KubaMpakiet Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Dedyk do turbo? Nie jest uniwersalny? Hmmm.... popatrzmy: W ocenie ExxonMobil Mobil 1 New Life 0W-40 spełnia wymagania następującego poziomu jakości: API CF VW 503 01 Tak więc za opowieści dziwnej treści ja dziękuję... 503 01 i wszystko jasne ostatnie 3 wymiany na tym oleju, wczesniej ravenol ssl przy wyzszych obrotach zdecydowanie glosniej na mixie ravenola ssl z motulem 300V trophy bylo podobnie do mobila, POLECAM
koziol1172 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Propo mobila 0w40 kumpel ma t4 1.9 użytkowane "na co dzień" siodma wymiana na tym oleju i uwierzcie mi, to najlepszy wół roboczy jaki znam a przerabiam ich mnostwo Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka Do dupowozow olej naprawdę niezły Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
vanraven Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Przekopałem się przez prawie wszystkie strony tego tematu, ale nigdzie nie znalazłem nikogo w podobnej sytuacji do mojej. Stąd pytanie: mam właśnie remont silnika w moim 1.8T BFB i czym zalać gdy silnik będzie złożony? Czy nadal polecicie mi te, które się tutaj przewijają Millers/Motul/LM 5w40 lub 0w40? Powiem szczerze, że nie uśmiecha mi się dać prawie 200zł za olej i po 500km wymieniać go jeszcze raz i dać kolejne 2 stówki zwłaszcza, że sam remont trochę mnie będzie kosztował... Może coś zakombinować i na dotarcie dać coś tańszego?
BeyerBrown Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A za remont ile zapłaciłeś, że Ci na olej i filtr teraz szkoda 180zł? Motul stoi po 130zł za bańkę 5l... Ja bym zrobił tak Wlej teraz 10W40 byle z normą VW502 00, przejedź te 5tys.km a potem zalej docelowego syntetyka.
KINIAM Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Może coś zakombinować i na dotarcie dać coś tańszego Zalej Gulfa.
vanraven Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Może coś zakombinować i na dotarcie dać coś tańszego Zalej Gulfa. Gulf 5w-40 formula g vw502.00/505.00 ?
Gość Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 A za remont ile zapłaciłeś, że Ci na olej i filtr teraz szkoda 180zł? Motul stoi po 130zł za bańkę 5l... Ja bym zrobił tak Wlej teraz 10W40 byle z normą VW502 00, przejedź te 5tys.km a potem zalej docelowego syntetyka. 5 tyś km chcesz docierać silnik po remoncie? Powodzenia
BeyerBrown Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Ja nie wiem skąd się wzięło tam te 5tys.km...
Ponio1767 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam , mam takie pytanie czy bede mógł zalac silnik olejem Motul 8100 x-clean c3 5w40 ? Przez pomyłke zamiast x-cess zamowiony zostal x-clean , czy to bedzie duza roznica ? Bo jak tak to zwroce i wymienie .
BeyerBrown Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/22979/original/8100_X-clean_5W40_PL.pdf?1392069024 Full control... spełnia normę VW502 00 i ma porównywalne parametry
dexter90 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 (edytowane) Panowanie na obecną do mojego BFB 1.8T 163HP co lać? Od dłuższego czasu Castrol 5W30, ale chcę zamówić na forum Motula oryginalnego bo to najbardziej polecacie. Aha no i czy on mi się nada do cywilnej jazdy... Nie katuje auta. Zasadniczne pytanie: Czy lepiej Motula kupić od kogoś z forum czy w sklepie? Czytałem, że trafiają się podróbki... Edytowane 21 Listopada 2016 przez dexter90
marcinch001 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Wystarczy ze poczytasz 2-4 stron wstecz i wszystko będziesz wiedział .
dexter90 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 Już wiem jaki olej, a jakiś user na forum, który zajmuje się sprzedażą i ma pewniaka?
BeyerBrown Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) http://galonoleje.pl/ u nich kupuję https://sklep-oleje.pl/ - tych też polecam Aha no i czy on mi się nada do cywilnej jazdy... Nie katuje auta. On się też [Motul] z luzem nadaje do agresywnej jazdy, ludzie po torach [amatorsko] jeżdżą na oleju cywilnym [5W40 zgodnym z normą VW502 00] i twierdzą, że jest OK. Edytowane 22 Listopada 2016 przez BeyerBrown
Michał Rutkowski Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Panowie przepraszam że w tym temacie ale... zalany olej M1 5w30 ESP - auto tyle co kupione i wymiana już powinna być z 4 tyś km temu... bierze olej jak głupi ok 0,6 na niecałe 1000 km... płukać silnik i zalać Motulem albo Millersem czy od razu jechać do mechanika - uszczelniacze zaworowe ? troszke dymi na biało ale nie tak bardzo i płynu w zbiorniczku wyrównawczym też jest na poziomie MIN.
BeyerBrown Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Masz majonez pod korkiem wlewu oleju po dłuższej trasie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się