monia12 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 18 minut temu, greg2505 napisał: W zwrotnicy jest tuleja w którą wchodzi wachacz, ta tuleja lubi wyłazić przy demontażu razem z wachaczem i właśnie na niej robi się luz, po za tym luz na drążkach kierowniczych sprawdzałeś , bo ja tak z pół roku jeździłem i nikt nie mógł znaleźć luzu, był prawie nie wyczuwalny , a w czasie jazdy tłukło Drążki końcowki drażków są nowe tak samo jak wachacze. Wszystko nowe. Coś ewidentnie i wyraznie przenosi uderzenia na podłogę i czuć to pod nogami.Tuleja w zwrotnicy przenosi uderzenia na podłogę? Wspomnę o tym mechanikowi.Twarde zawieszenie pewnie też do tego się przyczynia ale amorki sprężyny i poduszki amortyzatorów też są nowe
greg2505 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Dla świętego spokoju niech mechanior sprawdzi tą tuleję, ewentualnie wciśnie ją na klej, jak u siebie wymieniałem wachacz wyszedł z tuleją , włożyłem ją z powrotem bez kleju i nie puka , ale weszła na ścisło
wesz82 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Monia jak się nie myle to bez zdjęcia wahacza się nie obejdzie.samo ogladniecie nic nie da no chyba że lomem se pomoże.
monia12 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Ok powiedzmy że to łożysko będzie odpowiadało za odgłos stukania. Co więc powoduje przenoszenie na karoserie wyraźnie czuć pod nogami
wesz82 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 To nie łożysko tylko tuleja. Takim tropem to górne wahacze też pukaja i przenoszą drgania na karoserie niby nie dotykają a jednak.
monia12 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 No tak. Ale,tak jak już napisałam kilka postów powyżej. Cala zawiecha jest nowa razem z amortyzatorami i sprężynami.. Została tylko ta jedna poduszka silnika zapocona olejem,maglownica i ten łącznik krzyżak kolumny kierowniczej który na wyłączonym silniku stuka przy ruszaniu kierownicą .Tyle kasy już poszło na audi że chciała bym trafić z diagnozą i nie brnąć w dalszą wymianą części które nie muszą być w tym momencie akurat odpowiedzialnie za to co się teraz dzieje.
aiwer Opublikowano 20 Marca 2018 Opublikowano 20 Marca 2018 Skoro czujesz uderzenie w nogach (podłoga) to może sanki poluzowane/ luz na tulei?
andrzej104513 Opublikowano 21 Marca 2018 Opublikowano 21 Marca 2018 Miałem podobny obiawy , jak dobrze pamiętam przy pokonywaniu zakrętu w prawo słyszałem i czulem na pedałach pojedyncze uderzenie . Winna była maglownica.
ferdek77 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Mój pacjent też stuka puka podczas jazdy na nierównościach, takie głuche stuknięcia, najbardziej charakterystyczne stuki-rzężenie jest jak jadę po kostce brukowej, ewidentnie coś po lewej stronie ''grzechocze' . puka tez jak pokręcę kierą na postoju, na zgaszonym silniku, od czego zacząć ? Jedyne co wiem, to że prawdopodobnie mam tylny amor do wymiany, bo jest wylany. Te stukanie jak na filmiku to krzyżak ? 20190406_102821[1].mp4 Głos_024[1].m4a
greg2505 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, ferdek77 napisał: Mój pacjent też stuka puka podczas jazdy na nierównościach, takie głuche stuknięcia, najbardziej charakterystyczne stuki-rzężenie jest jak jadę po kostce brukowej, ewidentnie coś po lewej stronie ''grzechocze' . puka tez jak pokręcę kierą na postoju, na zgaszonym silniku, od czego zacząć ? Jedyne co wiem, to że prawdopodobnie mam tylny amor do wymiany, bo jest wylany. Te stukanie jak na filmiku to krzyżak ? 20190406_102821[1].mp4 Głos_024[1].m4a 475 kB · 0 pobrań Na zgaszonym silniku to normalne,odpal auto jak stuka to na 99% magiel, miałem tak i po wymianie cisza , tylko u mnie dodatkowo podczas jazdy cały czas musiałem kontrować kierą , bo auto myszkowało Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez greg2505
ferdek77 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Wychodzi na że u mnie jest ok, na odpalonym nie stuka, tylko burczy jak skręcę kierownicę, ale chyba to normalne? niestety nie mam porównania, czyli muszę szukać w zawieszeniu. Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez ferdek77
1.8 avj Wwo Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Czy ktoś może mi powiedzieć oznaczenie tego magla i czy bazuje z B5 fl moje Audi 2001
greg2505 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 24 minuty temu, 1.8 avj Wwo napisał: Czy ktoś może mi powiedzieć oznaczenie tego magla i czy bazuje z B5 fl moje Audi 2001 Z b5 nie pasuje,montowane w b6 były koyo i zf ,ten wygląda na zf ,musisz szukać od b6,b7,exeo pasują zamiennie
dzienciol Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Odgrzeje kotleta. Trzecia maglownica , nowe wachacze , końcówki , drążki febi wymienione pół.roku temu. Na postoju przy odpalonym coś stuka , na nierówności drży kierownica jakbym jechał po tarce. Wymieniłem nawet kierownicę. Łącznik od kierownicy do maglownicy też trzecia sztuka. Ani lepiej ani gorzej. Ktoś pomoże ? Bo jakbym miał AC to bym go o drzewo rozjeb.... Aż się nie chce nim jeździć. Zauważyłem że jakby było zimniej na dworze to jest lepiej do momentu aż się nie rozgrzeje , rozrusza? Ehhh
MaTeo85 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 jak trzeci magiel, a pompa ta sama to może ona jest problemem.
dzienciol Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Słyszałem teorie że pompa może powodować stuki , ale w jaki sposób? Filmik jak stuka... VID_20191018_142719.mp4
dominikdabek Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 Miałem bardzo podobny przypadek stukania podczas kręcenia kierownicą czy to na zapalonym silniku czy zgaszonym, wymieniłem całą maglownicę (w starej poprzedni użytkownik nie zmienił ani razu płynu do wspomagania i powstały piękne wżery na listwie), do tego poszły nowe drążki kierownicze Lemforder. Bo wymianie efekt wciąż taki sam jak na filmiku powyżej. Okazało się że ogromny luz był na tym tj. jabłku między maglownicą, a drążkiem kierowniczym (w załączniku dokładnie ta część). Po wymianie tej czesci (stara Febi) z firmy Lemforder jazda to poezja, zero stuków, luzów itp.
lukasz51237 Opublikowano 6 Września 2020 Opublikowano 6 Września 2020 Podczas krótkich i szybkich ruchów kierownicą mam stuki w ukl kierowniczym, może mi ktoś doradzić czy to wina przekładni kierowniczej? Stuki są wyraźne przy zgaszonym silniku i cichsze przy włączonym. VID_20200906_062636.mp4
greg2505 Opublikowano 8 Września 2020 Opublikowano 8 Września 2020 W dniu 6.09.2020 o 23:58, lukasz51237 napisał: Podczas krótkich i szybkich ruchów kierownicą mam stuki w ukl kierowniczym, może mi ktoś doradzić czy to wina przekładni kierowniczej? Stuki są wyraźne przy zgaszonym silniku i cichsze przy włączonym. VID_20200906_062636.mp4 Na zgaszonym aucie stukanie jest normalne,na zapalonym nie powinno stukać,miałem takie stuki ,wymieniłem magiel i cisza
lukasz51237 Opublikowano 9 Września 2020 Opublikowano 9 Września 2020 17 godzin temu, greg2505 napisał: Na zgaszonym aucie stukanie jest normalne,na zapalonym nie powinno stukać,miałem takie stuki ,wymieniłem magiel i cisza Jak długo jeździłeś z tym stukiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się