Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Na pierwszym podejściu wyszło tyle

 

6%20WYKRES_rs2_zpszr4vb0lm.jpg

 

ale poprosiłem o obniżenie mocy, aby było jeszcze spokojniej. Ma być "fabryczny" zapas :)

 

 

wykres2_20170421_192038_zpsem8oyabu.jpg

 

 

 

Filmik będzie jak się zrobi pogoda bo nie będę latał 2 paki po sniegu nawet z quattro i po niemieckiej autostradzie :)

 

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ladnie fajny wynik, gratki :)

ps. fajny post o wspomaganiu, musze zerknac do siebie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, auto idzie na sprzedaż tylko dużo później niż myslalem.

W glowie już jest nowy projekt ale wiadomo marzenia vs rzeczywistość ....

Tak jak mowilem, auto musi być TIP TOP cały czas bo woze nim dziecko i nie wyobrażam sobie żeby mi się cos stało, albo żeby mi stanęło w srodku nocy na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak cos porezałes poślij logi na gg ;p

Ty miales ori k03s ? 

Edytowane przez Imhotet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, ale Ty z b7 3.0tdi juz jeates w innej lidze na "Dzień dobry" ;)

Stare turbo wystawione  w  dziale na sprzedaż 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wampir napisał:

Tomek, ale Ty z b7 3.0tdi juz jeates w innej lidze na "Dzień dobry"

Jesli chodzi o b7 to tak , a ja mówie o swoim b6 :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tymi "rystryktorkami" na wezach wspomagania? W tdi tez cos takiego jest? Mozna to jakos usunac/pozmieniac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zobaczyc na wezyk ktory idzie od chłodniczki do zbiorniczka wspomagania. Jak bedzie miał takie dodatkowe opaski jak na moich zdjeciach tzn, ze tez masz restryktory.

Nie probowalem sciagac opasek i wyciskac restryktorow. Nie wiem czy waz by to przezyl, ale mam swoj wezyk fabrycznie bez takich restryktorów i moge sprzedać. Na nim wspomaganie chodzi bajecznie lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ogolnie w jakim celu to bylo montowane ?! :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moge sie tylko domyslac, że z restryktorami jest cieżej i bardziej "sportowo". Bez restryktorów jest zdecydowanie bardziej komfortowo :)

Dla porównania w Audi Q5 wspoma chodzi jeszcze ciężej, A6 C6 polift tak lekko jak w B6 bez restryktorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto już po dużym serwisie:
- regeneracja mojej maglownicy ZF na nowej listwie
- wymiana węża z układu wspomagania od zbiorniczka do chłodniczki
- inspekcja pompy wspomagania
- nowe śruby, zaworki i podkładki
- 2L płynu z ASO i porządne płukanie układu
- rozrząd SNR, pasek Dayco, pompa HEPU
- wymiana uszczelki wybieraka skrzyni biegów
- wymiana oleju w skrzyni biegów
- wymiana uszczelki pod napinaczem łańcucha
- inspekcja napinacza i łańcucha w sumie nie wiem po co, bo sprawuje się idealnie
- wymian uszczelki pod pokrywą zaworów
- czyszczenie komory spalania XADO Antykoks (po 2 aplikacjach tłoki wyglądają jak nowe)
- dolanie do oleju tym razem zamiast płukanki Millers to płukanki XADO VITA FLUSH (wg producenta to intensywny czyściciel systemów smarowania z efektem rewitalizacji). Auto zawsze jeździło na syntetyku z wymianą częściej niż 10tyś km więc nie spodziewałem się żadnych brudów w środku. Po zdjęciu pokrywy wszystko czyste.
- nowy olej Millers Trident 5W40 ( po 4 latach używania Motula xcessa 5W40 przyszedł czas na zmianę)
- nowy filtr oleju Knecht
- nowy filtr powietrza Knecht
- pomiar kompresji (równo 12 z małym groszem na każdym cylindrze)
- pomiar ciśnienia oleju – wolne obroty ok. 1,8 bara oraz przy 2000obr ok. 4 barow o ile dobrze pamiętam)
- sprawdzenie szczelności
- wymiana zaworka odpowietrzającego skrzynie korbową (mimo, że wymieniałem go 3 lata temu to zaczął świrować)
-  wymiana węża od spryskiwaczy ksenonów bo był uszkodzony
 
Przy okazji:
- Wymiana turbiny na hybryde k03. Model K03RS2 „Wampir edition” z drobnym modem
- drobny modzik kolektora wydechowego,
- czyszczenie przewodów olejowych, odmy itp
- TIP  dostosowany do nowej turbiny
- Modyfikacja FMICa 180tki – obcięcie wylotu i wstawienie końcówki 2,5” i drobne korekty
- Orurowanie 2,5”
- Modyfikacja mojego DP
 
Wybierając turbo zależało mi na tym, aby nie stracić dobrego dołu. Nie chciałem turbiny, która zrobi 1 bar dopiero przy 2800obr. Są na pewno większe rozmiarami hybrydy, ale oglądając logi z ich pracy jakoś nie przypadły mi do gustu. Obecna turbina dmucha tak jak poprzednio „zdławione” w celu oszczędzania dwumasu k03s.
 
Wszystko było robione z myślą aby auto pojeździło długo i bezawaryjnie niż żeby się napinać na moc. Po wrzuceniu nowych gratów i starym sofcie przepływ skoczył od razu o 10g/s przy zerowym cofaniu zapłonu.
 
Soft modyfikował Gregor10.pl z Jasła. 
 
 
Moc?
.
.
.
Nieznana [emoji3]
 
1_zpsskmfwqyh.jpg
 
2_zpsd2pzylok.jpg
 
 3_zpst8y0g2aq.jpg
 
4_zpsf6cskbmz.jpg
 
 
5_zpsbrnuzo2q.jpg
 
 

Audi widać dopieszczone w każdym detalu. Zero druciarstwa i oszczędzania,  wszystko przemyślane i zrobione z głową.
Powodzenia w realizowaniu planów związanych z autem i czekam na jakąś aktualizację tematu :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

 

Rzeczywiście autko mechanicznie dopieszczone :D

BTW. Gdzie modyfikowałeś K03?

Jaki przyrost moc/nm?

Jeśli zechcesz info na PW.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...