_kaskader89_ Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Witam. Jestem tutaj nowy i mam problem z moją a4 b5 1.6 adp... Mianowicie ładowanie akumulatora waha sie na poziomie 13,4V bez włączonego żadnego odbiornika prądu lecz po włączeniu świateł i klimy wynosi 12,8V czy to normalne? Wymieniłem już rok temu regulator i nadal to samo... Na oryginalnym było ok lecz padł całkowcie od tamtej pory nie mogę dojść o co chodzi...
gerlinski Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Witam. Jestem tutaj nowy i mam problem z moją a4 b5 1.6 adp... Mianowicie ładowanie akumulatora waha sie na poziomie 13,4V bez włączonego żadnego odbiornika prądu lecz po włączeniu świateł i klimy wynosi 12,8V czy to normalne? Wymieniłem już rok temu regulator i nadal to samo... Na oryginalnym było ok lecz padł całkowcie od tamtej pory nie mogę dojść o co chodzi... Ma być 14.4V a z obciążeniem ok.14. Oddaj alternator do fachowca,przyczyną nie musi być regulator.
Świerzyna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Albo spróbuj wymienić kabel przekazujacy moc z alternatora do aku Edytowane 17 Października 2014 przez Świerzyna
erchi Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Przy okazji sprawdź wszystkie punkty masowe pod maską. Zmierz napięcie między klemą "+" akumulatora a obudową alternatora.
Robero321 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Jeśli wymieniłeś regulator to w jakim stanie był komutator? jeśli był zużyty to sama wymiana regulator nie zawile Ci da
_kaskader89_ Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Teraz gdy sprawdziłem połączenia na przewodach od alternatora na akumulatorze napięcie wynosi 13,5V a na alternatorze bezpośrednio 14,3V bez obciążenia... Teraz jest to normalne że taki spadek między alt a bezpośrednio aku? Czy to na kablach tyle mocy traci? Komutator wyglądał na calkiem dobry... Edytowane 17 Października 2014 przez _kaskader89_
Świerzyna Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Mozliwe ze rracisz przez przewody tyle. Ja wymienilem na nowe koszt ok 15 zł
_kaskader89_ Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Aha... I pomogło? Więc muszę zainwestować ;-)
jacek70 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 (edytowane) Wymień przewód ładowania,od altka do aku na grubszy . Powinno ładowanie wzrosnąć. Edytowane 30 Października 2014 przez jacek70
_kaskader89_ Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Dzięki koledzy spróbuje i dam znać... Już wszystko wyjaśnione i myślę że tak można zostawić... Mianowicie wyszyściłem wszystkie połączenia alternatora i aku po czym ładowanie na aku wynosi 14,29~14,30V bez obciążenia a bezpośrednio na alt wynosi 14,4V lecz po włączeniu świateł i klimy 13,8~14V... na aku oczywiście... Warto szukać coś dalej?
Mesiah Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Jakiej firmy masz alternator w ogóle? Ja wczoraj wymieniłem swój. Mam Valeo 90A. Regulator napięcia jeszcze oryginał , komutator jak nowy i wymienione szczotki na nowe. Ogólnie dobra sztuka się trafiła. Problem tylko z ładowaniem. Mierzone i na klemach i na śrubie B alternatora. Bez różnicy. Od 14 do 14.25 bez obciążenia i 13.80 pod włączonymi światłami długimi i dmuchawie na maks. Nie wiem czy te śmieciowate Valeo tak mają czy coś jest nie tak ale słyszałem , że Bosch dużo lepiej wypada w tym temacie. Edytowane 30 Października 2014 przez Mesiah
_kaskader89_ Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 Właśnie też mam Valeo...U mnie teraz jest w miarę... Lecz mogło by byc lepiej...
Mesiah Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Ciekawe jak się ma do tego naładowanie akumulatora. U mnie był świeżo ładowany. Może faktycznie jak aku jest pełne to ładowanie spada.
jacek70 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Bo tak jest . Przy naładowanym aku ładowanie spada do minimum.
Mesiah Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Więc wszystko się zgadza. Jestem jeszcze niedouczony co staram się nadrobić. Zajmuję się samochodami od strony mechanicznej nie elektrycznej.
_kaskader89_ Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 A wszystka wiedza jest cenna... A ile koledzy powinien trzymać akumulator Volt? oczywiście po spoczynku kilku godzinnym...
jacek70 Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Około 12,5V . Nie mniej niż 12V.
Mesiah Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Przy 12 to już raczej chyli się ku końcowi. Warto też zmierzyć przy odpalaniu do ilu spadnie. Ma prawo chyba do 11. Przy 10 też już lipa. Jest kilak takich domowych sposobów do testu.
_kaskader89_ Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 U mnie w spoczynku aku trzyma 12,2V gdzie akumulatorek ma rok i od początku tak miał. Aku to centra futura 66Ah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się