po zakupie zalałem Motula 10w40,ale po kilku poradach kolejna wymiana była na Valvo 5w40,obecnie zalany Millers Trident 5w40,i na nim napinacz zamilkł przy rozruchu. Hehe, nie nie takie oleje odpadają wiem....zalałem tylko minerala do płukanki i potem znów żeby sobie trochę pochodził i wymył też resztki samej płukanki-ale mam nadzieje że ten zabieg nie zaszkodził napinaczowi, kolega DEV zapewnił mnie że nie powinno. Dzięki, właśnie zastanawiałem się nad Millers-em Trident 5w40 ewentualnie jakiś 5w50? Półsyntetyk wleje jak będę miał 500tyśi- jeżeli dożyję albo auto Nieto czemu ja go teraz bardziej słyszę i nawet przy ruszaniu?? Sprawdz cisnienie oleju. Tak właśnie zamierzam zrobić, we wtorek podjadę do mechaniora, to tak właśnie jakby był mały spadek ciśnienia przy ruszaniu i napinacz nie ma wystarczającej ilości oleju do napięcia łańcuszka stąd ten chrobot (podobnie ja przy rannym odpalaniu- ale to, to akurat normalne) Dzieki spróbuj zalać Valvoline Synpower 0W40 lub Motul X-max 0W40. mam pozytywne doświadczenia co do nich Kurde miałem kiedyś jakiś 0w40 ale to woda prawie i chlał mi go jak wariat dlatego przeszedłem na 5w
marcinch001 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Kolego to nie jest normalne ze łańcuch rano hałasuje wyczyść smoka i zalej porządną oliwe ja stosuję millers 5W40 i po płukance od razu zalewam ten olej nie musisz wcześniej zalewać jakimś tańszym zeby wypłukać płukankę .
marecki1311 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Kolego to nie jest normalne ze łańcuch rano hałasuje wyczyść smoka i zalej porządną oliwe ja stosuję millers 5W40 i po płukance od razu zalewam ten olej nie musisz wcześniej zalewać jakimś tańszym zeby wypłukać płukankę . No tak mi podpowiedział mechanik aby mieć pewność że resztki tego co usunie płukanka i samą ją usunąć dokładnie z silnika to zalać minerala na parę minut i zlać potem olej docelowy. Jesteś kolejna osobą która poleca Millersa i też chciałem go kupić ale wybrałem Amsoila- to ta sama liga. A jaki zalałeś Trident czy XF? Moze z napinaczem było wszystko ok moze masz smok zapchany i jest małe ciśnienie . Dwa lata temu była zrzucana micha zmieniana pompa i czyszczony ssak
marcinch001 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Olej millers XF ale ten twój też dobry jak słychać rano łańcuch to albo smok . pompa lub napinacz łańcucha albo sam łańcuch .
marecki1311 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Olej millers XF ale ten twój też dobry jak słychać rano łańcuch to albo smok . pompa lub napinacz łańcucha albo sam łańcuch . Wcześniej miałem zalanego Valvo max life 5w40 i napinacz nie rzęził ale silnik głośno pracował (nie byłem z niego zadowolony) dlatego go zmieniłem na Amsoil-a.... na nim silnika w ogóle nie słychać za to odezwał się napinacz. Dlatego poruszyłem ten temat tu na forum bo chciałem wiedzieć czy płukanka + mineralny nie zaszkodziły mu, albo po prostu wina oleju niby górna póła ale okazuję się że nie zawsze to co "lepsze" i droższe oznacza "lepsze", zmienię na Millersa i zobaczymy. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez marecki1311
marcinch001 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Tak jak pisałem wcześniej jak nie pomoże olej to trzeba sprawdzić napinacz łańcucha ,sam łańcuch , smok albo ciśnienie pompy oleju .
marecki1311 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Już wszystko jasne! Ciśnienie ok, pompa ok, napinacz ok.....Ten olej co mam Amsoil 5w40 jest po prostu za "rzadki" na hydraulikę w moim aucie z przebiegiem 200tyś (akurat mój tak ma) nigdy był nie wpadł na to że olej full saps z normą już SN nie nada się a jednak ( do nowych aut jak najbardziej) I teraz pytanie brzmi: Czy saps : low, mid, czy full ma jakiekolwiek znaczenie co do lepkości oleju i jego "gęstości?, Przecież ten "saps" to tylko jakieś popioły zawarte w oleju? Pytam bo się nie znam na tym. Czym się sugerować kupując teraz bo muszę go zmienić. Proponujecie Millersa Trident 5w40 ale on tez jest full saps. A może spróbować jednak coś o wyższej lepkości np 5w50 skoro on taki już nie dziewica Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez marecki1311
lukasz_1986 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witajcie, nie czytając forum zalałem poleconego mi w sklepie Castrola 5W40. Od czasów wymiany zrobiłem ok 6 tys. Coraz częściej i dłużej słyszę rano łańcuszek... Chce to wymienić na LM 5W40. Dajcie namiar na tego forumowicza który sprzedaje go na forum, Jak mam go wpisać? Dzik, Dziku, dziki?
pioteros Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Dział sprzedam komercyjny masz podwieszony wątek
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witajcie, nie czytając forum zalałem poleconego mi w sklepie Castrola 5W40. Od czasów wymiany zrobiłem ok 6 tys. Coraz częściej i dłużej słyszę rano łańcuszek... Chce to wymienić na LM 5W40. Dajcie namiar na tego forumowicza który sprzedaje go na forum, Jak mam go wpisać? Dzik, Dziku, dziki? www.pro-choice.pl
GRESTA88 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Do silnika 1.8T BFB co lepsze Synthoil High Tech 5W-40 Leichtlauf High Tech 5W-40?
jacek70 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Do silnika 1.8T BFB co lepsze Synthoil High Tech 5W-40 Leichtlauf High Tech 5W-40 ? Lej ten pierwszy. Sam mam taki i polecam. A miałem różne.
GRESTA88 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Do silnika 1.8T BFB co lepsze Synthoil High Tech 5W-40 Leichtlauf High Tech 5W-40 ? Lej ten pierwszy. Sam mam taki i polecam. A miałem różne. Różnica w cenie nie wielka jakieś 4e pytam bo nie wiem co jest bardziej odpowiednie dla mojego silnika chcę zmienić z mobila 5w40(taki lał poprzedni właściciel) zastosować płukankę ?
jacek70 Opublikowano 3 Maja 2015 Opublikowano 3 Maja 2015 Płukankę można zastosować ,a olej ==>LM 5w40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się