Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przetarta pokrywa zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie po płukance Millersa i zalaniu olejem Milersa 5W40 też słychać ok 1-2 sek. łańcuszek. Od wymiany przejechałem ok 1000km.

Opublikowano

Moim zdaniem chyba to czy łańcuszek zagrzechocze czy nie zależy od stanu pompy oleju, bo gdyby faktycznie dawała odpowiednie ciśnienie od razu po starcie to olej powinien dotrzeć do napinacza,aby go napełnić i tej grzechotki nie było.. A, że nie jest pierwszej młodości to od razu na zimnym starcie nie może takiego ciśnienia wytworzyć...

Kolega Dev sam pisał, że po 3 płukance pod rząd ciśnienie oleju się podniosło i to jest na 99% zasługa tego, że mu nie grzechocze łańcuszek..

Opublikowano

To troche namieszam,bo u mnie grzechotało lekko nawet po wymianie pompy oleju na oryginal z ASO,przerobiłem płukanke,kilka marek oleji,i zawsze jak robiło sie troche chłodniej z rana lekkie grzechotanie,choc nie zawsze było,pisze bylo,bo naszlo mnie na zmiane marki oleju z LM TopTec 4100 na Millersa 5W40,i o dziwo tylko raz w przeciagu miesiaca zagrzechotał,aktualnie na mrozach -10 jest spokój.

Opublikowano

nic nie namieszasz, i tak tez moze byc

millers to full a LM to HC

z róznymi przypadkami sie spotkałem

Opublikowano

Z tym namieszaniem to bardziej chodzilo mi o pompe oleju

Opublikowano

widzę ze temat rzeka szkoda ze nie ma jednej odpowiedzi na pytanie go powoduje "grzechotanie"

Opublikowano

niskie cisnienie oleju oraz (lub) nieszczelnosc na trzpieniu napinacza

Opublikowano

niskie cisnienie oleju oraz (lub) nieszczelnosc na trzpieniu napinacza

czyli nastawnik do wymiany ?

Opublikowano

najpierw cisnienie do sprawdzenia

Opublikowano

to już zrobione ciśnienie ok ale jak wymieniłem nastawnik przez pół roku była cisza przy odpalaniu wiec można obstawić nastawnik do d.py

chyba czas na oryginał

Opublikowano

Ja dziś odpaliłem auto, po 2 dniach nieodpalania, auto co prawda w garażu, ale nieogrzewanym, temp. jakieś -3*C, odpalił i zero grzechotki..

Ale zauważyłem następujący fakt, że w moim przypadku grzechotka następuje wtedy, kiedy auto odpali, ale nie złapie tych ~1200obr/min, tylko tak 600-700 i się wkręci na te 1200obr/min. Mowa o zimnym silniku. A jeżeli odpali i od razu łapie ~~1200obr/min - cisza.

Opublikowano

cisnienie oleju sprawdzałes ?

jak słabe to masz smok do czyszczenia

Opublikowano

Nie sprawdzałem właśnie ciśnienia oleju. Ale zamierzam to zrobić w najbliższym czasie. Masz może wartości jakie powinny być na jałowym i na obrotach przy 1.8T ?

Opublikowano

na goracy silnik

jałowe minimum 1.2-1.5 bara

przy 3000 obr minimum 5.0 bara

Opublikowano

Ok, dzięki wielkie Dev.

Opublikowano

Ja dziś odpaliłem auto, po 2 dniach nieodpalania, auto co prawda w garażu, ale nieogrzewanym, temp. jakieś -3*C, odpalił i zero grzechotki..

Ale zauważyłem następujący fakt, że w moim przypadku grzechotka następuje wtedy, kiedy auto odpali, ale nie złapie tych ~1200obr/min, tylko tak 600-700 i się wkręci na te 1200obr/min. Mowa o zimnym silniku. A jeżeli odpali i od razu łapie ~~1200obr/min - cisza.

Byc moze masz przepustnice zasyfiona ze przycina obroty przy odpalaniu

Opublikowano

A czy jest możliwe ze łańcuch może przetrzeć pokrywę na wylot ?
Idzie to zaspawać ?

Opublikowano (edytowane)

idzie, tylko koszt bedzie wiekszy od zakupu samej pokrywy

Edytowane przez Dev
Opublikowano

A coś tam jeszcze może sie przetrzeć oprócz pokrywy ?

Opublikowano

nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...