pkozerski Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 wyprogramowali mi z kompa kolektor, mechanicznie nic nie było robione i następnego dnia pojawił mi się błąd: 5182- Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below ThresholdP2002 00 [237]- DefectiveWypalałem DPF i nic to nie dało, jakieś pomysły?
Papik00 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jesem właścicielem 2.0 tdi CAHA 170km i niejestem pewny czy ja tez mam klapy czy nie??jeszcze nic sie niedzieje ale chciałbym wiedzieć jeśli ktoś mi może udzielić odpowiedzi...szukając trochę na Google wychodzi na to ze jedne maja a drugie nie niewiem od czego to zależy...???
bodas Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jesem właścicielem 2.0 tdi CAHA 170km i niejestem pewny czy ja tez mam klapy czy nie??jeszcze nic sie niedzieje ale chciałbym wiedzieć jeśli ktoś mi może udzielić odpowiedzi...szukając trochę na Google wychodzi na to ze jedne maja a drugie nie niewiem od czego to zależy...??? Wszystkie mają
pkozerski Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Polecam Auto-Danecki z Piekar, miałem błąd od klap i udało im się zmniejszyć zakres klap u mnie w kolektorze bo po samym wyprogramowaniu pojawił się błąd od DPFa. Przywrócili mi programowo klapy i naprawili kolektor. Póki co i wszystko jest ok. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez pkozerski
sebulba Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Dzisiaj z braku zajęcia rozebrałem i wyczyściłem kolektor, EGR i przepustnice żadnych bledow ,problemów nie mialem ( plan byl tylko EGR i przepustnica ) ale jak zobaczyłem jaki syf jest w kolektorze to polecialem dalej. I teraz pytanie czy powinienem zrobic adaptacje nastawnika klap ? dodam ze czyściłem bez odkręcania nastawnika od kolektora .
mazi_ck Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Jako że po pół roku spokoju z klapkami w Moim a4 problem wrócił postanowiłem że nie będę się więcej denerwował i sterownik klapek został wyłączony programowo + została zrobiona mapa silnika:) Jeśli ktoś się zastanawia czy wyłączać czy bawić się dalej z nastawnikami itd. to według Mnie nie warto się w to babrać lepiej od razu wyłączyć!
simon__75 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Gdzie robiłeś i ile taka przyjemność ?
heniekzlasu00 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, Szukając rozwiązania dla zniwelowania błędu klapek P2015, natrafiłem na gościa, który na allegro sprzedaje aluminiowy zestaw naprawczy, analogiczny jak ten ze sklepu ze Stanów. Do znalezienia na http://bladp2015.pl Edytowane 12 Maja 2017 przez heniekzlasu00
STANIV Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Panowie, Szukając rozwiązania dla zniwelowania błędu klapek P2015, natrafiłem na gościa, który na allegro sprzedaje aluminiowy zestaw naprawczy, analogiczny jak ten ze sklepu ze Stanów. Do znalezienia po wpisaniu: "nastawnik P2015" w wyszukiwarkę allegro heniek wyłącz to programowo, ja w swoim aucie, wyłączyłem programowo w ełku Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez STANIV
heniekzlasu00 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Panowie, Szukając rozwiązania dla zniwelowania błędu klapek P2015, natrafiłem na gościa, który na allegro sprzedaje aluminiowy zestaw naprawczy, analogiczny jak ten ze sklepu ze Stanów. Do znalezienia po wpisaniu: "nastawnik P2015" w wyszukiwarkę allegro heniek wyłącz to programowo, ja w swoim aucie, wyłączyłem programowo w ełku STANIV, właśnie o to chodzi, że wolę nie grzebać w sofcie. Zresztą, wyprogramowanie błędu to (imho) rozwiązanie podobne do zaślepienia na stałe klap. Nie likwiduje problemu, tylko go ukrywa tak, że nie pojawia się kontrolka silnika na desce rozdzielczej. A zamontowanie tego małego elementu przywraca prawidłową pracę klap (napięcie na bloku 121 w VCDS są zbliżone jak przy wymianie kolektora na nowy). Sama część aluminiowa kosztuje na allegro 200 zł + ew.koszty instalacji u mechanika (choć ja zamontowałem samemu - to pół godziny pracy). To dużo mniej niż wymiana całego kolektora - tym bardziej , że kupno używki jest wysoce ryzykowne - można kupić z tym samym błędem... Edytowane 1 Maja 2016 przez heniekzlasu00
nethome1 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Witam, są jakieś szanse na tą akcje serwisową 23D9 w Polsce :-) czy raczej zapomnieć ? Pzdr
Kriss SierraFan Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Powiedzcie mi w jaki sposób nie odczuwacie różnicy w mocy? Z tego co mi wiadomo, to kolektor ma dwa obiegi dzięki którym jest bardziej elastyczny. Mi właśnie zaczął się pojawiać błąd kolektora, ale już wcześniej zauważyłem, że podkapca na czarno i nie rozpędza się od 200... ostatnio pod delikatną górkę od 160 nie chciała przyspieszać... Nowy kolektor nie jest aż taki drogi - 1500 kompletny
MikeP79 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Witam, podłączę sie do tematu. Kupiłem niedawno wymarzone B8 z silnikiem 2.0 TDI 170 KM i tez mam problem z kolektorem ssącym. Potrzebuje osoby która umie wyrzucić klapy z kompa. Najlepiej z lubelskiego. Samochód z 2010 roku, kolektor plastikowy i już kupiłem zestaw naprawczy i silniczek i po wielu próbach okazało sie ze ten zestaw pasuje do kolektora aluminiowego.
Kodzak33 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) To odcień koleś na allegro ma dwa rodzaje do aluminiowego i plastikowego kolektora. http://allegro.pl/nastawnik-kolektora-vw-2-0-tdi-cr-masz-blad-p2015-i6440569885.html#thumb/7 Edytowane 3 Września 2016 przez Kodzak33
MikeP79 Opublikowano 5 Września 2016 Opublikowano 5 Września 2016 Dzięki kolego. Dzisiaj zakupie. Ten nastawnik jest inny niż mój. Dam znać czy pomogło.
Mishells Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Dzięki kolego. Dzisiaj zakupie. Ten nastawnik jest inny niż mój. Dam znać czy pomogło. kolego i jak pomógł ten zestaw naprawczy? masz może do sprzedania do aluminiowego kolektora?
MikeP79 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Niestety nie. Jeszcze raz będę czyścił kolektor. Podobno można wstawić kolektor aluminiowy z skody lub vw. Jeśli ktoś wie dokładniej co i jak to czekam na info.
jeden Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) Witam Podłącz VCDS i sprawdź wskazania 01/08/121 okienko 4/ Voltage / powinno wskazywać wartość większą od 0,380V poniżej tej wartości generowany jest błąd P2015 Ten nastawnik co kupiłeś na Allegro powinien ustawiać tę wartość na około 0,760V jest to wartość nominalna. Pozdrawiam Edytowane 19 Września 2016 przez jeden
MikeP79 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 W przyszłym tygodniu będę u mechanika to sprawdzimy. Mam jeszcze jedno pytanie. Podobno kolektor o numerze 03L 129 711E który jest od skody pasuje do mojego silnika 2.0 tdi 170 KM CAHA. Nr mojego kolektora to 03L 129 711 AG. Czy ktoś to moze zweryfikować. Znalazłem na Allegro http://allegro.pl/kolektor-ssacy-03l129711e-octavia-superb-yeti-leon-i5570086883.html
heniekzlasu00 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 MikeP79, oba kolektory są bardzo podobne i z tego co kiedyś doczytałem na zagranicznych forach, były nawet stosowane zamiennie w tych samych symbolach silnika w różnych odstępach czasu. Mi na szczęście pomógł ten element z allegro, błędu do tej pory nie mam...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się