greg2505 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 zostawił bym przy relingu ale po pierwsze ,jak pada trochę wody na roletę leci,po drugie przewód zniszczył osłonę przy zawiasach klapy Grzesiek ja przewód puściłem kanałem wzdłóż uszczelki pod siłownikiem i dalej pod lampę a tam w gumową osłonę z kablami i do środka wnętrza przez lewy boczek Pod lampą zrobiłem lekki zapas żeby z przewodu zrobiło się ucho skierowane w dół. Coś takiego jak zaznaczyłem na zdjeciu. Woda do środka nie leci bo kabel nie idzie po uszczelce Z ta osłona zawiasów jest tak jak mówisz ja dodatkowo przewód przytwierdziłem czarnymi małymi trytytkami tak żeby nie przesuwał się podczas zamykania(czarne kropki). o widzisz też dobre rozwiązanie i kabel nie wala się po bagażniku,ale i tak musiał kupić tą osłonę ,na trytki nie będę łapał bo przy myciu auta ,antenę chowam do bagażnika,a poza tematem do czego ta belka pionowa
MemberA4 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 To jest jakaś kratka. Zdjęcie to poglądówka znaleziona w sieci Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Mat3oMax Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 u mnie unidena zamontowałem tak, idealnie sie go obsługuje Też mam Unidena PRO520XL i bardzo podobnie mam zamontowane.
Mateusz Caputa Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Radio President Johny III zamontowany pod kierownicą w pułce, zasilanie podpiąłem w tunel środkowy pod zapalniczkę.Antena Sirio 1m. na klapie bagażnika, kabel prowadzony pod siedzeniem (sedan).
MemberA4 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Radio President Johny III zamontowany pod kierownicą w pułce, zasilanie podpiąłem w tunel środkowy pod zapalniczkę. Antena Sirio 1m. na klapie bagażnika, kabel prowadzony pod siedzeniem (sedan). To samo radyjko i to samo podłączenie jest u mnie ale czasami zapomina mi się wyłączyć radyjko jak wysiadam i potrafi całą noc być na nasłuchu
Mateusz Caputa Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 A potem aku odmawia posłuszeństwa hehe
daras82 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Mój zestaw President Johny 2 antena Sirio Performer 5000 mikrofon FD 1818 i wzmacniacz KL 200P u siebie również miałem problem z przycinaniem kabla przez klapę górna szczelina jest bardzo wąska obecnie zamontowałem antenę na uchwycie AV 400 i kabel ładnie się teraz mieści pomiędzy klapą a lampą
Maciek0502 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Jaka jest długość avanta mierzona popielniczki w tunelu do końca bagażnika? tapatak napisał z hjułałej p8
audobot Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Długo szukałem w jaki sposób najlepiej podłączyć CB pod stałe zasilanie, więc podzielę się tym co zrobiłem u siebie. Może komuś się przyda kto będzie szukał informacji na ten temat od początku. Cel był taki, aby CB miało stałe zasilanie z akumulatora, ale dopiero po stacyjce, żeby uniknąć przypadkiem zostawienia radia na noc włączonego. Nie chciałem się bawić w wyłączniki więc najsensowniejszym rozwiązaniem był przekaźnik. Zastosowałem dokładnie taki jaki jest na zdjęciu poniżej: Schemat podłączenia instalacji poniżej: 1. Plus ze śruby pod kierownicą - czerwone kable idą prosto od akumulatora 2. Minus ze śruby pod kierownicą - masa z auta 3. Bezpiecznik 15A wlutowany zaraz za plusem 4. Plus z bezpiecznika 37 do zasilenie cewki