Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Przy 2000-2100 obr. drży nadwozie


zbrulinski

Rekomendowane odpowiedzi

MOONDEK jeżeli sprzedali ci tarczę od dwómasa to nie ma takiej możliwości aby nie było drgań poniewarz tarcza do zwykłego koła ma wbudowane sprężyny aby tłumiły drgania a przy dwómasie to koło ma wbudowane sprężyny a nie tarcza tak że w twoim przypadku nic nie amortyzuje drgań a skrzynia dostaje dość konkretnie w du...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prosze panowie nie wiedzialem ze taki watek wogole istnieje ale widze ze mam sporo kolegow z "wibracjami" :hi:

Mysle ze wszyscy pisza o tym samym typie wibracji bez naczenia czy jest to B5,B6 czy B7.Ja zagralem va bank i mimo ze serwis mi powiedzial ze wymienil dwumas to kupilem jeszcze raz ( ale tym razem komplet - dwumas ,sprzeglo tarcza i dociski i lozysko ) i wymieniam to prywatnie.Nie wiem jak juz do tego pordchodzic ale osobiscie mysle ze chyba cos jest nie tak ze sprzeglem i komus sie prytrafila jakas wpadka bo sytuacja jest ewidentnie masowa.Komus przytrafila se jaakas wpadka i powinien zostac pociagniety do odpowiedzialnosci i nie wazne czy jest to Audi czy jego dostawca czesci sachs lub luk .Z zawodu jestem architektem i jesli budynek ktory projektowalem ma jakies wady badz to projektowe czy konstrukcyjne tak samo jestem pociagniety do odpowiedzialnsci wie nie widze przyczyny aby robic jakies wyjatki :kwasny:

Tak czy siak jestem po wymianie siknika ( blok glowica i turbo ) wymianie poduszek sprzawdzenieu wtryskow i jedyne co zostaje w tej ukladance to to nieszczesne sprzeglo.......

pozdrowienia dla wibracjowiczow :wink4:[br]Dopisany: 15 Styczeń 2009, 20:23_________________________________________________a wiec dla potomnych wymiana kompletu dwumas ( jeszcze raz ) i kompletne sprzeglo nic nie pomoglo.Wibracje jak byly tak sa wiec juz sam nie wiem....... mechani mowi ze byc to wina wtryskiwaczy ale nie samego cisnienia na nich tylko sposobu w jaki ropraszaja paliwo ......... hmmmmm

jak ktosz szuka dwamasa chetnie oddam.Orginal ( czyli luk ) po 5 tys km.Nie ma na nim najmniejszych sladow zuzycia.

Jak cos to PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej niuni mam podobny problem. W poprzedniej, też miałem, ale dopiero gdy zmieniłem skrzynkę biegów na inną, wcześciej było cool. Tamta skrzynia którą miałem włożoną w auto miała troszkę inne przełożenia(wyższe obroty przy tych samych prędkościach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lioleon a wiesz ze ja mam podobnie.Jak kupilem auto w lecie to jak bylo zimne rano to troszke czulem i moze w trasie raz odczulem ale pomyslem sobie ze tak ma byc i ze ten silnik moze nie lubi takich obrotow.Teraz wiem ze bylem w bledzie......

tak czy siak w poniedzialek auto idie do centrali i sie upieral przy swoim ze w zwiazku na opilki w oleju PD tez powinni wymienic a tego nie zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy może więc nastawnik?javascript:void(0);[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 02:32_________________________________________________Syriuss to odpowiedz dlaczego nie mogę jechać 90/h na 5.? Szarpie nim jak ch......[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 03:02_________________________________________________Może to być sterownik pompy wtryskowej spróbuj odpiąć złącze prędkościomierza jeżeli drgania ustaną to musisz wyczyścić sterownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się do tematu mam A4 95r silnik 1Z 90 KM i mam ten sam problem przy 2000 obrotów i 4 biegu drży nadwozie ale niezawsze nieraz na zimnym silniku jak jade to depnę mu i nic nie drży a jak się rozgrzeje to na 4 biegu drży ale też niezawsze sprawdzałem plecionke jest ok kąt wtrysku jest 050 dzwoniłem do serwisu podałem im nr nadwozia i powiedzieli mi że w mojej A4 niema dwumasa co to może być. :mysli:[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 15:07_________________________________________________Mam poduszke skrzyni biegów jedną zerwaną tą od strony pasażera a piramidka jert trochę wygnieciona czy od tego też magą być te drgania pomiędzy 1800 obr a 2000 a jak idzie sprawdzić poduszki silnika czy są dobre proszę o porade :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne się do tematu mam A4 95r silnik 1Z 90 KM i mam ten sam problem przy 2000 obrotów i 4 biegu drży nadwozie ale niezawsze nieraz na zimnym silniku jak jade to depnę mu i nic nie drży a jak się rozgrzeje to na 4 biegu drży ale też niezawsze sprawdzałem plecionke jest ok kąt wtrysku jest 050 dzwoniłem do serwisu podałem im nr nadwozia i powiedzieli mi że w mojej A4 niema dwumasa co to może być. :mysli:[br]Dopisany: 14 Luty 2009, 15:07_________________________________________________Mam poduszke skrzyni biegów jedną zerwaną tą od strony pasażera a piramidka jert trochę wygnieciona czy od tego też magą być te drgania pomiędzy 1800 obr a 2000 a jak idzie sprawdzić poduszki silnika czy są dobre proszę o porade :mysli:

Jak masz poduszkę zerwaną to wymieniaj jak najszybciej, tylko kupuj ori w ASO. Natomiast plecionki za bardzo nie da się sprawdzić, może mieć wygląd super a po wymianie na nową różnica w wibracjach będzie bardzo duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem ustał po wymianie silnika na silnik od Q7 plus nowe sprzęgło i wtryski :).

Aczkolwiek w niewielkim przedziale obrotów jest dalej czuć takie drżenie ale dla kogoś kto nawet nie wie co było wcześniej jest niezauważalne, pewnie jestem wyczulony już na tym punkcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie problem ustał po wymiane sprzegła kompletnego tj: trarcza, docisk i łożysko oporowe.

U mnie finalnie też rozwiązane - pomogła wymiana kompletnego sprzęgła - a sprzęgło wymieniełem z innego powodu - padających skrzyń...

Sprężyny w tarczy były zużyte (miały spore luzy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy ktoś jeszcze uporał się z tym nieszczęsnym drżeniem??? Od niedawna jestem posiadaczem a4 1z i tak jak u większości w zakresie od 1800 - 2000 obr/min. strasznie drży cała karoseria ale w zasadzie tylko na 4 i 5 biegu. Czy ktoś jednoznacznie rozwiązał problem??Nie chciałbym pakować kasy i wymieniać po kolei części na chybił/trafił

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wciąż drgania na biegu jałowym. Już pół roku szukam przyczyny kombinuje i dalej sobie nie moge poradzic. Podniosłem wolne obroty 0 20 to troche pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzechuszyk...wyczyśc nastawnik w pompie wtryskowej ...n75 tez oblukaj może brudny albo poprostu zepsuty;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...