radi88PL Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 To teraz kolejne pytanie 75W80 czy 75W90 ?
kamilszymczak Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Panowie ja wlalem CASTROL SYNTRANS 75w90 weszło ksiazkowo 2.25l i po tygodniu jazdy biegi wchodzą jak w masło , przestały chaczyc i skrzynia ucichła . Naprawdę polecam ten zabieg. Warto
siemens Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Podepnę się pod temat i zapytam nieraz ciężko wchodzi mi wsteczny i przy zmianie biegów słychać taki malutki stukot jak stoję np. na parkingu i wrzucam bieg i jeszcze jak jadę autem i jak mam prędkość pomiędzy 65-75km mam taki dziwny dźwięk jakby tuuuuuuuuu tylko cichym głosem jakby piskliwym jak dam na luz w czasie jazdy to już nie ma tego dźwięku albo jak przekroczę powyżej 100km tak samo ucicha i w drugą stronę jak spada poniżej 65km też już nie ma tego dźiwięku myślicie czy wymiana oleju by coś zmieniła? mam przejechane 231 tys. no i nie wiem czy olej był wymieniany od nowości może od tego tak mam? jak
Yasieck Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Nie mogę znaleźć nigdzie korka wlewu w skrzyni, piszecie za na imbus 10 ale nigdzie nie ma... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka Nie mogę znaleźć nigdzie korka wlewu w skrzyni, piszecie za na imbus 10 ale nigdzie nie ma... Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka Dev jestes nie zastąpiony. rozumiem ze olej Ravenol VSG 75W-90 Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Instrukcja wymiany oleju. Korek do nalewania jest z boku skrzyni mniej więcej w połowie wysokości, strona prawa stojąc przodem do silnika. (fota poniżej) korek spustowy jest od dołu. (fota poniżej) Edytowane 12 Czerwca 2015 przez lukaszooo
Yasieck Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Z boku kolo pół osi co wychodzi od strony kierowcy jest tylko to co na zdjęciu pokazałem korek na jakiś dziwny klucz. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka To co pokazałeś to spustowy. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Napisalem ci dokładnie gdzie jest korek do nalewania.
Yasieck Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Tam co piszesz jest taki sam korek jak spustowy, to to? To czemu piszą ze imbus dycha i wprowadzają w błąd. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Czytaj ze zrozumieniem i wnikliwie, wszystko jest opisane ...... Raz jest imbus a drugi raz torx. Masz napisane w którym miejscu i dalej masz problem.
Yasieck Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Widzę tylko nakrętke na torksa z otworem w środku. .. Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
OLIVER Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Pisze kolejny raz nie pchaj sie do tego do czego nie masz pojęcia ............................. Przeczytaj mojego poprzedniego posta dodałem foty. No sorry nie zauważyłem dzisiaj fotki a wczesniej jej nie było jak przeglądałem ,więc postanowiłem dodać i nie podniecaj sie tak ...Nie wszyscy mają takie pojęcie jak Ty.... Edytowane 12 Czerwca 2015 przez OLIVER
lukaszooo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Pisze kolejny raz nie pchaj sie do tego do czego nie masz pojęcia ............................. Przeczytaj mojego poprzedniego posta dodałem foty.
ancymonek77 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 KLUCZ M16 SPLINE Z OTWOREM W SRODKU DO KORKA OLEJU SKRZYNI BIEGÓW
KINIAM Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Zamierzam wymienić olej w skrzyni. Dzwonie dzisiaj do ASO aby zamówić potrzebny olej, chłop mnie pyta o VIN, sprawdza i podaje mi że muszę wlać olej G052911A2 który kosztuje 130zł brutto za 1L potrzeba niby 2.25L czemu on jest taki drogi ? mogę go zamienić na RAVENOLA ? I jaki ostatecznie zalałeś ? i jak ma się skrzynia ?. Olej powinien być SAE 75W80 API GL-5. Ten w butelce ASO ma zaporową cenę ale w środku jest prawdopodobnie produkt FUCHSA Sintofluid 75W80 i to jest najlepszy zamiennik GO 52 911 A2.
radi88PL Opublikowano 17 Lipca 2015 Opublikowano 17 Lipca 2015 Zalalem Ravenol 75w90 skrzynia pracuje wysmienicie. Zrobilem jakies 5 tys. I jest w porzadku.
lukaszooo Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Szczerze mówiąc olej to tylko czynnik smarny i jesli skrzynia jest zdrowa to olej moze wydłużyć jej żywot, jesli jest uszkodzona żaden olej nie pomoże.
KINIAM Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 To teraz kolejne pytanie 75W80 czy 75W90 ? Należy dokładnie przestrzegać specyfikacji zalecanego oleju przekładniowego. Lepkość kinematyczna przy 40 st.C : 75W80 to ok.40 cSt a 75W90 to nawet 110 cSt. Lepkość kinematyczna przy 100 st.C 75W80 to ok.7 cSt a 75W90 to nawet 19 cSt. Myślę, że każdy powinien sam wyciągnąć wnioski z powyższego. Gęstszy olej o trwalszym filmie olejowym być może wycisza skrzynię ale czy precyzyjnie smaruje jej detale to już ?. Zastosowanie bardziej lepkiego oleju może być katastrofalne dla precyzyjnego mechanizmu skrzyni podczas rozruchu przy ujemnych temperaturach.
mophk Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 to możemy ustalić w końcu jaki olej będzie najoptymalniejszy? bo już nie wiem co zamawiać :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się