tomasz102 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Dev mistrz riposty Mesiah - mam wszystko ori, więc bez sensu wydawać kasę na półśrodki. Jeżeli nadarzy się okazja to będę zmieniał na 320mm. 1. Ten zestaw 320 mm z jakiego samochodu montować, żeby pasowało ? To jest może z S4 B5 ? 2. Wszystko pasuje p&p ? 3. Potrzeba: tarcze, zaciski i klocki ? Coś jeszcze trzeba do takiego swapu ?
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 1. Z B7 2.0t lub 3.0tdi, z S4 B5 to syf. 2. Zestaw z B7 jest p&p. 3. Nie, nic.
tomasz102 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Dzięki Dev za odp O takie coś mi chodziło
Mesiah Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Dodam tylko żebyś nie kupował tych wersji z dwoma tłoczkami i czterema klockami. Kiedyś myślałem że to jedno i to samo ale podobno nie.
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Mozesz to rozwinąć ? Bo nie bardzo qumam o co Ci chodzi
Mesiah Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Pisze o tych gównianych zaciskach dwu tłoczkowych o których mnie ostrzegałeś niedawno. Dwóch sprzedających z allegro prawie władowali mnie na minę bo zarzekali się że to heble z B7 3.0 TDI. Nie wiem czy to nie 321 czasem było. Chciałem wkleić link ale aukcje się pokończyły. Chyba nic nie pokręciłem?
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 W B7 nie bylo dwutloczkowych zaciskow. Byly tylko w S4, w A6,S6, allroadzie i a8
Mesiah Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 No to chodzi , że z opisu aukcji wynikało że są z B7 3.0 tdi a to nieprawda. Albo robione z niewiedzy albo specjalnie.
BEX4 Opublikowano 2 Października 2014 Autor Opublikowano 2 Października 2014 I co dalej ? Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ? co za koleś, jest mowa o hamulcach na przód to na przód a ten zaraz wyskakuje z tyłem! Powoli.. czytasz w ogóle ze zrozumieniem?Napisałem ,że bym na pewno nie wymienił hebli z 312 na 320 jak już to na większe np 345 a gdzieś napisałem ,ze wówczas bym nie wymienił hebli na tył????Poza tym temat dotyczy czego innego
kris-krzysztof Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Mozna pomalowac spray i u mnie sie trzyma bardzo dobrze. Koszt -+20zl Malowalem Car-Rep o ile dobrze pamietam Znajomy powiedział mi za malowanie proszkowe 50zl (pytaj dzwon do firm co maluja proszkowo) wiec można przemyśleć taka opcje. Edytowane 2 Października 2014 przez kris-krzysztof
jacek70 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 I potrzeba było trzech stron aby się dowiedzieć czym malować. Osobiście polecam malowanie proszkowe. Jest kłopotliwe ale najlepsze. Na drugim miejscu hamerajd (czy jak się tam zwie). To oczywiście wersja lightowa.
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) I co dalej ? Bedziesz jeździł na przodzie 345, a co z tyłem ? Tutaj tez masz jakąś mądrą teorię ? co za koleś, jest mowa o hamulcach na przód to na przód a ten zaraz wyskakuje z tyłem! Powoli.. czytasz w ogóle ze zrozumieniem?Napisałem ,że bym na pewno nie wymienił hebli z 312 na 320 jak już to na większe np 345 a gdzieś napisałem ,ze wówczas bym nie wymienił hebli na tył????Poza tym temat dotyczy czego innegoCzytam ze zrozumieniem, ale Ty sam nie pojmujesz istoty rzeczy.Dla Ciebie 312 i 320 to "tylko" 8 milimetrów poniewaz nie znasz wcale konstrukcji zaciskow w jednym i drugim przypadku, i jaka oprócz "tylko" 8 milimetrow jest roznica w samej tarczy hamulcowej. Co po zmianie przodu robimy z tyłem i dlaczego robimy. Sam wyjechales z głupotą a teraz twierdzisz ze temat jest o czym innym. Zanim zaczniesz uczyc kogokolwiek i czegokolwiek sam sie weź za nauke bo w tym temacie nawet nie osiagnales dna. Edytowane 2 Października 2014 przez Dev
Mesiah Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 I potrzeba było trzech stron aby się dowiedzieć czym malować. Osobiście polecam malowanie proszkowe. Jest kłopotliwe ale najlepsze. Na drugim miejscu hamerajd (czy jak się tam zwie). To oczywiście wersja lightowa. Myślę ze na tym można poprzestać.
Buba Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 ja tam zawsze hammeritem maluje. może nie jest idealnie jak po proszku ale trzyma się, nie schodzi (chyba że się przywali czymś).
sentinell Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 A ile by kosztowalo proszkowe malowanie? A jest 50
Luqe12 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Trochę odświeżę. Po długim namyśle i rozważaniach także pomalowałem u siebie farbą hammerite i efekt jest świetny. Powierzchnia porządnie oczyszczona, odtłuszczona, malowane bez zdejmowania zacisków. Położone 3 warstwy, zabieg robiony jakieś 4 miesiące temu, po dokładnym umyciu wyglądają jak świeżo malowane, zero odprysków, przypalania farby czy przebarwień. Najmniejsza puszeczka za 20zł wystarczyła na 3-krotne pomalowanie wszystkich 4 zacisków i nawet połowy nie zużyłem. Także polecam każdemu kto zastanawia się nad hammerite i chce sprawnie, tanio i bez zdejmowania zacisków uzyskać naprawdę ładny efekt. Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Luqe12
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 (edytowane) Lizanie ciastek z kremem przez szybę. Edytowane 23 Sierpnia 2015 przez Dev
depechetom Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 a jakie są Wasze opinie o tym ? http://allegro.pl/nakladki-3d-na-hamulce-zaciski-hamulcowe-brembo-i5823185987.html wygodna alternatywa czy po prostu nietrwały tuning polskiej wsi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się