Schmolke Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Czy to szarpanie miałeś kolego tylko przy ruszaniu z 1 biegu? U mnie jest takie dziwne, denerwujące poszarpywanie przy ruszaniu, szczególnie odczuwalne po rozgrzaniu motoru. DKZ ze sprzęgłem mam w miarę świeże, po ok 40kkm, więc też zakładam, że to nie to. Korekcje ostatnio mi się pogorszyły, bo miałem do niedawna od dłuższego czasu -1.5 na drugim i +1 na trzecim i wówczas jeszcze nie poszarpywał, a teraz: http://vaglog.pl/log_212717.htmlprzy 82 st. C cieczy i motorze nie do końca rozgrzanym http://vaglog.pl/log_214580.htmlprzy motorze rozgrzanym. Wałek mam trochę podjechany na powierzchi roboczej krzywek, ale za to nie są one rozwalcowane, bo nie ma ostrych rantów.
banshee Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) Poszarpywanie było przeważnie lekkie, ale czasem - głównie po rozgrzaniu) nasilało się na tyle, że aż przysłona przeciwsłoneczna przedniej szyby, jak była opuszczona potrafiła wpadać w drgawki. W dodatku po takich ojawach po ponownym 10min. postoju (zgaszony silnik) potrafił ruszać płynnie. Czasami było też tak, że na ciepłym musiałem kręcić z 5-6sekund zanim odpalił, przeważnie pali od strzała. Tak wygłądało to przed naprawą http://vaglog.pl/log_211779.html Tak już dziś po naprawie (chyba nie do końca się jeszcze układ paliwowy odpowietrzył) http://vaglog.pl/log_214586.html Jeśli przez najbliższy tydzień potwierdzi się, że szarpanie zniknęło będę bardzo zadowolony - mam nadzieje, że to nie było tylko dziś "na pocieszenie" :-) Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez banshee
piotrsob1 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Dzisiejszy log wręcz "książkowy" Zastanawiam się ile osób borykających się do tej pory z takim telepaniem motorówką niepotrzebnie wymieniło, albo regenerowało pompki, wymieniło poduszki pod silnikiem, albo koło dwumasowe
niestandardowy Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Banshee, pompki regulowales na 220?
banshee Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ja mam bls, wyczytałem że ma być 180 i tak zrobiłem. Poza tym sprawdziłem najpierw na ile były ustawione oryginalnie i powiem wam, że było mniej niż 180.
niestandardowy Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Niektorzy dachowcy ustawiaja na 120... pewnie gdybys tak ustawil wartosci na kanale 23 byly by na poziomie -20
SotoM Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 na 120 możesz ustawić jak jedziesz na kreskę,a po kresce korekta na 180
banshee Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Możesz wytłumaczyć mi dokładniej o co chodzi z tą regulacją poniżej 180 stopni? Zwiększa się tym dawkę, auto ma większą moc, więcej pali?
POWER-KRIS Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Mocniej wtryski wciska i jednocześnie szybciej wykończy.
KoJ@K Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 banshee - a gniazda pompek cos "ruszales"/sprawdzales? W jakim byly stanie ? Nie ma to jak po takim wlasnorecznym zabiegu (no i wydanych $ tez) byc zadowolonym i uzyskac zamierzony efekt - gratki.
SotoM Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Możesz wytłumaczyć mi dokładniej o co chodzi z tą regulacją poniżej 180 stopni? Zwiększa się tym dawkę, auto ma większą moc, więcej pali? wieksza dawka paliwa głosniesza praca silnika lepsza dynamika
banshee Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Gniazda były trochę wytarte, podobnie jak u kolegi wyżej na fotkach-może ciut mniej. Lekko papierkiem zlagodzilem.
piotrsob1 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Banshee, jak tam po paru dniach sytuacja ?
banshee Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Wszystko dobrze, aczkolwiek minimalne szarpanie (znacznie mniejsze) po rozgrzaniu przy ruszaniu pozostało. Silnik pracuje znacznie lepiej, w weekend zrobiłem trasę 500km w 4 osoby, spalanie wyszło 5,1.
midoz Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 U mnie było taka sama sytuacja z wibracjami, wymiana o-ringów na pompkach pomogła. Dzięki Piotrek za pomoc. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315364-prosba-o-analize-logow-z-20-tdi-bpw-pd-do-regeneracji/?p=4494202
piotrsob1 Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) Tak trzymaj, a dla potomnych pompki zawsze zdążycie wymienić/zregenerować , ale zaczynajcie od rzeczy tak prozaicznych jak właśnie wymiana uszczelniaczy z zamianą pompek. Dopiero po takiej operacji będziecie wiedzieli czy to wina pompek, warunków sprężania wcylindrze, czy ich uszczelniaczy (oczywiście jeżeli wymieniający ma pojęcie o tej robocie i gorzej nie popsuje niż było ) Edytowane 9 Maja 2015 przez piotrsob1
damianoss Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Witam. Po przeczytaniu tego widzę ze też czeka mnie taka wymiana Szarpie delikatnie na jałowym i od niedawna przy ruszaniu nie mam mocy, tak jak by się turbo wieszało i dymi na czarno. Pierwsze co to muszę zajrzeć do turbiny i egr. Jak na razie zrobiłem logi ale nie podobają mi się. http://vaglog.pl/log_216873.html http://vaglog.pl/log_216872.html Możesz zerknąć czy przed remontem miałeś podobne wyniki?
KoJ@K Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Ewidentnie za wysokie bip-y, a korekcje mogą być.
damianoss Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Może to przez kiepskie paliwo. A jak ciśnienie doładowania turbiny, mozesz sprawdzić ze swoimi w danym zakresie obrotowym? Edytowane 12 Maja 2015 przez damianoss
niestandardowy Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Witam. Po przeczytaniu tego widzę ze też czeka mnie taka wymiana Szarpie delikatnie na jałowym i od niedawna przy ruszaniu nie mam mocy, tak jak by się turbo wieszało i dymi na czarno. Pierwsze co to muszę zajrzeć do turbiny i egr. Jak na razie zrobiłem logi ale nie podobają mi się. http://vaglog.pl/log_216873.html http://vaglog.pl/log_216872.html Możesz zerknąć czy przed remontem miałeś podobne wyniki? wysokie bipy moga byc przez zbyt luzne pompowtrykiwacze. Na Twoim miejscu zaczal bym od ich regulacji i przy okazji zdjecia pokrywy podoginalbym konektorki na wtyczkach pompek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się