grzes1150 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Mam dziwny problem z ABSem. Od pewnego czasy przy hamowaniu nawet delikatnie i na niskich prędkościach puka mi ABS i podbija delikatnie pedał hamulca. Ostatnio zmieniłem przednie czujniki na nowe (prawie 300zł. 2szt.) i dalej to samo. Tylne czujniki wyjołem i wyczyściłem i dalej to samo. Jeszcze pytanie jak wkładam czujniki to wepchać je palcem na maxa??? Ja czujniki wepchałem na max a później cofnołem ok. 1 mm. - czy to dobrze?
krzysiek23 Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 jak za mocno wepchasz to ciezko bedzie kolem obrocic,wtedy bedziesz wiedzial,jak za mocno wyciagniesz moze ci zalaczac sie przy malych predkosciach bo czasami zlapie pole(sygnal) a czasami nie....najlepiej odkrecic srube od przegubu,odchylic lekko przegub i wtedy bedzdesz widzial ile go wepchnac zaby bylo ok
letallec Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Zapnij VAG'a i sprawdź dokładnie który czujnik niedomaga
grzes1150 Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 Ale Vag nie pokazuje żadnych błędów. Chyba że można to tam jeszcze jakoś zdiagnozować.
Nonilion Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Witaj, Zmieniałeś przegub? Może masz zły przegub założony (tj. inny niż po drugiej stronie)?
grzes1150 Opublikowano 16 Września 2008 Autor Opublikowano 16 Września 2008 nie zmieniałem przegubów! Dziś jeszcze pchne czujniki i zobaczymy
.Pablo. Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 a może pierścień absu jest pęknięty i przez to przy małych prędkościach włącza się abs a jak już będziesz dopychał czujniki to je wyjmij pokręć kołem i zobacz czy pierscień jest cały
wojtekce Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 miałem kiedyś identyczny problem w vectrze pierścień (koronka) na przegubie pęknięta to co wyżej wspomina kolega Pablo
Dygu Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Witam mam ten sam problem tyle ze po wymianie przegubu vag nie wskazuje bledow zrobilem logi predkosci kol Wednesday,17,September,2008,12:12:41 4D0 907 379 D ,,ABS BOSCH 5 7402, ,Group A:,'001,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Front Left,Front Right,Rear Left,Rear Right,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, km/h, km/h, km/h, km/h,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.32,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,0.71,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,1.07,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,1.46,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,1.84,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,2.21,1.0,2.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,2.59,1.0,3.0,3.0,3.0,,,,,,,,,, ,2.96,1.0,6.0,6.0,6.0,,,,,,,,,, ,3.33,8.0,9.0,8.0,8.0,,,,,,,,,, ,3.71,10.0,11.0,10.0,10.0,,,,,,,,,, ,4.08,12.0,12.0,12.0,12.0,,,,,,,,,, ,4.45,12.0,13.0,12.0,12.0,,,,,,,,,, ,4.82,13.0,13.0,13.0,13.0,,,,,,,,,, ,5.20,13.0,12.0,12.0,13.0,,,,,,,,,, ,5.57,12.0,12.0,12.0,12.0,,,,,,,,,, ,5.94,12.0,12.0,12.0,12.0,,,,,,,,,, ,6.32,10.0,10.0,10.0,10.0,,,,,,,,,, ,6.69,3.0,8.0,8.0,8.0,,,,,,,,,, ,7.07,1.0,5.0,5.0,6.0,,,,,,,,,, ,7.44,1.0,3.0,3.0,3.0,,,,,,,,,, ,7.81,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,8.19,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, ,8.56,1.0,1.0,1.0,1.0,,,,,,,,,, przy wymianie przegubu mechanik nie wyciągał czujnika, i mówi ze raczej wyciągnąć się go nie da bez uszkodzenia macie jakieś pomysły?? pierścień cały wyraźnie widać ze przy zwalnianiu lewe kolo wskazuje niższa prędkość pozdrawiam
spetsnaz Opublikowano 17 Września 2008 Opublikowano 17 Września 2008 Witam mam ten sam problem tyle ze po wymianie przegubu vag nie wskazuje bledow zrobilem logi predkosci kol Wednesday,17,September,2008,12:12:41 przy wymianie przegubu mechanik nie wyciągał czujnika, i mówi ze raczej wyciągnąć się go nie da bez uszkodzenia macie jakieś pomysły?? pierścień cały wyraźnie widać ze przy zwalnianiu lewe kolo wskazuje niższa prędkość pozdrawiam Jedynie czyszczenie lub wymiana czujnika. Było na forum dużo na ten temat.
grzes1150 Opublikowano 18 Września 2008 Autor Opublikowano 18 Września 2008 Dziwne bo jakoś w moim przypadku wymiana i czyszczenie nie pomogło.
Szuszu Opublikowano 18 Września 2008 Opublikowano 18 Września 2008 podepnij Vag-a i zrób ligi jak Dygu. Ja tak znalazłem który czujnik swirował, a przyczyn może być wiele nawet przetarty kabelek który masuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się