przekaźnika - prąd w bezpieczniku 37 pojawia się po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję. 5. Minus ze śruby przy skrzynce bezpieczników - masa z auta 6. Przekaźnik 12V 30A jak na zdjęciu powyżej 7. Konektory do podłączenia przewodów zasilających CB radio i nie tylko - łatwiej to wszystko przeciągnąć i pochować jeśli nie jest jedną całością 8. CB radio z bezpiecznikiem 2A na plusie. Z racji tego że nie mam możliwości lutowania w aucie całą instalację przygotowałem sobie w domu: Do podłączenia się pod bezpiecznik użyłem bezinwazyjnego rozwiązania czyli baypassa z gniazdem bezpiecznika (4): Sterowanie przekaźnikiem podłączyłem od skrzynki bezpieczników (4) i (5) za pomocą baypassa oraz konektora oczkowego: Zasilanie do CB radia podłączone pod kierownicą. Plus (1) do śruby, gdzie są czerwone grube przewody idące prosto od aku, minus (2) do śruby na prawo od modułu oświetlenia. Plus idzie do przekaźnika, natomiast minus bezpośrednio ze śruby do konektora, pod który będzie podpięte już CB. Przewody plus od przekaźnika oraz minus ze śruby pochowane i poprzypinane, przeciągnąłem przez środek pod/za klimatronikiem i wyprowadziłem w rogu nad nogami pasażera: Z tego miejsca korzystając z okazji pociągnąłem jeszcze zasilanie do schowka i tam podłączyłem podwójne gniazdo zapalniczki, żeby nic nie walało się po podłodze. Na tym można również zakończyć instalację i poprzez wtyk zapalniczki samochodowej w CB można podłączyć się do gniazda w schowku schowku jeżeli komuś nie przeszkadzają wystające przewody. Ja chciałem mieć zasilanie na stałe ale z wolnymi gniazdami, więc z konektorem (7) jest podłączone CB radio. Nie mam zdjęcia, ale jest to druga część widocznego konektora (7) z bezpiecznikiem 2A w takiej samej obudowie jak (3). Wszystkie przewody pochowane pod tapicerką. Ze względu na to, że radio nie jest najmniejszych rozmiarów mam je przykręcone klasycznie do tunelu, poz tym miałem już tam dziurkę do przykręcenia, więc nie niszczyłem bardziej tapicerki. A dodatkowo dobrze mieć pokrętła pod ręką. Gruszka wisi na uchwycie fluorescencyjnym, który jest przymocowany (nie na stałe) do magnetycznego uchwytu na telefon do kratki nawiewu. Tak oto to wygląda Nie jest to wymyślny montaż, ale dla mnie wystarcza. Edytowane 14 Września 2018 przez audobot wygasłe linki
pawloo7 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 Mój zestaw President Johny 2 antena Sirio Performer 5000 mikrofon FD 1818 i wzmacniacz KL 200P u siebie również miałem problem z przycinaniem kabla przez klapę górna szczelina jest bardzo wąska obecnie zamontowałem antenę na uchwycie AV 400 i kabel ładnie się teraz mieści pomiędzy klapą a lampą Ile taki uchwyt na klapę? Trzeba wiercić w klapie czy jakoś przechodzi? Bo mam antenę President missouri a po malowaniu dachu chcę gdzieś ją przenieść albo zlikwidować całkiem
BartekCB Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Witam. A u mnie wygląda to tak, Ant Mag Sirio Omega 27, radyjko M-Tech Legend III wszystko podciągnięte w wycięty otwór pod podłokietnikiem + głośnik w nogach dla wyraźniejszego dźwięku. Kilka fot. poniżej Edytowane 22 Lutego 2017 przez BartekCB
