blady2000 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Czy istnieje techniczna możliwość wyłączenia całkowicie informacji o zużytych klockach hamulcowych? Od jakiś dwóch lat kable od czujników miałem zwarte na krótko i zarobione, co skutecznie się sprawdzało. Ostatnio po pojawieniu się informacji o zużytych klockach sprawdziłem te kable i dla pewności jeszcze raz je polutowałem ale problem pozostał. Wygląda na to, że przyczyna leży gdzie indziej i że najprostszm sposobem było by wyłączenie całkowicie tej funkcji. Dodam, że w moim modelu na zegarach nie odpowiada za to osobna kontrolka tylko pojawia się wielka ikonka na środkowym ekraniku między zegarami. Sygnalizacja ta blokuje wyświetlanie temperatury otoczenia co podwójnie mnie wnerwia.
marcin_franz Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) 1.UZUPEŁNIJ PROFIL 2. Możesz zmienić przez kodowanie licznika: Kodowanie jest takie : Po podłączeniu się do licznika w polu " soft coding " VAG'a pojawia się jego numer w postaci : AABCD gdzie : AA to liczba oznaczająca (aktywująca) dodatkowe wyposażenie i tak : 00 - brak dodatkowego wyposażenia 01 - aktywny wskaźnik zużytych okładzin (dla Autocheck'a) 02 - aktywna kontrolka ostrzegająca o niezapiętych pasach bezp. 04 - aktywny system ostrzegający o niskim poziome płynu spryskiwacza 16 – nawigacja. B - liczba oznaczająca język (kraj) 0 - Niemiecki 1 - Europa (angielski) 2 - USA (angielski - licznik w milach) 3 - Kanada 4 - Wielka brytania 5 - Japonia 6 - Arabia saudyjska 7 - Australia C - liczba oznaczająca liczbę cylindrów (4,5,6,8) D - wersja silnika 0 - TDI 2 - benzyna Dodatkowo w przypadku liczb AA sumuje się poszczególne liczby chcąc uaktywnić więcej niż jedna funkcje (np. aby uruchomić ostrzeżenie o płynie spryskiwaczy i wskaźnik zużytych okładzin wpisuje się 01 + 04 = 05) I tak kod oznaczający 05042 oznacza aktywne systemy spryskiwacza i okładzin język Niemiecki, silnik 4 cylindrowy benzyna. Aby zmienić ta liczbę należy wcisnąć przycisk "recode" w VAG'u i wpisać odpowiednia liczbę. TYLKO OSTROZNIE. Gdy wpisze się dziwne liczby mozna zakończyć przygodę z licznikiem! Edytowane 6 Października 2014 przez marcin_franz
blady2000 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 1.UZUPEŁNIJ PROFIL 2. Możesz zmienić przez kodowanie licznika: Kodowanie jest takie : Po podłączeniu się do licznika w polu " soft coding " VAG'a pojawia się jego numer w postaci : AABCD gdzie : AA to liczba oznaczająca (aktywująca) dodatkowe wyposażenie i tak : 00 - brak dodatkowego wyposażenia 01 - aktywny wskaźnik zużytych okładzin (dla Autocheck'a) 02 - aktywna kontrolka ostrzegająca o niezapiętych pasach bezp. 04 - aktywny system ostrzegający o niskim poziome płynu spryskiwacza 16 – nawigacja. B - liczba oznaczająca język (kraj) 0 - Niemiecki 1 - Europa (angielski) 2 - USA (angielski - licznik w milach) 3 - Kanada 4 - Wielka brytania 5 - Japonia 6 - Arabia saudyjska 7 - Australia C - liczba oznaczająca liczbę cylindrów (4,5,6,8) D - wersja silnika 0 - TDI 2 - benzyna Dodatkowo w przypadku liczb AA sumuje się poszczególne liczby chcąc uaktywnić więcej niż jedna funkcje (np. aby uruchomić ostrzeżenie o płynie spryskiwaczy i wskaźnik zużytych okładzin wpisuje się 01 + 04 = 05) I tak kod oznaczający 05042 oznacza aktywne systemy spryskiwacza i okładzin język Niemiecki, silnik 4 cylindrowy benzyna. Aby zmienić ta liczbę należy wcisnąć przycisk "recode" w VAG'u i wpisać odpowiednia liczbę. TYLKO OSTROZNIE. Gdy wpisze się dziwne liczby mozna zakończyć przygodę z licznikiem! Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył 1.UZUPEŁNIJ PROFIL 2. Możesz zmienić przez kodowanie licznika: Kodowanie jest takie : Po podłączeniu się do licznika w polu " soft coding " VAG'a pojawia się jego numer w postaci : AABCD gdzie : AA to liczba oznaczająca (aktywująca) dodatkowe wyposażenie i tak : 00 - brak dodatkowego wyposażenia 01 - aktywny wskaźnik zużytych okładzin (dla Autocheck'a) 02 - aktywna kontrolka ostrzegająca o niezapiętych pasach bezp. 04 - aktywny system ostrzegający o niskim poziome płynu spryskiwacza 16 – nawigacja. B - liczba oznaczająca język (kraj) 0 - Niemiecki 1 - Europa (angielski) 2 - USA (angielski - licznik w milach) 3 - Kanada 4 - Wielka brytania 5 - Japonia 6 - Arabia saudyjska 7 - Australia C - liczba oznaczająca liczbę cylindrów (4,5,6,8) D - wersja silnika 0 - TDI 2 - benzyna Dodatkowo w przypadku liczb AA sumuje się poszczególne liczby chcąc uaktywnić więcej niż jedna funkcje (np. aby uruchomić ostrzeżenie o płynie spryskiwaczy i wskaźnik zużytych okładzin wpisuje się 01 + 04 = 05) I tak kod oznaczający 05042 oznacza aktywne systemy spryskiwacza i okładzin język Niemiecki, silnik 4 cylindrowy benzyna. Aby zmienić ta liczbę należy wcisnąć przycisk "recode" w VAG'u i wpisać odpowiednia liczbę. TYLKO OSTROZNIE. Gdy wpisze się dziwne liczby mozna zakończyć przygodę z licznikiem! Wielkie dzięki za fatyge. Jutro będe z tym walczył Jeszcze tylko zapytam o jedną sprawę. Auto od początku nie miało sygnalizacji pasów i niskiego stanu płynu do spryskiwaczy. Czy dla rocznika 99r. po II lifcie bardziej było by prawdopobne, że ktoś wcześniej to wyłączył czy może ten model poprostu może tego nie mieć?
marcin_franz Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Masz pełny fis czy półFIS? To nie jeat kontrolja niezapietych pasów tylko takie przypomnienie o zapięciu pasów które gaśnie po paru sek. Wysłane z terenu
jacek70 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 A odnośnie płynu to może być wina czujnika. Albo po prostu cały czas masz płynu tyle że nie sygnalizuje.
darkb Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 w audi po lifcie nawet kodoawniem licznika nie wyłączysz komunikatu o zużytych klockach , jedynie fizycznie albo musisz zmostkować kable od czujników przy klockach a jak to nic nie daje to prawdopodbnie standardowo przełamała się wiązka od czujników
bediks Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 W nadkolu jest taka gumowa zaślepka w która wchodzi kabel od abs i zużycia klocków, wyciągasz ja i tam są dwie wtyczki czarna i czerwona i jedna mostkujesz nie pamiętam która i tak z dwóch stron bo tak jak kolega wyżej napisal wiązki się lubiły łamać w środku na odcinku nadkola tarcze
dread535 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 mozna to wszystko zrobic w kostkach licznika. szybciej i prosciej i czysta robota:) jesli nie masz czujnikow poziomu spryskiwaczy i zuzycia klockow to odpowiednie piny nalezy podlaczyc do masy. kostki 32pinowe: -kostka szara pin 15: poziom plynu spryskiwaczy ---> do masy, mozna podlaczyc do kostki niebieskiej pin 7, 9 lub 24 to taki przyklad:)
blady2000 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 W nadkolu jest taka gumowa zaślepka w która wchodzi kabel od abs i zużycia klocków, wyciągasz ja i tam są dwie wtyczki czarna i czerwona i jedna mostkujesz nie pamiętam która i tak z dwóch stron bo tak jak kolega wyżej napisal wiązki się lubiły łamać w środku na odcinku nadkola tarcze Wielkie dzięki. Po przeczytaniu powyższej podpowiedzi znalazłem na innym forum, że jest to dokładnie czerwona kosta. Zmostkowałe wtyczki i wszystko działa jak należy. Wkońcu mam widoczną temperatu otoczenia na zegarach. Jeszcze raz dziękuję 1
KubaM Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) W nadkolu jest taka gumowa zaślepka w która wchodzi kabel od abs i zużycia klocków, wyciągasz ja i tam są dwie wtyczki czarna i czerwona i jedna mostkujesz nie pamiętam która i tak z dwóch stron bo tak jak kolega wyżej napisal wiązki się lubiły łamać w środku na odcinku nadkola tarcze Wielkie dzięki. Po przeczytaniu powyższej podpowiedzi znalazłem na innym forum, że jest to dokładnie czerwona kosta. Zmostkowałe wtyczki i wszystko działa jak należy. Wkońcu mam widoczną temperatu otoczenia na zegarach. Jeszcze raz dziękuję Kurcze i mnie dopadł ten problem - pomimo zmostkowania czujników na kostce do podłączenia klocków, kontrolka nie gaśnie. Próbowałem zlokalizować tę zaślepkę w nadkolu, ale kable te wydaję się wchodzić w nadkole w miejscu "nieotwieralnym". Czy na pewno dobrze szukam? Chodzi o wejście w nadkole od spodu - miejsce widoczne po odkręceniu koła? Edytowane 28 Września 2015 przez KubaM
tom2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 W dniu 6.10.2014 o 18:52, darkb napisał: w audi po lifcie nawet kodoawniem licznika nie wyłączysz komunikatu o zużytych klockach , jedynie fizycznie albo musisz zmostkować kable od czujników przy klockach a jak to nic nie daje to prawdopodbnie standardowo przełamała się wiązka od czujników Czyli jak mam kodowanie 00040 to nic to nie daje i nie wyłancza to info o klockach ? Nie mogę zlokalizować tej kostki w nadkolu. Może ktoś dokładnie powiedzieć gdzie to jest ?
tom2009 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 W dniu 17.10.2014 o 01:33, bediks napisał: W nadkolu jest taka gumowa zaślepka w która wchodzi kabel od abs i zużycia klocków, wyciągasz ja i tam są dwie wtyczki czarna i czerwona i jedna mostkujesz nie pamiętam która i tak z dwóch stron bo tak jak kolega wyżej napisal wiązki się lubiły łamać w środku na odcinku nadkola tarcze Te wtyczki są w obu nadkolach ?
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 2 godziny temu, tom2009 napisał: Te wtyczki są w obu nadkolach ? Jo
tom2009 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Ok, będę szukał z drugiej strony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się