pcmirek Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) witam pojawia mi się co jakiś czas następujący błąd 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 007 - Short to Ground Błąd skasuje i jakiś czas jest dobrze po przejechaniu 200km pomocy Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez pcmirek
rav85 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 katalizator bądz sonda przed katalizatorem wkrecana od gory sw katalizator widac po lewej strony po otwarciu maski , ja wymienilem w tym samym czasie katalizator i sonde wiec nie wiem czy to wina byla tylko katalizatora czy tez sondy 1
Drelo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam! Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 16804 -System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 (brak osprzetu lub nie zwiazany ze sprzetem). Mam silnik 1.8 Turbo AVJ, problem polega ze po przejechaniu jakiś 50 km błąd zalega w sterowniku.Czy to faktycznie jest katalizator jest na wykończeniu? Czy jednak to ktoraś z sond? Mam logi :http://www.fotosik.pl/u/drelo12345/album/1704924
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 A nie myślałeś nad wycięciem kata? Skoro ma taki błąd, a ma to zatkany. 1
Drelo Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 Myślisz że to od tego? Robiłem test katalizatora i wyszedł pozytywnie...
chris061 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam, mam to samo. Co jakiś czas wyskakuje mi błąd 16804 lub 17545 zbyt bogata mieszanka lub zbyt ugoba mieszanka. Kasuje błąd i za jakiś miesiac moze wyskoczyć ponownie. Miałem juz tak 2 razy, i zauważyłem, że odbyło się chwilę po tankowaniu na nieznanej stacji. Może zbieg okoliczności. Sam nie wiem.
chris061 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Mam podobnie, tyle że co jakieś 1000 km. Mam bezn/gaz i miałem tak 2 razy i zawsze po tankowaniu i przejechaniu na benzynie. Może zbieg okoliczności może nie. Mam 2 błędy przeważnie: Kod 17545 – rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty Kod 16804 – rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne, za mała skuteczność dolna wartość skrajna przekroczona. lub 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded (rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty)17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent (Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona.) Może coś być z katalizatorem bo odczywam czasami znaczne spadki mocy. Ktoś miał już takie akcje ?
colak Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 hej panowie mam to samo szczególnie jak zatankuje tani gaz ale z autem nic sie nie dziej kasuję i jade dalej czy wie ktoś od czego to może być ? colak
krzysiekml Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Mam podobnie, tyle że co jakieś 1000 km. Mam bezn/gaz i miałem tak 2 razy i zawsze po tankowaniu i przejechaniu na benzynie. Może zbieg okoliczności może nie. Mam 2 błędy przeważnie: Kod 17545 – rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty Kod 16804 – rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne, za mała skuteczność dolna wartość skrajna przekroczona. lub 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded (rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty) 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent (Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona.) Może coś być z katalizatorem bo odczywam czasami znaczne spadki mocy. Ktoś miał już takie akcje ? Kod 17545 – rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty z tym kiedyś walczyłem to okazał się niesprawny wtryskiwacz BP po wymianie całej listwy wszystko się unormowało ,zero błędów
chris061 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Narazie odpuszczę naprawę tego bo jeżdżę prdewsznie na gazie. Ogólnie tankowalem gaz w Rosji to może jak kolega wyżej mówi coś nie tak z nim? Ze słabą jakość czy coś? Mam instalacje gazową ze sterownikiem współpracym z komputerem samochodu i nie powinno być problemu ze współpracą. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
sasna Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Mam podobnie, tyle że co jakieś 1000 km. Mam bezn/gaz i miałem tak 2 razy i zawsze po tankowaniu i przejechaniu na benzynie. Może zbieg okoliczności może nie. Mam 2 błędy przeważnie: Kod 17545 – rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty Kod 16804 – rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne, za mała skuteczność dolna wartość skrajna przekroczona. lub 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded (rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki, system za bogaty) 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent (Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.). Mieszanka za uboga. Górna wartość skrajna przekroczona.) Może coś być z katalizatorem bo odczywam czasami znaczne spadki mocy. Ktoś miał już takie akcje ? miałem tak samo regulacja gazu pomogła błędów brak.
