staniek Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Masz na myśli odległośc od rantu błotnika do gleby? Jeżeli o to Ci chodzi to powinno teoretycznie byc 65cm.
marcinch001 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Panowie mam dylemat kupić amorki nowe s-line czy bilstein b6 do sprężyn eibach -30 dodam ze cena podobna ok 430 zł Które będą się lepiej sprawowały lepszy komfort ?
roman_tyk Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Trudno znalezc kogos kto mial i ori sline i bilstein b6. A moze lepiej b8 ktore faktycznie przystostowane jest do obnizonego zawieszenia?
marcinch001 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 B6 jest do serii i nie są to amorki do krótszych sprężyn dopiero B8 są dedykowane do nizszego zawiasu dlatego nie wiem czy nie lepiej kupić ori s-line Panowie amorek bilstein B8 nie uważacie ze dolne mocowanie jest trochę za nisko ? Poniżej koni
tomaszstn Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Wydaje mi się że lepszym rozwiązaniem będzie ori niż b6 ale jak Cię stać to bierz 4 szt B8, na pewno będziesz bardziej zadowolony.
roman_tyk Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 tez mi sie wydaje ze b8 bedzie lepsze niz ori sline. Pamietajmy ze te ori sline to wcale nie to samo co wyjezdza w fabryce z autem.
marcinch001 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Tylko jak założę B8 to przód będzie niżej niż tył o ok 1 cm kiepsko to będzie wyglądało . Teraz mam równo przód i tył
dami8705 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 Rowniez mam podobny problem z wyborem amorkow. Posiadam sprezyny eibach pro kit -30mm, ori amorki czerwone 1BE. Mam do wyrzucenia tylne , przod ok.
marcinch001 Opublikowano 2 Lipca 2015 Opublikowano 2 Lipca 2015 I jak się jeżdzina eibach -30 plus s-line lepiej niż na całym zawieszeniu s-line ?
dami8705 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Niestety nie mam porwnania ,gdyz kupilem juz auto z eibachem. Poprzedni wlasciciel zmienil sprezyny , bo jedna pekla...
seniu001 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 panowie mam podobny problem polecialy mi amortyzatory i chce wymienic ale nie wiem czy na orginalne czy b8?? jaka cena za komplet orginalnych a jaka za b8?? i gdzie najlepiej kupic??moze ktos polecic jakis sklep lub sprzedawce.
marcinch001 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Oryginalne sklep getem cena 440 zł za amorki s-line , bilstein B8 cena 504 zł , B6 436 ZŁ http://www.getem.pl/index.php?szukaj_katalog=8E0413031DF&action=katalog&kat=5&x=13&y=16 http://bilsteinpolska.pl/sklep/35-bilstein-b8-sport https://www.motointegrator.pl/produkty/352284-amortyzator-sportowy-bilstein-b6-24-119788 Edytowane 8 Lipca 2015 przez marcinch001
kqba Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Ja jeszcze raz wrzucę porównanie, jak to u mnie wygląda po kolejnych wymianach. Może to komuś pomoże przy wyborze. Sam byłem ciekaw tego porównania i w szoku jestem, że auto stało kiedyś tak wysoko. Chociaż teraz mam wrażenie, że i tak jest za wysoko Na dzień dzisiejszy na setupie Eibach ProKit + Koni STR-T zrobiłem ok. 10 tys i wszystko jest ok. Na setupie z Bilstein B8 było by pewnie niżej, ale cena amortyzatorów prawie dwukrotnie wyższa. Obecnie na letnich oponach jest ok. 65cm do rantu błotnika. Poprzednie koła letnie miały zły rozmiar (mniejszą średnicę), więc teoretycznie auto stało by jeszcze niżej. 1BA + KYB opony 215/45 R17 (sprężyny się kończyły i była motorówka) 1BE + KYB opony 215/45 R17 Eibach ProKit -30 + Koni STR-T opony 225/45 R17 Eibach ProKit -30 + Koni STR-T opony zimowe 205/55 R16
RumJanek Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Na pierwszych dwóch zdjeciach masz allroad'a, pozniej juz lepiej, pomijajac fakt ze zakladajac węższą opone, powinienes zapakowac profil 50 a nie 45. Ta 225/45/17 jeszcze obejdzie. Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Czaki89 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Jakby komuś spodobało się koni STR niech zaglądnie http://olx.pl/oferta/amortyzatory-koni-str-audi-a4-b6-CID5-IDaTCYD.html#dae9015b5b Nie moje Edytowane 15 Lipca 2015 przez Czaki89
111189 Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Witam,na wstepie chciałbym przywitac wszystkich klubowiczów.Mam problem odnosnie tylnych amortyzatorow w audi a4 b6 1.8t 150 km AVJ 2002r, obecnie sa jakies czerwone z napisem 2M z ktorych lewy sie wylał jakiej firmy amortyzatory byscie polecili do oryginalnych sprezyn kayaba ja myslałem nad sachs lub kayaba prosze o porady pozdrawiam. Edytowane 23 Lipca 2015 przez 111189
dami8705 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Mozna zastapic orginalne amorki 1BE, tymi amortyzatorami SACHS 312 784 Audi A4 ? . Montowal ktos taki model?
marcinch001 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Amorki s-line na przód jak widać nowe robią już czarne .
szczuras85 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Amorki s-line na przód jak widać nowe robią już czarne . Cenowo jak wychodzi komplet przód i tył ?? Pytam bo powoli pasuje szukać zestawu i mam dylemat czy brać S-line 1BE, Bilstein B6 czy Koni STR.T Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez szczuras85
marcinch001 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 440 zł sztuka niezależnie czy przód czy tył . Jak bilstein to B8 przy sportowym zawiasie i niższym .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się