Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie cisnienie oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam dosyć poważny problem z moim autkiem,mianowicie... Zaczęło się od tego,że oddałam auto do mechanika na zmiane oleju.Po zmianie oleju dojechałam do domu ok 10km i wszystko było ok. Drugiego dnia pojechałam 20km i pojawił sie problem po tych 20km, zapaliła sie czerwona kontrolka z konewka i napisem Oldruck.Wrociłam laweta do mechanika, okazało sie ze zamiast oleju 5w40 wlał 5w40 liqui Molly. po podrozy na lawecie zmienił znow na 5w40 Castrol ale problem znikła na jakies kilka km.Teraz cały czas zapala sie czerwona kontrolka po przejechaniu ok20km jak pozadnie sie zagrzeje.Dziś była u mechanika INNEGO !! i okazuje sie, ze moje auto ma tylko 0,5bara cisnienia oleju na ok 2tys obrotów.Pomozcie, od czego zacząć ?? pozdrawiam

Opublikowano

miska w dół i czyszczenie smoka

Opublikowano

Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.)

Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej.

Opublikowano

Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.)

Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej.

Wlasnie moja Audii miła Castrola a ja chciałam jej zmienic na Lqui Moly.

miska w dół i czyszczenie smoka

Właśnie jutro już się umówiłam się

, na czyszczenie:)

Opublikowano

napisz co dalej ;)

Opublikowano

najbardziej optymistyczna wersja to taka że wystarczy czyszczenie smoka i oby tak było :wink:

Opublikowano

Miałaś naprawdę dobry olej a zmieniłaś na Cas....a. Też taki miałem i zmieniłem na LM. (jest naj.)

Czyszczenie smoka powinno pomóc, przy okazji zrób diagnostykę komputerową oraz logi. Po logach będzie można powiedzieć coś więcej.

Wlasnie moja Audii miła Castrola a ja chciałam jej zmienic na Lqui Moly.

miska w dół i czyszczenie smoka

Właśnie jutro już się umówiłam się

, na czyszczenie:)

Oj.zrozumiałem wspak. Pisz o postępach w reaktywacji.

Opublikowano

Jednak mechanik zadswonil, ze się pomylil i ciśnienie jest dobre bo na 2tys ok5barow. Smok właśnie wyczyszczony, ciśnienie ok i kontrolka sie zapalila znow, ale przejechałam pare km więcej. Juz w tym momencie nie mam pojęcia co ja boli. A dodatkowo ucieka mi plyn chlodniczy w okolicach odmy, na pewno go nie bierze, ale ubywa.

Opublikowano

może czujnik ciśnienia oleju uwalony albo gdzieś na kablach/kostce przerwa :eusathink:

Opublikowano

Jeśli ciśnienie jest ok.a na to wskazuje to zostaje tylko czujnik. Kupuj tylko ory.aby mieć pewność sprawności lub możliwość wymiany. Niestety obecnie wszelkiego rodzaju czujniki zeszły na psy i co drugi to złom.

Opublikowano

Czujnik zmieniony znów na nowy ale na dzis w hurtowni mieli tylko czujnik KW, więc taki został założony. A na przewodzie olejowy do turbiny pojawia sie plyn chłodniczy, gdzieś cieknie gazowalam auto godzinę i nie mogliśmy zlokalizować wycieku, masakra

Czujnik zmieniony znów na nowy ale na dzis w hurtowni mieli tylko czujnik KW, więc taki został założony. A na przewodzie olejowy do turbiny pojawia sie plyn chłodniczy, gdzieś cieknie gazowalam auto godzinę i nie mogliśmy zlokalizować wycieku, masakra

Opublikowano

A co na to mechanik? Jakieś propozycje ( oczywiście mowa o naprawie auta) . Coś przecież musi znaleźć.

Opublikowano (edytowane)

Pojedź na jakąs myjnię która zajmuje się mycim silników, umyj silnik a potem badajcie z mechaniorem gdzie cieknie. Na brudnym silniku ciężko zauważyć.

Zobacz czy oleju Ci nie ubywa oraz czy płyn chłodniczy jest czysty lub czy jest w nim olej oraz czy kopci ci na biało lub niebiesko...

Edytowane przez Marynarz____
Opublikowano

Haha no inne propozycje tez juz padly ale mniejsza z tym, mechanik nie ma pomysłów, mowi, ze na pewno jakis przewód cieknie, wymienialam tez czujnik ukladu chlodzacego silnik, co sie z tym wiąże spuszczany byl płyn, jest czysciutki auto tez nie kopci silnik pracuje jak dotychczas, niunia jest z lpg i od kiedy ja mam czasami na wolnych obrotach zdarzy sie jej raz zafalowac i wraca do normy od razu. Jak sie odrobinę znam na samochodach tak ona dla mnie jest czarna magia...

Opublikowano

A błędy na VAG są jakieś ??

Opublikowano

No właśnie problem w tym, ze błędów poza spalona żarówa stopu nie ma żadnych.

Opublikowano

pompa oleju do mycia i zalej go 5w50 jak to niepomoze wymien pompe i dalej zalej 5w50


mozesz zalac valvo, bo widze ze tu na forum jest pewna moda ze rok katuja motul :facepalm: a pozniej Lm a reszta to juz beee :facepalm:

Opublikowano

Ja jeżdżę na MOTUL 8100 X-cess 5W40 i jest ok. Dokładnie coś z pompa musi być nie tak ;/ Ma być ok na 5W40

Opublikowano

No ale gdyby smok był brudny, zapchany to nie było by problemów z ciśnieniem??

A z reszta smok juz wyczyszczony.

Opublikowano

I co ? Pomogło czyszczenie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...