Figo1474 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Witam zamierzam sie na wymiane przedniego zawieszenia.Cenowo jest róznie lecz przymierzam sie na zakup MS. Mysle ze jakis czas powinny wytrzymac.Ludzie jak jest z wymiana tych wahaczy poradze sobie + osoba zrobic to na kanale u siebie z dobrym zestawem kluczy?Jest to moje pierwsze Audi wiec nie miałem dotychczas stycznosci z takim zawieszeniem.Moze ktos orientuje sie jaka cene krzyknie mechanik (+ - ). Miał ktos z was do czynienia z Ms? Pozdrawiam wszystkich klubowiczow i licze na podpowiedzi
wesz82 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Poszukaj w warsztacie o wymianie wahaczy góra dól oraz wpisz w szukajke test wahaczy-większość odpowiedzi znajdziesz sam. Co do mechanika to różnie i tu ciężko jest określić. Za ta kase kupisz komplet kluczy i sam ogarniesz Edytowane 8 Października 2014 przez wesz82
jacek70 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Spokojnie, powoli dasz radę. Jak to mówią Święci garnków nie lepią. No chyba ze masz dwie lewe ręce.
enrike2 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 ja teraz wymieniam i chcca 200 a zbierznosc tez musze robic??
POWER-KRIS Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Przydało by się. Szkoda opon.
Emejcz Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Zbieżność musisz jeżeli masz pozrywane gumy dolnych, jeżeli gumy masz ok, a auto po wymianie nie będzie znosić to nie musisz ustawiać. Chociaż ja za 35zł mam gościa co ustawia Co do wymiany, to jak będziesz chciał to zrobisz to sam i bez kanału - ja tak robiłem. Są dobre fotorelacje zarówno do dolnych jak i górnych i na ich podstawie możesz to zmienić. Może się okazać, że nie będziesz mógł wybić śruby jakiejś. Wtedy kup sobie palnik i pożycz od kogoś butlę - wyjdzie to i tak dużo taniej niż jak płacić mechanikowi. Przygotuj ze dwa dobre młoty do walenia w zwrotnice, bo dolnych inaczej raczej nie wyciągniesz ;P Co do cen to w Łodzi wołają 300-400. Edytowane 18 Października 2014 przez Emejcz
Banan Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Jak pierwszy raz robisz zarezerwuj sobie cały weekend awaryjnie - trzeba przewidywać 2-3 godziny na stronę przy szczęściu że wszystko wyjdzie w miarę łatwo ( śruba wahaczy , sworznie ). Sam już robiłem z 3 razy łącznie z wymianą amorków i za każdym razem na kobyłkach także da radę bez problemu. Edytowane 18 Października 2014 przez Banan
animavili Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Kolego jak znajdziesz ogarniętego mechanika ,który to zrobi za 200zł za stronę to się nie zastanawiaj.Jak trafisz na oporne śruby to nerwów będzie więcej niż to warte.Chyba ,że z góry uzbroisz się w palnik.Jak zawiecha była nie ruszana ,to główny problem jest ze śrubą górnych wahaczy.No i klucze trzeba mieć naprawdę porządne.
jacek70 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Przy wymianie wachacze zbieżności nie trzeba ustawiać bo nic się nie zmienia. Co innego przy wymianie końcówek krążków wtedy trzeba.
Fenrir Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Mój mechanik koło Gdańska bierze 200-300, zależy jak idzie. Ostatnim razem trzeba było z palnikiem robić jedną stronę także skasował mnie 250 za całość. Ale ogólnie nie narzekam. Edytowane 18 Października 2014 przez Fenrir
gerlinski Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Przy wymianie wachacze zbieżności nie trzeba ustawiać bo nic się nie zmienia. Co innego przy wymianie końcówek krążków wtedy trzeba. Mylisz się Kolego...Konieczne jest ustawienie zbieżności)))))
Fenrir Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Przy wymianie wachacze zbieżności nie trzeba ustawiać bo nic się nie zmienia. Co innego przy wymianie końcówek krążków wtedy trzeba. Mylisz się Kolego...Konieczne jest ustawienie zbieżności))))) Zbieżność jest regulowana na końcówkach a wahacze są jednakowe i mocowanie nie jest regulowane. Także w jaki sposób zbieżność może się przestawić jeżeli końcówki nie były odkręcane?
POWER-KRIS Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 A jeżeli ktoś ustawił na zajechanych, a Ty dasz nowe i co? Trzeba sprawdzić i koniec. Albo tu nawet wachacze zakładają nie w te otwory. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/294043-miejsce-mocowania-wahacza-dolnego-przod-(banana)-w-którą-dziure-?
wesz82 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Jezeli wszystko jest zrobione ok to zboczeniem jest ustawianie zbieznosci po wymianie tylko wahaczy.chyba ze te wahaczy byly w megq oplakanym stanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się