lukaszooo Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Zimą bedą problemu z jedynka i wstecznym, teraz nie odczujesz zadnych różnic
Gość Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Lukaszooo możesz rozwinąć dlaczego zimą byłby problem z wrzuceniem jedynki i wstecznego ?
wesz82 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Olej ma kijowe wlasciwosci i gestnieje. Ile dasz za ten olej. Doluz pare pln i kup revanola.
Gość Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 cena tego oleju to ok 21 zł. Auto za parę miesięcy będzie szło na sprzedaż więc nie chcę inwestować revanola. Czy 75W-90 dowolny olej będzie odpowiedni?
lukaszooo Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 juz ci napisałem ze gdy bedzie ponad 10C to kazdy 75w90 bedzie dobry problem zaczyna sie gdy robi sie zimno
robert 3024 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Co sądzicie o oleju febi? http://allegro.pl/febi-olej-przekladniowy-75w90-gl-5-zolty-1l-i5833292635.html
lukaszooo Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Swojego czasu lałem tylko Motula a potem okazało sie że zimą jest problem, potem testowałem Castrola, Febi i nawet raz gościowi na jego życzenie zalałem przekładniowy Orlen. Przy wszystkich tych olejach zimną jest problem zaraz po odpaleniu z wbiciem jedynki i wstecznego. Najlepszy olej jaki miałem to Revanol http://allegro.pl/ravenol-mtf-2-bmw-fiat-ford-gm-75w-80-1l-i6051113596.html Jeśli chcesz wymienić olej od tak to zostaw stary, po wymianie na coś tanszego napewno nie bedzie lepiej.
Da Mian Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 WItam mam problem wz biegami A4 b5 przy zmianie z 2-3 jest zgrzyt z 4 na 5 rowniez i przy szybkiej zmianie z 1-2 ogolnie sprzegło swieżo wymienione zastanawiam sie nad wymiana oleju ale potrzebuje info co jeszcze moze byc powodem zgrzytania..
prezesik18 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 problemy z synchronizatorami danych biegów.
Da Mian Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, prezesik18 napisał: problemy z synchronizatorami danych biegów. a orientujesz sie kolego jak wyglada z naprawa tego i jakie koszta ?? lepiej naprawiac czy organizować nową skrzynie ?? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Da Mian
matisstz Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dnia 5.02.2017 o 12:48, MemberA4 napisał: to nie jest śruba spustowa z torsena tylko "zaślepka" serwisowa przez którą po odkręceniu jej jest możliwość wypiecia zegera aby wyciągnąć flansze napędu wału według mnie w tych skrzyniach cały olej wypływa przez korek spustowy pod dyferencjałem. http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/power_transmission/5-speed_manual_gearbox_01a_four-wheel_drive/final_drive_differential_differential_lock/renewing_oil_seal_for_flange_shaft_(rear)/ Dzięki MemberA4 miałeś rację cały olej wycieka przez korek spustowy. chciałem zdjąć tą zaślepkę ale nie było sensu
matisstz Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) Witam po wielkich poszukiwaniach w końcu dziś wymieniłem oleje w skrzyni i dyferencjale oleje jakie wybrałem patrząc na specyfikacje i właściwości to: skrzynia dostała olej Fuchs TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 nr VW 501 50 (G 005 000 05/G 005 000/G 005 000 20/G 052 911 A1/A2 a dyfer olej Fuchs Titan Sintopoid 75W90 nr VW TL 521 45-Y (G 052 145 A2) do skrzyni 3 litry [ z setkę mi zabrakło bo wyleciał wąż i rozlałem na posadzkę ] do dyfra 1.5 litra zaraz dostanę pociski że to gówno nie olej itp . że ravenol najlepszy a dodam jako ciekawostka że w De nigdzie prócz ebay i allegro ravenola nie widziałem ... olej zamówiłem prosto od producenta wszyscy go tutaj zachwalali nawet widziałem na własne oczy że serwis Mercedesa zalewa oleje Fuchs Pozdrawiam Mateusz Edytowane 17 Czerwca 2017 przez matisstz
tomlo 1973 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam Koledzy co to może być i czy wymiana oleju w skrzyni pomoże ? Jestem dopiero co po wymianie sprzęgła komplet i dwumasy AWX ,przejechane jakieś 320 kilometrów . Problem w tym ,że jak silnik zimny to biegi wchodzą jak w masło leciutko ,a jak się nagrzeje to zaczynają ciężej wchodzić i po przejechaniu kilku kilometrów ciężko wchodzą .
Dev Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 3 godziny temu, tomlo 1973 napisał: Witam Koledzy co to może być i czy wymiana oleju w skrzyni pomoże ? Jestem dopiero co po wymianie sprzęgła komplet i dwumasy AWX ,przejechane jakieś 320 kilometrów . Problem w tym ,że jak silnik zimny to biegi wchodzą jak w masło leciutko ,a jak się nagrzeje to zaczynają ciężej wchodzić i po przejechaniu kilku kilometrów ciężko wchodzą . wysprzeglik stary czy nowy ?
tomlo 1973 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 z tego co wiem to jest stary ,oprócz sprzęgła i dwumasy był wymieniony tylko uszczelniacz wału
lukaszooo Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Tez o tym myślałem, po nagrzaniu nie wysprzegla do konca i jest opór.
tomlo 1973 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli wysprzęglik do wymiany? A olej w skrzyni też, czy zostawić?
wesz82 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Jak nie ruszales go to wymien.na pewno nie zaszkodzi o ile dasz dobra oliwe...
tomlo 1973 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 A jaki olej i ile do mojego samochodu audi A4 b 5 1,9 tdi Ahh z 2001 roku
wesz82 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Jaja robisz sobie???? A o czym jest ten temat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?? Cofnij sie ze dwie strony i bedziesz wiedzial...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się