Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki lakier na hamulce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dev mistrz riposty :D

Mesiah - mam wszystko ori, więc bez sensu wydawać kasę na półśrodki. Jeżeli nadarzy się okazja to będę zmieniał na 320mm.

1. Ten zestaw 320 mm z jakiego samochodu montować, żeby pasowało ? To jest może z S4 B5 ?

2. Wszystko pasuje p&p ?

3. Potrzeba: tarcze, zaciski i klocki ? Coś jeszcze trzeba do takiego swapu ?

Opublikowano

1. Z B7 2.0t lub 3.0tdi, z S4 B5 to syf.

2. Zestaw z B7 jest p&p.

3. Nie, nic.

Opublikowano

Dzięki Dev za odp :) O takie coś mi chodziło :)

Opublikowano

Dodam tylko żebyś nie kupował tych wersji z dwoma tłoczkami i czterema klockami. Kiedyś myślałem że to jedno i to samo ale podobno nie.

Opublikowano

Mozesz to rozwinąć ?

Bo nie bardzo qumam o co Ci chodzi

Opublikowano

Pisze o tych gównianych zaciskach dwu tłoczkowych o których mnie ostrzegałeś niedawno. Dwóch sprzedających z allegro prawie władowali mnie na minę bo zarzekali się że to heble z B7 3.0 TDI. Nie wiem czy to nie 321 czasem było. Chciałem wkleić link ale aukcje się pokończyły. Chyba nic nie pokręciłem?

Opublikowano

W B7 nie bylo dwutloczkowych zaciskow.

Byly tylko w S4, w A6,S6, allroadzie i a8

Opublikowano

No to chodzi , że z opisu aukcji wynikało że są z B7 3.0 tdi a to nieprawda. Albo robione z niewiedzy albo specjalnie.

Opublikowano

Raczej z niewiedzy.

Opublikowano

I co dalej ?

Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ?

co za koleś, jest mowa o hamulcach na przód to na przód a ten zaraz wyskakuje z tyłem! Powoli.. czytasz w ogóle ze zrozumieniem?Napisałem ,że bym na pewno nie wymienił hebli z 312 na 320 jak już to na większe np 345 a gdzieś napisałem ,ze wówczas bym nie wymienił hebli na tył????Poza tym temat dotyczy czego innego

Opublikowano (edytowane)

Mozna pomalowac spray i u mnie sie trzyma bardzo dobrze. Koszt -+20zl

Malowalem Car-Rep o ile dobrze pamietam

Znajomy powiedział mi za malowanie proszkowe 50zl (pytaj dzwon do firm co maluja proszkowo) wiec można przemyśleć taka opcje.

dollar.jpg

Edytowane przez kris-krzysztof
Opublikowano

I potrzeba było trzech stron aby się dowiedzieć czym malować. Osobiście polecam malowanie proszkowe. Jest kłopotliwe ale najlepsze. Na drugim miejscu hamerajd (czy jak się tam zwie). To oczywiście wersja lightowa.

Opublikowano (edytowane)

I co dalej ?

Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ?

co za koleś, jest mowa o hamulcach na przód to na przód a ten zaraz wyskakuje z tyłem! Powoli.. czytasz w ogóle ze zrozumieniem?Napisałem ,że bym na pewno nie wymienił hebli z 312 na 320 jak już to na większe np 345 a gdzieś napisałem ,ze wówczas bym nie wymienił hebli na tył????Poza tym temat dotyczy czego innego
Czytam ze zrozumieniem, ale Ty sam nie pojmujesz istoty rzeczy.

Dla Ciebie 312 i 320 to "tylko" 8 milimetrów poniewaz nie znasz wcale konstrukcji zaciskow w jednym i drugim przypadku, i jaka oprócz "tylko" 8 milimetrow jest roznica w samej tarczy hamulcowej. Co po zmianie przodu robimy z tyłem i dlaczego robimy.

Sam wyjechales z głupotą a teraz twierdzisz ze temat jest o czym innym.

Zanim zaczniesz uczyc kogokolwiek i czegokolwiek sam sie weź za nauke bo w tym temacie nawet nie osiagnales dna.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

I potrzeba było trzech stron aby się dowiedzieć czym malować. Osobiście polecam malowanie proszkowe. Jest kłopotliwe ale najlepsze. Na drugim miejscu hamerajd (czy jak się tam zwie). To oczywiście wersja lightowa.

Myślę ze na tym można poprzestać.

Opublikowano

ja tam zawsze hammeritem maluje. może nie jest idealnie jak po proszku ale trzyma się, nie schodzi (chyba że się przywali czymś).

Opublikowano

A ile by kosztowalo proszkowe malowanie?

A jest 50

Opublikowano (edytowane)

Trochę odświeżę. Po długim namyśle i rozważaniach także pomalowałem u siebie farbą hammerite i efekt jest świetny. Powierzchnia porządnie oczyszczona, odtłuszczona, malowane bez zdejmowania zacisków. Położone 3 warstwy, zabieg robiony jakieś 4 miesiące temu, po dokładnym umyciu wyglądają jak świeżo malowane, zero odprysków, przypalania farby czy przebarwień. Najmniejsza puszeczka za 20zł wystarczyła na 3-krotne pomalowanie wszystkich 4 zacisków i nawet połowy nie zużyłem. Także polecam każdemu kto zastanawia się nad hammerite i chce sprawnie, tanio i bez zdejmowania zacisków uzyskać naprawdę ładny efekt.

Edytowane przez Luqe12
Opublikowano (edytowane)

Lizanie ciastek z kremem przez szybę.

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...