przemciotorun Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nic nie zaszkodzi, a nawet będzie lepiej. Wypadało by wymienić ze względu na opilki które na 100% są. Wymienilbym tez korek oleju ponieważ jest w nim magnez i wszystkie opilki ze skrzyni przybierają do niego. to mialo byc nastepne moje pytanie bo kolega wyzej chyba nie dostal odpowiedzi dzieki wielkie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Figo1474 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam Panowie.Podopne sie pof temat.Dzis biore sie za wymiane oleju w skrzyni poniewaz biegi a szvzegolnie 3 i 4 dziwnie wchodza.Olej pewnie od nowosci nie byl zmieniany.Auto A4 1.9 tdi 90km AHU. Moze ktos sie orientuje ile mam zakupic oleju? Co powiecie na Castrol? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzieblo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Dlaczego? Motul do dobry olej do skrzyni. W trzecim juz aucie mam właśnie Motula i zawsze byłem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam Panowie.Podopne sie pof temat.Dzis biore sie za wymiane oleju w skrzyni poniewaz biegi a szvzegolnie 3 i 4 dziwnie wchodza.Olej pewnie od nowosci nie byl zmieniany.Auto A4 1.9 tdi 90km AHU. Moze ktos sie orientuje ile mam zakupic oleju? Co powiecie na Castrol? Pozdrawiam Co do oleju to Koledzy zalewają Castrolem (syntetykiem ) Ja jednak polecam ori drogi ale przecież nie wymienia się go często... Ale czy to pomoże w Twoim przypadku ?? to nie wiem ...ale nie zaszkodzi.... A co do ilości to wchodzi do skrzyni około 2,2L więc musisz kupić 2,5 L co najmniej Aaaaa patrzyłeś na śrubę spustową jaką masz? Czy dasz rade spuścić? bo czasem potrzebny jest specjalny klucz .... To tyle z mojej strony... ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbprezes Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 nie musi kupowac 2,5 litra spokojnie wystarczy dwa litry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Też wymieniałem olej, biegi 2 i 3 z rana po odpaleniu auta wchodziły z lekkim oporem. Zastanawiałem się nad ori (około 120zł/l) w sumie co to za pieniądze z uwagi na to że nie wymienia się tego często ale przypadkiem trafiłem na znajomego pracownika salonu, i powiedział "jaki jest sens żeby kupować ori olej płacisz wyłącznie za butelkę i za to że kupujesz go w ASO, przecież AUDI nie robi olejów ! - producent to Castrol oraz Shell" W sumie ani chwili dłużej się nie zastanawiałem i kupiłem taki http://allegro.pl/castrol-75w90-syntrans-transaxle-75w-90-1l-taf-x-i5035364121.html Do tej pory czytałem i zastanawiałem się jakie z tego będą korzyści bo różne opinie na forum i nie tylko ale teraz mogę śmiało napisać, że różnica jest bardzo odczuwalna zupełnie inna bajka zmiana biegów płynna nic nie wchodzi siłowo. Przynajmniej u mnie poprawa jest wielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek120 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kam2 jakie miales objawy przed wymiana oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kam2 jakie miales objawy przed wymiana oleju? No przecież napisał na samym początku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Ciężko wbijające biegi ustępowały po przejechaniu +/- 10km. Wczoraj miałem okazję być przy wymianie oleju przekładniowego w B5 (motor 2.8) przed wymianą biegi ciężko wchodziły, przy zmianie z 3 na 4 bieg czasami pojawiał się delikatny zgrzyt wielu mówiło że synchro do wymiany i że skrzynka pomału się kończy (przebieg auta 279km) nie mniej jednak właściciel zdecydował że wymieni olej czy przyniesie to poprawę czy nie (następna skrzynia już czekała). Zalany został również Castrolem ST i co? niby serwisówka i ASO mówią że nie przewiduje się wymiany ( a po jakiego grzyba są korki wlewu i spustowy, po co ASO ma ten olej w sprzedaży ?!) przecież po tych 200km w skrzyni jest bagno a nie olej fakt że przy zlewaniu nie był brudny ale opiłki było widać jak na dłoni. Sam osobiście przejechałem się po wymianie właściciel był wniebowzięty bo póki co wymiana skrzyni nie jest konieczna a poprawa 100 %. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Podejrzewam że olej żeby się sprawował na mrozie dobrze musi mieć normę VW 501.50 GL5 Ja wlalem Motula i on chyba nie ma normy 501.50 ale olej Febi i Castrol ma te normy na opakowaniach. Cóż polak mądry po szkodzie. Mi Motul sprawia problemy na mrozie. Mam skrzynie po remoncie ale zanim się wszystko dopasuje to prędko nie nastąpi ale jak się Motul rozgrzeje to biegi wchodzą idealnie. send from HTC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Zawsze trzeba dostosowywac zamiennik do norm (oznaczeń) producenta inaczej sa problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Normy to jedno a praktyka drugie. Kiedyś wlałem millersa do subaru i na mrozie było różnie. Od kiedy zacząłem stosować wyłącznie Motul wszystko jest w najlepszym porządku. (a i jeden i drugi miały dokładnie te same aprobaty i spec. co ori) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Ja mam wlany Motul Motylgear i jest za gęsty na mrozie... send from HTC Edytowane 1 Lutego 2015 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Tomek następnym razem zalej ten http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-29.html \ jeśli chodzi o te dwa kumpel miał podobnie jak Ty po zmianie była poprawa. Edytowane 1 Lutego 2015 przez kam2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Muszę spawdzic oznaczenia na opakowaniu Motylgear tego co mam ale chyba miałem GL4 a GL5 jest rzadszy więc chyba trzeba patrzeć wyłącznie za normą GL5 i normą VW 501.50 send from HTC Jaki rozmiar splina jest potrzebny do odkrecenia korka spustowego? U mnie zauważyłem na środku lba śruby jest taki bolec więc podejrzewam że potrzebuję splina z otworem na środku chyba że da radę zwykłym odkręcić. Bo wlewowy to potrzebny imbus 17 bo takiego uzywalem. send from HTC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ja jeśli korek jest na splina atakuje go młotkiem i odkrecam krokodylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordmani Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Ja mam podobnie tylko w innym poście pisałem.... Jadąc skoczyly mi się biegi mam tylko 1ke i 2ke a reszta zniknęła. Sprzęgło i masa wymieniłem rok temu więc to nie sprzęgło....tyle mechaników na forum a nikt nie wie co to jest przyczyną?????!! Czekam na sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 sprawdz mechanizm od zmiany begów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 (edytowane) Zamierzam wymienić olej w skrzyni. Dzwonie dzisiaj do ASO aby zamówić potrzebny olej, chłop mnie pyta o VIN, sprawdza i podaje mi że muszę wlać olej G052911A2 który kosztuje 130zł brutto za 1L potrzeba niby 2.25L czemu on jest taki drogi ? mogę go zamienić na RAVENOLA ? Edytowane 11 Maja 2015 przez radi88PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 nie sluchaj naciagacza, olej do skrzyni musi spełniac norma GL-4, wiele osób na tym forum poleca Motula Gear 300 75W90 cena za litr ok 45zł potrzeba ok 2,4L czyli 3 butelki. Sam zalewałem taki do siebie i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się