W.W. Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 W dniu 16.10.2014 o 19:12, Darek-B1 napisał: Ja u siebie w B7 mam w półce pod kierownicą, president johnny II asc, pasuje idealnie, zasilanie zrobione po zapłonie, mikrofon wsunięty obok radia, nikt nie widzi radia, ja go dobrze słyszę, pokrętła mam pod ręką - nie muszę ich widzieć bo 3 pokrętła idzie na pamięć ogarnąć Tylko muszę ogarnąć jakiś lepszy zasilacz na usb do rejestratora bo robi mi zakłócenia w radiu :/ Hej! "Zasilanie zrobione po zapłonie". To mnie interesuje.Skąd pociągnąłeś "plus" zasilania? Chcę zwykłe radio podlączyć,ale pod bezp.37 (spryskiwacze) mam bypass i zasila kamerkę (dokładnie zasilacz kamerki Mio). Gdzie pojawia się plus po zapłonie,czy przestawieniu kluczyka w A4B6.Dziękuję za odpowiedź. WW
fenri95 Opublikowano 12 Września 2018 Opublikowano 12 Września 2018 W dniu 3.11.2016 o 18:00, audobot napisał: Długo szukałem w jaki sposób najlepiej podłączyć CB pod stałe zasilanie, więc podzielę się tym co zrobiłem u siebie. Może komuś się przyda kto będzie szukał informacji na ten temat od początku. Cel był taki, aby CB miało stałe zasilanie z akumulatora, ale dopiero po stacyjce, żeby uniknąć przypadkiem zostawienia radia na noc włączonego. Nie chciałem się bawić w wyłączniki więc najsensowniejszym rozwiązaniem był przekaźnik. Zastosowałem dokładnie taki jaki jest na zdjęciu poniżej: Schemat podłączenia instalacji poniżej: 1. Plus ze śruby pod kierownicą - czerwone kable idą prosto od akumulatora 2. Minus ze śruby pod kierownicą - masa z auta 3. Bezpiecznik 15A wlutowany zaraz za plusem 4. Plus z bezpiecznika 37 do zasilenie cewki przekaźnika - prąd w bezpieczniku 37 pojawia się po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję. 5. Minus ze śruby przy skrzynce bezpieczników - masa z auta 6. Przekaźnik 12V 30A jak na zdjęciu powyżej 7. Konektory do podłączenia przewodów zasilających CB radio i nie tylko - łatwiej to wszystko przeciągnąć i pochować jeśli nie jest jedną całością 8. CB radio z bezpiecznikiem 2A na plusie. Z racji tego że nie mam możliwości lutowania w aucie całą instalację przygotowałem sobie w domu: Do podłączenia się pod bezpiecznik użyłem bezinwazyjnego rozwiązania czyli baypassa z gniazdem bezpiecznika (4): Sterowanie przekaźnikiem podłączyłem od skrzynki bezpieczników (4) i (5) za pomocą baypassa oraz konektora oczkowego: Zasilanie do CB radia podłączone pod kierownicą. Plus (1) do śruby, gdzie są czerwone grube przewody idące prosto od aku, minus (2) do śruby na prawo od modułu oświetlenia. Plus idzie do przekaźnika, natomiast minus bezpośrednio ze śruby do konektora, pod który będzie podpięte już CB. Przewody plus od przekaźnika oraz minus ze śruby pochowane i poprzypinane, przeciągnąłem przez środek pod/za klimatronikiem i wyprowadziłem w rogu nad nogami pasażera: Z tego miejsca korzystając z okazji pociągnąłem jeszcze zasilanie do schowka i tam podłączyłem podwójne gniazdo zapalniczki, żeby nic nie walało się po podłodze. Na tym można również zakończyć instalację i poprzez wtyk zapalniczki samochodowej w CB można podłączyć się do gniazda w schowku schowku jeżeli komuś nie przeszkadzają wystające przewody. Ja chciałem mieć zasilanie na stałe ale z wolnymi gniazdami, więc z konektorem (7) jest podłączone CB radio. Nie mam zdjęcia, ale jest to druga część widocznego konektora (7) z bezpiecznikiem 2A w takiej samej obudowie jak (3). Wszystkie przewody pochowane pod tapicerką. Ze względu na to, że radio nie jest najmniejszych rozmiarów mam je przykręcone klasycznie do tunelu, poz tym miałem już tam dziurkę do przykręcenia, więc nie niszczyłem bardziej tapicerki. A dodatkowo dobrze mieć pokrętła pod ręką. Gruszka wisi na uchwycie fluorescencyjnym, który jest przymocowany (nie na stałe) do magnetycznego uchwytu na telefon do kratki nawiewu. Tak oto to wygląda Nie jest to wymyślny montaż, ale dla mnie wystarcza. Kolego masz te zdj schemu co do czego połączyć bo wygasły a szukam takiego sposobu do cb radia. Wiem ze plus z czerwonych kabli w nogach masa ze sruby ale co dalej żeby po przekręceniu kluczyka działało podpowiedz
