Czarodziejka:) Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam. Mam dosyć poważny problem z moim autkiem,mianowicie... Zaczęło się od tego,że oddałam auto do mechanika na zmiane oleju.Po zmianie oleju dojechałam do domu ok 10km i wszystko było ok. Drugiego dnia pojechałam 20km i pojawił sie problem po tych 20km, zapaliła sie czerwona kontrolka z konewka i napisem Oldruck.Wrociłam laweta do mechanika, okazało sie ze zamiast oleju 5w40 wlał 5w40 liqui Molly. po podrozy na lawecie zmienił znow na 5w40 Castrol ale problem znikła na jakies kilka km.Teraz cały czas zapala sie czerwona kontrolka po przejechaniu ok20km jak pozadnie sie zagrzeje.Dziś była u mechanika INNEGO !! i okazuje sie, ze moje auto ma tylko 0,5bara cisnienia oleju na ok 2tys obrotów.Pomozcie, od czego zacząć ?? pozdrawiam
jacek70 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.) Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej.
Czarodziejka:) Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.) Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej. Wlasnie moja Audii miła Castrola a ja chciałam jej zmienic na Lqui Moly. miska w dół i czyszczenie smoka Właśnie jutro już się umówiłam się , na czyszczenie:)
kawowy19 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 najbardziej optymistyczna wersja to taka że wystarczy czyszczenie smoka i oby tak było
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.) Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej. Wlasnie moja Audii miła Castrola a ja chciałam jej zmienic na Lqui Moly. miska w dół i czyszczenie smoka Właśnie jutro już się umówiłam się , na czyszczenie:) Oj.zrozumiałem wspak. Pisz o postępach w reaktywacji.
Czarodziejka:) Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jednak mechanik zadswonil, ze się pomylil i ciśnienie jest dobre bo na 2tys ok5barow. Smok właśnie wyczyszczony, ciśnienie ok i kontrolka sie zapalila znow, ale przejechałam pare km więcej. Juz w tym momencie nie mam pojęcia co ja boli. A dodatkowo ucieka mi plyn chlodniczy w okolicach odmy, na pewno go nie bierze, ale ubywa.
Rabbi Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 może czujnik ciśnienia oleju uwalony albo gdzieś na kablach/kostce przerwa
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Jeśli ciśnienie jest ok.a na to wskazuje to zostaje tylko czujnik. Kupuj tylko ory.aby mieć pewność sprawności lub możliwość wymiany. Niestety obecnie wszelkiego rodzaju czujniki zeszły na psy i co drugi to złom.
Czarodziejka:) Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Czujnik zmieniony znów na nowy ale na dzis w hurtowni mieli tylko czujnik KW, więc taki został założony. A na przewodzie olejowy do turbiny pojawia sie plyn chłodniczy, gdzieś cieknie gazowalam auto godzinę i nie mogliśmy zlokalizować wycieku, masakra Czujnik zmieniony znów na nowy ale na dzis w hurtowni mieli tylko czujnik KW, więc taki został założony. A na przewodzie olejowy do turbiny pojawia sie plyn chłodniczy, gdzieś cieknie gazowalam auto godzinę i nie mogliśmy zlokalizować wycieku, masakra
jacek70 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 A co na to mechanik? Jakieś propozycje ( oczywiście mowa o naprawie auta) . Coś przecież musi znaleźć.
Marynarz____ Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Pojedź na jakąs myjnię która zajmuje się mycim silników, umyj silnik a potem badajcie z mechaniorem gdzie cieknie. Na brudnym silniku ciężko zauważyć. Zobacz czy oleju Ci nie ubywa oraz czy płyn chłodniczy jest czysty lub czy jest w nim olej oraz czy kopci ci na biało lub niebiesko... Edytowane 9 Grudnia 2014 przez Marynarz____
Czarodziejka:) Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Haha no inne propozycje tez juz padly ale mniejsza z tym, mechanik nie ma pomysłów, mowi, ze na pewno jakis przewód cieknie, wymienialam tez czujnik ukladu chlodzacego silnik, co sie z tym wiąże spuszczany byl płyn, jest czysciutki auto tez nie kopci silnik pracuje jak dotychczas, niunia jest z lpg i od kiedy ja mam czasami na wolnych obrotach zdarzy sie jej raz zafalowac i wraca do normy od razu. Jak sie odrobinę znam na samochodach tak ona dla mnie jest czarna magia...
Czarodziejka:) Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 No właśnie problem w tym, ze błędów poza spalona żarówa stopu nie ma żadnych.
elmo814 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 pompa oleju do mycia i zalej go 5w50 jak to niepomoze wymien pompe i dalej zalej 5w50 mozesz zalac valvo, bo widze ze tu na forum jest pewna moda ze rok katuja motul a pozniej Lm a reszta to juz beee
syn_szefa Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Ja jeżdżę na MOTUL 8100 X-cess 5W40 i jest ok. Dokładnie coś z pompa musi być nie tak ;/ Ma być ok na 5W40
Czarodziejka:) Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 No ale gdyby smok był brudny, zapchany to nie było by problemów z ciśnieniem?? A z reszta smok juz wyczyszczony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się