Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie seryjne 1BA w A4 B8, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, zorro99 napisał:

Witam

Mam zawieszenie 1Ba, chcialbym to zmienic na zestaw:

eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22

amortyzatory sachs:

przód 313 364 
tył      313 366

czy jest to dobry setup? czy w tej cenie znajde cos lepszego?

i jeszcze jeno pytanie, czy potrzebuje jeszcze dodatkowych czesci typu odbojniki, oslony przeciwkurzowe?

dzieki

Mam dokładnie ten zestaw o którym piszesz. 

Jezdzi się znakomicie, amorki od kolegi dzika. Musisz wymienić osłony i odboje. Zdjęcie poglądowe możesz zobaczyć na forum ;-) 

Opublikowano
15 godzin temu, szogun555 napisał:

Mam dokładnie ten zestaw o którym piszesz. 

Jezdzi się znakomicie, amorki od kolegi dzika. Musisz wymienić osłony i odboje. Zdjęcie poglądowe możesz zobaczyć na forum ;-) 

dziekowac.

wybralem czesci ktore musze zakupic, czy ktos obeznany moze potwierdzic czy wszystko pasuje:

przód:
amor (sachs 313 364) 8T0413031AF ,  oslona (febi 36605) 8K0412137A,     odbijak 72mm (febi 36725)8K0412131F

tył:
amor (sachs313 366) 8T0513035M,     oslona (febi 36605)8E0512137E,       odbijak (febi 36723)8K0512131B (8K0512131K)

jest jeszcze jest stabilizator 1ba 19,6 mm i 1be 21,7 mm,

czy podejdzie ten od 1ba bez komplikacji?

 

Opublikowano

Koledzy czy powyższy zestaw jest tańszą alternatywą dla zestawu bilstein B12 pro kit ? Czy powyższe amortyzatory sachs to odpowiednik amortyzatorow bilstein b8?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 8.05.2017 o 21:26, zorro99 napisał:

Witam

Mam zawieszenie 1Ba, chcialbym to zmienic na zestaw:

eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22

amortyzatory sachs:

przód 313 364 
tył      313 366

czy jest to dobry setup? czy w tej cenie znajde cos lepszego?

i jeszcze jeno pytanie, czy potrzebuje jeszcze dodatkowych czesci typu odbojniki, oslony przeciwkurzowe?

dzieki

witam.

 

Mam rowniez zawieszenie 1BA i chciałbym wsadzić eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22 ale bez amortyzatorów, amortyzatory zostały by z ori 1ba.

 

Pytanie czy auto ucierpi bardzo na prowadzeniu i komforcie po zmianie samych spręzyn?

 

Moje dane z tabliczki:

1 - 1075kg

2 - 1065kg

 

 

Edytowane przez Damis16
Opublikowano
Godzinę temu, Damis16 napisał:

witam.

 

Mam rowniez zawieszenie 1BA i chciałbym wsadzić eibach pro kit numer: E10-15-011-01-22 ale bez amortyzatorów, amortyzatory zostały by z ori 1ba.

 

Pytanie czy auto ucierpi bardzo na prowadzeniu i komforcie po zmianie samych spręzyn?

 

Moje dane z tabliczki:

1 - 1075kg

2 - 1065kg

 

 

 

Kolego ja miałem taki zestaw i jak dla mnie tragedia(opis powyzej). Wróciłem do oryginalnych sprężyn i zastanawiam się nad amortyzatorami bilstein b8 lub sachs- czekam na opinię, jakie amortyzatory wybrać. 

Opublikowano
Godzinę temu, dlleman napisał:

Kolego ja miałem taki zestaw i jak dla mnie tragedia(opis powyzej). Wróciłem do oryginalnych sprężyn i zastanawiam się nad amortyzatorami bilstein b8 lub sachs- czekam na opinię, jakie amortyzatory wybrać. 

Za to kolega szogun555 mówi ze jest u niego elegancko.

 

to juz sam niewiem co zrobic 

 

na pewno kolego miałeś 1BA?

Opublikowano
5 minut temu, Damis16 napisał:

Za to kolega szogun555 mówi ze jest u niego elegancko.

 

to juz sam niewiem co zrobic 

 

na pewno kolego miałeś 1BA?

Na 100%

Opublikowano

Nie wiem od czego to zależy, że jednym po zmianie samych springów auto myszkuje itd. Na początek wymieniłem same sprężyny przy przebiegu 15kkm i było wszystko ok, ale że obniżone zawieszenie wymaga innego amorka to postanowiłem wymienić. Twardość  po wymianie amorka odczuwalna dość mocno. Ze względu, że kolega dzik sprzedaje sporo tego sachsa i nie słyszał o problemach, to się na niego zdecydowałem. 

Opublikowano

Panowie ja u siebie miałem 1BA założyłem tylko spręzyny Eibach Pro Kit i autkiem sie bardzo fajnie jeździ, ale swego czasu założyłem inne opony i byłem w szoku jak auto zaczeło tańczyć po drodze i skakac jak pingpong, były to opony Continental, wcześniej jeździłem na Dunlop, Micheli, Prrelli i wszystko OK, tylko na tych Continentalach skakał jak pingpong, wiec moim zdaniem, bardzo duzo tu zależy kto jakie ma koła w aucie i opony.

Opublikowano

Mam pytanie do osob ktore montowaly sprezyny np: Eibach Pro Kit ... czy na czesciach kupionych w polsce tez jest wybity nr KBA? mam auto na niemieckich blachach i zeby wbic zmienione zawieszenie do dowodu potrzebuje oznaczenie KBA w widocznym miejscu na sprezynie. 

Opublikowano
Dnia 10.05.2017 o 21:34, Natalbar napisał:

Mam pytanie do osob ktore montowaly sprezyny np: Eibach Pro Kit ... czy na czesciach kupionych w polsce tez jest wybity nr KBA? mam auto na niemieckich blachach i zeby wbic zmienione zawieszenie do dowodu potrzebuje oznaczenie KBA w widocznym miejscu na sprezynie. 

Czy kupione w Polsce czy w Niemczech, czy w Czechach, czy na Ukrainie - liczy się to że są WYPRODUKOWANE w Niemczech i przygotowane do użytkowania na rodzimym rynku. Fabryka Eibacha produkując swoje sprężyny nie wie do jakiego kraju finalnie trafią ;) Co prawda nie miałem każdej możliwej sprężyny przed oczami, ale oznaczenia na samej sprężynie powinny się zgadzać. A w razie czego do każdego zestawu mam TUV w PDFie. W razie czego pisz PW z numerem katalogowym, podeślę Ci TUV

Opublikowano (edytowane)

Panowie co do tematu jestem po zamianie sprężyn i amortyzatorów z 1BA na zestaw pro kit- sprężyny eibach amortyzatory bilstein b8. Zestaw idealny. Auto zostało obniżone, warunki jezdne idealne, komfort bardzo dobry. Polecam ten zestaw! 

Edytowane przez dlleman
Opublikowano

Cześć 

Przy 1ba i eibach pro kit mam problem z obniżeniem 

Przód 66 cm do nadkola

Tył 68 cm...

Ma ktoś z was zdjęcia jak wsiadł taki zestaw na 2.0 quattro avant?

Czy mocowania sprężyny - gumy są inne w zależności od wysokości zawieszenia?

Opublikowano

Panowie. Mam 4 pomaranczowe z przodu i roz szary z tylu. Stoi za wysoko. Co poczac?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Dnia 10/16/2014 o 21:46, wrzosu napisał:

 

 

dokładnie! również z 1ba zmieniłem na bv. prowadzenie w zakręach +10 a i wygląd +10. jeśłi ktoś się zastanawia nad zmianą zawiasu to niech nie czeka tylko działa! teraz jeszcze szukam stabilizatora od s

 

a co do tematu to wg mnie nie ma co kombinować z obniżaniem auta sprężynami. to nie maluch i nie te prędkości. jeśli zmieniać to również amorki na niższe

Daj jakis kontakt

Opublikowano

Pytanie do osób, które zakładały Eibachy na amorki 1BA - czy po tej zmianie zawieszenie Wam nie dobija? No i jak jest z przycierkami przy zaladowanym audie i np 4 osobach? Napiszcie tez na jakich felgach jezdzicie tzn 17,18, czy 19' , jakie et i ile J szerokości :cool1: Chce te sprężyny założyć do auta rodzinnego w którym będą 19' 9J lub 8,5J :whistling:

Opublikowano

Ja mialem taki zestaw. Wyglad ok ale straszny pinpong. Teraz mam sprezyny s line i jest idealnie. Amorki bilstainy o tej samej amplitudzie co 1ba. Kola 18 8.8 i niskim et

Opublikowano
W dniu 4.12.2016 o 17:43, szogun555 napisał:

Mówisz i masz... ;)

muaczn.jpg

Ile masz tu obniżone?

 

 

Opublikowano
W dniu 13.12.2017 o 15:36, damian6158 napisał:

Ile masz tu obniżone?

 

 

Z tego co pamiętam tutaj kolega ma zestaw 1BE + eibach prokit

Opublikowano

dzięki, zastanawiam się nad sprężynami eibach pro kit do 1ba  -35/30mm co myślicie?  macie jakieś zdjęcia jak to wygląda na waszych autach, jak z prowadzeniem?

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...