Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z czego to zrobione że się nie rozleci?

Opublikowano

a pomysl jeszcze co bedzie po zawirusowaniu .... :D

Opublikowano

150konna odmiana też będzie - pod maską A6 :grin:

Opublikowano

moje 1.9tdi dzielnie znosi 240Ps i 480Nm już rok,wcześniej 200 i 420Nm od ładnych kilku lat także z żywotnością tego nowego 2.0tdi 272Ps nie powinno byc problemu :wink:

Opublikowano

moje 1.9tdi dzielnie znosi 240Ps i 480Nm już rok,wcześniej 200 i 420Nm od ładnych kilku lat także z żywotnością tego nowego 2.0tdi 272Ps nie powinno byc problemu :wink:

a jak ty tyle z niego wyciagnales?

Opublikowano

moje 1.9tdi dzielnie znosi 240Ps i 480Nm już rok,wcześniej 200 i 420Nm od ładnych kilku lat także z żywotnością tego nowego 2.0tdi 272Ps nie powinno byc problemu :wink:

W 1Z-cie?

Chyba że do użytku przez 5, max 10 sekund :decayed:

Opublikowano

moje 1.9tdi dzielnie znosi 240Ps i 480Nm już rok,wcześniej 200 i 420Nm od ładnych kilku lat także z żywotnością tego nowego 2.0tdi 272Ps nie powinno byc problemu :wink:

W 1Z-cie?

Chyba że do użytku przez 5, max 10 sekund :decayed:

Nie jest to 1Z... :naughty:

Opublikowano

Z Liczba biegów to juz przeginają ? Bedzie jak w fast & furious w koncu jak 20 biegów zmieniali w gore podczas jednego wyścigu ?.

Opublikowano

Witajcie,

Czy ten news to jakiś Prima Aprilis :D ?

Inżynierowie zdaje się odlatują :D

Jeszcze to elektryczne turbo?

Żeby wykrzesać 272 wystarczyłoby Bi -Turbo jak w nowym Pasacie + zmodyfikowany soft...

Jeszcze niedawno Porsche ogłaszało zakończenie wyścigu na liczbę przełożeń w zautomatyzowanych skrzyniach

a tu 10 przełożeń ???

Poprawiony 7 biegowy S-tronic znoszący moment ok 550-600 nm by nie wystarczył?

Zbyt dużo potencjalnych żródel kosztogennych napraw...

PS. To B9 w tej opcji pewnie z 300 + tys. wyjdzie...

Pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)

No niestety Black, dawno wiadomo, że na sprzedaży aut zarabia się kilka oczek procentowych, serwis musi miec co robic im auto bardziej skomplikowane tym klient bardziej przywiązany do ASO nawet po gwarancji.

Co do wyścigu "zbrojeń", to jak z telefonami, masz wiecej rdzeni tzn. Że jestes lepszy, ludzie lubuja się w nowinkach technicznych. To doprowadza do tego typu zbrojeń u producentów.

Edytowane przez nitro20
Opublikowano (edytowane)

No niestety Black, dawno wiadomo, że na sprzedaży aut zarabia się kilka oczek procentowych, serwis musi miec co robic im auto bardziej skomplikowane tym klient bardziej przywiązany do ASO nawet po gwarancji.

Co do wyścigu "zbrojeń", to jak z telefonami, masz wiecej rdzeni tzn. Że jestes lepszy, ludzie lubuja się w nowinkach technicznych. To doprowadza do tego typu zbrojeń u producentów.

Masz rację, tylko po pewnym czasie okazuje się, że nowsze wcale nie znaczy lepsze :D

Przynajmniej z punktu widzenia nabywcy,

Pozdrawiam!

Edytowane przez black4
Opublikowano

Jasne, że tak ?. Pokaż mi dzisiaj auta, które będą robić takie przebiegi jak samochody z lat 90. To już newrati. Trzeba przyznać, że teraz zaczyna sie kreować inna tendencja, idzie się w mało upierdliwe planowane awarie, za to kosztowne, lecz łatwe do ogarnięcia przez serwisy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...