audobot Opublikowano 14 Września 2018 Opublikowano 14 Września 2018 Cześć, Odświeżyłem wygasłe zdjęcia w moim poście. https://a4-klub.pl/topic/292040-montaż-cb-radio-w-budzie-b6b7/?page=5&tab=comments#comment-4968440 Ja zasilanie przekaźnika podłączyłem bypassem do bezpiecznika 37. W nim pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka w stacyjce na 1 pozycję. Minus standardowo ze śruby. Samo zasilania bezpośrednio z aku ze śruby nad nogami oczywiście poprzedzone bezpiecznikiem. Radio nie zbiera mi żadnych szumów z auta. Obecnie radio przełożyłem pod kierownice, a gruszka wisi od strony kierownicy również na uchwycie magnetycznym. Radia nie widać, a grucha schowana pod kierownicą w schowku gdy jeżdżę po mieście.
dekiel 13 Opublikowano 31 Grudnia 2018 Opublikowano 31 Grudnia 2018 A ja mam inny pomysł montażu CB , sprawdzony wprawdzie w bmw e46 i e92 ale na pewno możliwy do zrobienia w b6/7. Radio montujemy w schowku pasażera ale przedtem wymaga ono kilku przeróbek. - wyjście na gruszkę mikrofonu należy przerobić w taki sposób aby włączanie mikrofonu ,który będzie się znajdował w lampce podsufitki aktywować przyciskiem przy podłokietniku w momencie kiedy mówimy,/ przycisk samopowrotny należy tam zamontować i po przyciśnięciu trzymamy go wciśnięty przez cały czas kiedy mówimy tak jak ori gruszce/, - głośnik montujemy nad pedałami tak aby nie był widoczny, - przewód antenowy prowadzimy pod wykładziną do bagażnika i wtyczkę do dokręcenia anteny i połączenia ją z przewodem wychodzącym na zewnątrz montujemy przy krawędzi klapy zarówno w sedanie jak i avancie/ na klipsie. Jak nie korzystamy z Cb wystarczy odkręcić przewód tuz przy klipsie schować antenę do bagażnika. Radio włączamy przed jazdą i kalibrujemy do odbioru , takie umiejscowienie w schowku pasażera niestety ma dużą wadę ponieważ nie można podczas jazdy dokonywać ewentualnej korekty czy regulacji. W beemkach którymi jezdziłem radio miałem schowane małym schowku pod kierownicą z lewej strony i taka regulacja podczas jazdy była możliwa. Radio jak widzicie trzeba przerobić i przygotować ale sprytny elektronik to zrobi bez problemu / mi to robił akurat kumpel/. Takie umiejscowienie i podłączenie CB ma jeden duży plus - nie jest w ogóle widoczne z zewnątrz w kabinie i ewentualny pasożyt-złodziej się rozczaruje. Ja używałem CB Harry III, jest małe i bardzo dobre . Anteny "bata' nie pamiętam ale to już należy dostroić do auta. W razie pytań chetnie pomogę
bird71 Opublikowano 26 Lutego 2022 Opublikowano 26 Lutego 2022 Witam Panowie, jest ktoś tutaj z mazowieckiego kto chciałby podjąć się montażu cb radia w A4 B6 ? Zależy mi na ładnym i solidnym umiejscowieniu i podłączeniu radia jak i anteny. Pozdrawiam
Fido Opublikowano 27 Lutego 2022 Opublikowano 27 Lutego 2022 Tam pytaj https://a4-klub.pl/forum/86-mazowieckie/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się