wampir Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2015 Dla 17 mam 7.5Jx17 ET 35 a w serii chyba powinno być ET42. Jak zloze 17 to widać ze ladniej wypelnia nadkole tak jakby był dystans zalozony... Textar czy ferrodo? Co myślicie? Bo graty mi leza w garażu już drugi miesiąc ... Ewentualnie może sprzedać te 320/288 i jednak zapakować 345/300 ?
jacek70 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 345mm to minimum avus 17 Tapnięte z SGS5 Mogę się mylić ale chyba==> maximum.
Imhotet Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 jak masz 17" na zime i lato ładuj 345
Wandej Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 345mm to minimum avus 17 Tapnięte z SGS5 Mogę się mylić ale chyba==> maximum. Nie rozumiem? Najmniejsza felga to 17` pod ten hebel. Metausz a Ty nie psiocz sam masz 320mm
jacek70 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Mój błąd miałem na myśli nie felgi a tarcze.
Imhotet Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Wiem ale to tylko dlatego że nie mam felg 17 zima/lato
wampir Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Opublikowano 1 Lipca 2015 Na zime mam felgi 16" i opony 205/55/R16. Można zawsze sprzedać ten zestaw i w jego cenie kupić tylko same opony zimowe i tylko opony zmieniać mając jeden zestaw felg. Tylko pytanie czy czuć tę różnicę pomiędzy 345/300 a 320/288 w avancie o masie 1680Kg. Druga sprawa to jakie opony założyć bo na 17" mam 215/50/R17 a to zamiennik. Prawidłowo powinien być 235/45/R17. Na lato to OK, ale na zime? Jestem ciekawy co ubezpieczyciel od AC mówi na temat stosowania opon. Żeby nie było, że nie uzna bo opony są niezgodne z zaleceniami producenta.
Imhotet Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Wątpie zeby ubezpieczyciel miał z tym problemy.. jak ja nad tym myślałem to optymalnie wychodził jeszcze 225/45/17..
Imhotet Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 no bo to prawie dokładny zamiennik, a 235 to dla mnie juz kapec za szeroki, opona droga i potrzeba szerszej felgi zeby nie było balona
Frimuś Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Dzisiaj skompletowałem zawieszenie 1BV Są sprezyny i amortyzatory na przód i tył. Jest i fota oooo dzieje sie
wampir Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Jeszcze heble leza wieksze i czekaja na montaż PS: A Ty garbusem się teraz wozisz czy mi się cos przewidziało? Mateusz, ale idealny zamiennik to jest 215/50/17 215/50/17 jest 3mm wieksza (+0,54%) 225/45/17 jest 9mm mniejsza (-1,42%%) czyli srednica opony to 1cm mniej Jedyna zaleta 225 to chyba faktycznie cena bo jakies 40zł taniej na oponie w zależności od modelu i przez mniejszą średnice chyba lepsze przyspieszenie ale mniejszy top speed.
Frimuś Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) no dokładnie żukiem sie przemieszczam Edytowane 5 Lipca 2015 przez Frimuś
Imhotet Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Ale Łukasz po co mi dokładny zamiennik ? przeciez 1.42% to masz zamiast 150 na budziku 148 Ja niczego nie odradzam uważam tylko, że 235 to juz za szeroki kapeć do naszych słabych autek ;P
j4s2c2vr Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Fajne autko dobre mody... Co do opon to pozwole sobie wtracic, uwazasz, ze ubezpieczyciel bedzie mial wąty do parametrów opon, a nie przyczepi się do FMICA, chipa i hebli nieseryjnych?
dawajrapa Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 W sumie to może i lepiej bo będzie wyglądało ori. Już wcześniej pisałem, ze widziałem 2 avanty z 1BV i ten z ori zawieszeniem miał tył niżej... Odgrzewam kotleta... mam fabrycznego S-line z 1BV i tyl siedzi mi odczuwalnie nizej niz przod. Do tego lewa strona ok 10mm nizej niz prawa (albo niemiec wozil cos ciezkiego i bardizej usiadlo, albo nie wiem co... ) Nosze sie z zamiarem wymiany tylnych sprezyn na nowe (1BE) ale przy tej okazji chcialbym jakos podniesc sam tyl... nie chce wsadzac innych sprezyn, bo amory tez sa 1bv (krotszy skok?) wiec mozntaz sprezyn np. 1BA raczej nie zagra... chyba, ze ktos mnie poprawi? Z tego co kojarze, to sprezyny 1BE sa tez przy 1BV (tutaj tylko twardsze amory), wiec takie wjada, ale przy tej okazji myslalem o dolozeniu takich plastikowych dystansow nad tylne sprezyny. nie pamietam dokladnej nazwy, ale ida one nad gumowe odboje i ETKA opisuje je jako nakladki na 'zle drogi' (8E0 512 145- jest to oryginalna czesc audi, zaden wynalazek z allegro pomyslalem, ze moze te nakladki zrobia robote, ale nie wiem jaki bedzie to mialo wplyw na komfort jazdy, bezpieczenstwo i poprawna prace tylnego zawieszenia... bede wdzieczny za komentarze, jezeli ktos to u siebie zakladal albo cos przynajmniej slyszal. dzieki PS. moje tylne sprezyny maja oznaczenia 1x niebieski 3x rozowy. avant, BFB, oska.
Wandej Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 W sumie to może i lepiej bo będzie wyglądało ori. Już wcześniej pisałem, ze widziałem 2 avanty z 1BV i ten z ori zawieszeniem miał tył niżej... Odgrzewam kotleta... mam fabrycznego S-line z 1BV i tyl siedzi mi odczuwalnie nizej niz przod. Do tego lewa strona ok 10mm nizej niz prawa (albo niemiec wozil cos ciezkiego i bardizej usiadlo, albo nie wiem co... ) Nosze sie z zamiarem wymiany tylnych sprezyn na nowe (1BE) ale przy tej okazji chcialbym jakos podniesc sam tyl... nie chce wsadzac innych sprezyn, bo amory tez sa 1bv (krotszy skok?) wiec mozntaz sprezyn np. 1BA raczej nie zagra... chyba, ze ktos mnie poprawi? Z tego co kojarze, to sprezyny 1BE sa tez przy 1BV (tutaj tylko twardsze amory), wiec takie wjada, ale przy tej okazji myslalem o dolozeniu takich plastikowych dystansow nad tylne sprezyny. nie pamietam dokladnej nazwy, ale ida one nad gumowe odboje i ETKA opisuje je jako nakladki na 'zle drogi' (8E0 512 145- jest to oryginalna czesc audi, zaden wynalazek z allegro pomyslalem, ze moze te nakladki zrobia robote, ale nie wiem jaki bedzie to mialo wplyw na komfort jazdy, bezpieczenstwo i poprawna prace tylnego zawieszenia... bede wdzieczny za komentarze, jezeli ktos to u siebie zakladal albo cos przynajmniej slyszal. dzieki PS. moje tylne sprezyny maja oznaczenia 1x niebieski 3x rozowy. avant, BFB, oska. Niestety nie kupisz nowych sprężyn 1BE po za aso Sorki za OT
wampir Opublikowano 13 Października 2015 Autor Opublikowano 13 Października 2015 Dzięki uprzejmości kolegów Wandej i Dzik graty są skompletowane... Co z tego jak zapału brak do montowania i potrzebna motywacja... Chyba, że po spożyciu tego nabiorę sił i ochoty ?
Imhotet Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 w koncu 345 czy zostales przy 320mm ? jak sie jezdzi na zawiasie ? Ja domowilem sobie B8 na przod bo z tylu jestem zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi