Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T BEX kontrolka ciśnienia oleju;(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z moim 1.8T BEX. Po dzisiejszej trasie autostrada na dystanie 300km przy srdnich predkosciach 180-200km/h zaczela mi sie zaswiecac na fisie kontrolka od cisnienia oleju i po chwili gasla, zatrzymalem sie silnik chodzil normalnie cichutko bez żadnych niepokojących stuków itd. Dodam że autko jest po wymianie oleju na Mobil full syntetyk, filtra oleju, czujnika cisnienia oleju(dodam że miesiąc temu już tak mialem i okazalo sie że to uwalony czujnik ciśnienia więc go wymienilem i bylo ok), na wolnych obrotach slychac troszke chyba łancuszek po cos szumi z tylu silnika u góry. Pytanko, co może go boleć? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdro

Opublikowano

jak się zaświecił to zostawił ślad w VCDSie więc na początek sprawdź błędy. Czujnik z jakiej firmy ? jakiś tani zamiennik ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czujnik podobno oryginal... ale gdy czujnik mi padl to zaswiecil check a teraz samo cisnienie.

Opublikowano (edytowane)

Zmierz ciśnienie oleju. Jak za niskie to miskę musisz zdjąć, wyczyścić smok itd
Mogło być też tak że wcześniej wcale nie był czujnik uwalony tylko już coś się działo. NO chyba że nowy padł po tak krótkim czasie

Edytowane przez kawowy19
Opublikowano (edytowane)

Ciśnienie zmierzone. Na mocno rozgranym silniku przy wolnych obrotach 1,7bar a przy 2 tys 4.8bar.

Olej to mobil1 ESP 5w30.

Edytowane przez Slawek093
Opublikowano

bledy synchronizacji nie ma? lub cofania zaplonu???

Opublikowano

Kolego, przerabiałem ten problem w zeszłym tygodniu, też w BEXie. 1.8T tak mają, że jak jest lany olej sugerowany przez producenta a jeszcze do tego serwis longlife to sie w misce robi taki syf jakby ktoś smażył schabowe i przypaloną obsmażkę zostawił na patelni. Ten cały syf wraz z kawałkami silikonu i innymi śmieciami zatyka smoka pompy oleju. Pierwszym objawem jest okresowe pojawianie się błędu ciśnienia oleju, szczególnie na wyżsych obrotach, a w dłuższym wymiarze czasu zatkanie kanałów olejowych i smoka co prowadzi do wysrania silnika. Jedyne rozwiązanie to rozpinać zawias, szarpać miskę i ten cały syf skrobać, potem silnik przepłukać porządnie i zalać jakiś sensowny olej. Ja mam mobila 5W50. Dobry mechanik w 4 godzinki się uwinie.

Opublikowano

Czytając te wszystkie posty o problemach z ciśnieniem oleju myślę że to bedzie to co pisze kolega"borsukh". W takim razie w niedlugim czasie muszę się za to zabrać i wyczyścić dół silnika. Możecie mi dac jakie rady co i jak robic?? Czy najpierw wlać plukanke i pozniej spucic olej i zdzierac miskę czy spucic olej, wyczyscic miske i zalac stary olej z pluklanka(ten olej ma jakies 2500tys km. Co powiecie o oleju-LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40?

Opublikowano

Raczej najpierw płukanka bo łatwiej będzie Ci doskrobać michę i smok jak płukanka trochę rozpuści nagar.

U mnie (zaraz po zakupie) bez płukanki to robiłem to w misce był twardy nagar i sitko smoka również przytkane twardym szitem


a LM Synthoil HT 5w40 jak najbardziej :thumbup1:

Opublikowano

Po wyczyszczenie smoka i wymianie oleju powinno być dobrze.Po Castrolu też miałem smoka do czyszczenia a oliwa po 10k. była czarna jak smoła. Teraz mam zrobione 6 k. na LM 5W40 i kolor jest jak na świeżym.

Opublikowano

Ja do swojego leje Motula 5W40 już czwarta wymiana poszła ,micha była też ściągana i wszystko czyste bez nagaru .

Opublikowano

Ja w tym roku już trzeci raz zalewam MATULA 5W40 X-CESS 8100 - zero problemów

Opublikowano

koledzy odświeżę kotleta. Czy ktoś sciągał misę samodzielnie? dużo tam zabawy jest? u mnie nie ma jeszcze tych objawów,  o których tu mowa, ale zbliża mi się wymiana oleju to bym od razu zrobił. Lepiej dmuchać na zimne

Opublikowano

Dużo, opuszczać sanie i takie tam. Jest manual na forum to poczytaj :)

Opublikowano

Wygodniej opuścić sanki lecz można też popuścić poduszki i silnik trochę do góry.

Opublikowano

Jest manual? Nie mogłem znaleźć chyba coś słabo szukałem

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nadal nie mogę znaleźć :(

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

 

Opublikowano

dzięki wielkie kolego naprawdę nie mogłem znaleźć tego tematu. powinien ktoś założyć temat "jak korzystać z szukajki" :P

Opublikowano

A  co ma cofanie zapłonu do ciśnienia oleju  ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...