chris061 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 A też miałem problem z ustawieniem gazu. Bo po przerzuceniu na gaz puki silnik w miarę zimny to szarpie. Meczyli się i nie ustawili. W między czasie odme wymieniłem bo myślałem ze lewe powietrze łapie. Dzięki za podpowiedź kolego Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Co dziwne po tym komunikacie samochód nie miał mocy. Wydaje mi się ze sporo więcej spalił. Męczące wyprzedzanie. W trasie zrobiłem 500km i dalej brak mocy (tak samo na gazie i na benzynie). Zdziwiłem się dopiero nad ranem kiedy samochód odzyskał moc. I cały dzień dziś pięknie się jechało. Wychodzi na to ze to jednak kat szwankuje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Bieniek B7 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ja mam błąd 16804 nie mam instalacji gazowej. Vag pokazuje mi opis : system katalizatora (blok 1) wydajność poniżej wartości granicznej. Sporadyczny. Błąd po wykasowaniu pojawia się po ok 500km. Czy to jest problem z katalizatorem czy z sondą?
colak Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam ja u siebie próbowałem zrobić test sond i kata ale mi nie wchodzil w stan testu nie wiem dlaczego ma ktoś jakiś inny spasób ? robiłem w silinki gr 34 43 46 temy silinka >90 st C temp kata powyżej 500st C i obroty > 3000 i nic w żadnej grupie nic nie pokazało a tyrzymałem dlugo na obrotach Przepraszam za byki zmęczony jestem colak
myrmillo Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Panowie, u mnie ostatnio też wyskakuje błąd 16804 od kata a poza tym: 16795 secondary air injection system incorrect flow 17698 Coolant temp sensor at radiator outlet Ktoś miał podobne błędy? jakie rady?
aiwer Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 U siebie też walczę z błędem: za uboga, za bogata mieszkanka. Z rana jak się odpali czy w ogóle jak pracuje na PB to czuć nieprzelalona bene z wydechu a tak nie było... Co do gazu to ostatnio sam to sobie ustawiam i na razie jest spoko. Czyli sprawdzić (skoro czuć PB w powietrzu) wtryskiwacze? Tylko jak to zrobić? A takie pytanie, jak kasujemy błędy to od razu kasują się korekty sond. Nie ma to potem wpływu na to, że po skasowaniu błędów jeździmy od razu na gazie? Wtedy ECU może chyba zgłupieć bo nie zdąży ustawić korekt na PB. Dobrze kombinuję?
Hunter2017 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 witam, widzę, że temat ten wałkowany jest od lat... Ja walczę z tym od jakiegoś czasu, - najpierw pokazało błędy czujnika temperatury, który wymieniłem, - następnie sonde lambda, które tez wymieniłem, - teraz natomiast kolejne błędy : 16804, 17544, 16891 Nie wiem co z tym zrobić, więc bardzo proszę o pomoc....
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Godzinę temu, Hunter2017 napisał: Nie wiem co z tym zrobić, więc bardzo proszę o pomoc.... Sprawdź szczelność dolotu i zrób podstawowe logi dynamiczne grup 2+33, 3+20 i 115+118. Katalizator jest jeszcze?
Hunter2017 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 kata nie usuwałem bo słyszałem, że w benzynie może to grozić wypaleniem tłoków... zwłaszcza, że mam podkręcony silnik...
przem8 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 1 minutę temu, Hunter2017 napisał: kata nie usuwałem bo słyszałem, że w benzynie może to grozić wypaleniem tłoków... niezłe bzdury, gdzie tak mówią? Zacznij od podstawowej diagnostyki jak napisałem, bo w ciemno nikt nic nie wywróży.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się