Marcin850527 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 I ciekawie daj filmik jaj sie rozpędza
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Na pierwszym podejściu wyszło tyle ale poprosiłem o obniżenie mocy, aby było jeszcze spokojniej. Ma być "fabryczny" zapas Filmik będzie jak się zrobi pogoda bo nie będę latał 2 paki po sniegu nawet z quattro i po niemieckiej autostradzie Edytowane 1 Lipca 2017 przez wampir
tomekhxc Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 no i fajnie , NM o ile pamietam to podobnie jak w poprzednim secie ale moc i co dalej myslisz sprzedac auto?
gelus Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 bardzo ladnie fajny wynik, gratki ps. fajny post o wspomaganiu, musze zerknac do siebie
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Tak, auto idzie na sprzedaż tylko dużo później niż myslalem. W glowie już jest nowy projekt ale wiadomo marzenia vs rzeczywistość .... Tak jak mowilem, auto musi być TIP TOP cały czas bo woze nim dziecko i nie wyobrażam sobie żeby mi się cos stało, albo żeby mi stanęło w srodku nocy na trasie.
Imhotet Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) jednak cos porezałes poślij logi na gg ;p Ty miales ori k03s ? Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Imhotet
wampir Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Orignalnie w AMB była k03-029. Ja zmienilem ja na k03-73 tak z 5 lat temu ...
krzysiekml Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 coś tam wspomniałeś o modzie kolektora wydechowego tego seryjnego ?
wampir Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Tak. Nie ja to robiłem, ale został przyportowany.
tomekhxc Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 hmm, to tylko ja tu zostalem z seryjnym turbo
wampir Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Tomek, ale Ty z b7 3.0tdi juz jeates w innej lidze na "Dzień dobry" Stare turbo wystawione w dziale na sprzedaż
tomekhxc Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 3 godziny temu, wampir napisał: Tomek, ale Ty z b7 3.0tdi juz jeates w innej lidze na "Dzień dobry" Jesli chodzi o b7 to tak , a ja mówie o swoim b6
KoJ@K Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 O co chodzi z tymi "rystryktorkami" na wezach wspomagania? W tdi tez cos takiego jest? Mozna to jakos usunac/pozmieniac ?
wampir Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Musisz zobaczyc na wezyk ktory idzie od chłodniczki do zbiorniczka wspomagania. Jak bedzie miał takie dodatkowe opaski jak na moich zdjeciach tzn, ze tez masz restryktory. Nie probowalem sciagac opasek i wyciskac restryktorow. Nie wiem czy waz by to przezyl, ale mam swoj wezyk fabrycznie bez takich restryktorów i moge sprzedać. Na nim wspomaganie chodzi bajecznie lekko.
wampir Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Moge sie tylko domyslac, że z restryktorami jest cieżej i bardziej "sportowo". Bez restryktorów jest zdecydowanie bardziej komfortowo Dla porównania w Audi Q5 wspoma chodzi jeszcze ciężej, A6 C6 polift tak lekko jak w B6 bez restryktorów.
muzin Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Auto już po dużym serwisie: - regeneracja mojej maglownicy ZF na nowej listwie - wymiana węża z układu wspomagania od zbiorniczka do chłodniczki - inspekcja pompy wspomagania - nowe śruby, zaworki i podkładki - 2L płynu z ASO i porządne płukanie układu - rozrząd SNR, pasek Dayco, pompa HEPU - wymiana uszczelki wybieraka skrzyni biegów - wymiana oleju w skrzyni biegów - wymiana uszczelki pod napinaczem łańcucha - inspekcja napinacza i łańcucha w sumie nie wiem po co, bo sprawuje się idealnie - wymian uszczelki pod pokrywą zaworów - czyszczenie komory spalania XADO Antykoks (po 2 aplikacjach tłoki wyglądają jak nowe) - dolanie do oleju tym razem zamiast płukanki Millers to płukanki XADO VITA FLUSH (wg producenta to intensywny czyściciel systemów smarowania z efektem rewitalizacji). Auto zawsze jeździło na syntetyku z wymianą częściej niż 10tyś km więc nie spodziewałem się żadnych brudów w środku. Po zdjęciu pokrywy wszystko czyste. - nowy olej Millers Trident 5W40 ( po 4 latach używania Motula xcessa 5W40 przyszedł czas na zmianę) - nowy filtr oleju Knecht - nowy filtr powietrza Knecht - pomiar kompresji (równo 12 z małym groszem na każdym cylindrze) - pomiar ciśnienia oleju – wolne obroty ok. 1,8 bara oraz przy 2000obr ok. 4 barow o ile dobrze pamiętam) - sprawdzenie szczelności - wymiana zaworka odpowietrzającego skrzynie korbową (mimo, że wymieniałem go 3 lata temu to zaczął świrować) - wymiana węża od spryskiwaczy ksenonów bo był uszkodzony Przy okazji: - Wymiana turbiny na hybryde k03. Model K03RS2 „Wampir edition” z drobnym modem - drobny modzik kolektora wydechowego, - czyszczenie przewodów olejowych, odmy itp - TIP dostosowany do nowej turbiny - Modyfikacja FMICa 180tki – obcięcie wylotu i wstawienie końcówki 2,5” i drobne korekty - Orurowanie 2,5” - Modyfikacja mojego DP Wybierając turbo zależało mi na tym, aby nie stracić dobrego dołu. Nie chciałem turbiny, która zrobi 1 bar dopiero przy 2800obr. Są na pewno większe rozmiarami hybrydy, ale oglądając logi z ich pracy jakoś nie przypadły mi do gustu. Obecna turbina dmucha tak jak poprzednio „zdławione” w celu oszczędzania dwumasu k03s. Wszystko było robione z myślą aby auto pojeździło długo i bezawaryjnie niż żeby się napinać na moc. Po wrzuceniu nowych gratów i starym sofcie przepływ skoczył od razu o 10g/s przy zerowym cofaniu zapłonu. Soft modyfikował Gregor10.pl z Jasła. Moc? . . . Nieznana [emoji3] Audi widać dopieszczone w każdym detalu. Zero druciarstwa i oszczędzania, wszystko przemyślane i zrobione z głową. Powodzenia w realizowaniu planów związanych z autem i czekam na jakąś aktualizację tematu Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
black4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Witaj, Rzeczywiście autko mechanicznie dopieszczone BTW. Gdzie modyfikowałeś K03? Jaki przyrost moc/nm? Jeśli zechcesz info na PW. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi