Slawek093 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam wszystkich. Mam problem z moim 1.8T BEX. Po dzisiejszej trasie autostrada na dystanie 300km przy srdnich predkosciach 180-200km/h zaczela mi sie zaswiecac na fisie kontrolka od cisnienia oleju i po chwili gasla, zatrzymalem sie silnik chodzil normalnie cichutko bez żadnych niepokojących stuków itd. Dodam że autko jest po wymianie oleju na Mobil full syntetyk, filtra oleju, czujnika cisnienia oleju(dodam że miesiąc temu już tak mialem i okazalo sie że to uwalony czujnik ciśnienia więc go wymienilem i bylo ok), na wolnych obrotach slychac troszke chyba łancuszek po cos szumi z tylu silnika u góry. Pytanko, co może go boleć? Z góry dzieki za odpowiedzi. Pozdro
siwytychy Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 jak się zaświecił to zostawił ślad w VCDSie więc na początek sprawdź błędy. Czujnik z jakiej firmy ? jakiś tani zamiennik ? 1
Slawek093 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 Czujnik podobno oryginal... ale gdy czujnik mi padl to zaswiecil check a teraz samo cisnienie.
kawowy19 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Zmierz ciśnienie oleju. Jak za niskie to miskę musisz zdjąć, wyczyścić smok itdMogło być też tak że wcześniej wcale nie był czujnik uwalony tylko już coś się działo. NO chyba że nowy padł po tak krótkim czasie Edytowane 14 Grudnia 2014 przez kawowy19
Slawek093 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Ciśnienie zmierzone. Na mocno rozgranym silniku przy wolnych obrotach 1,7bar a przy 2 tys 4.8bar. Olej to mobil1 ESP 5w30. Edytowane 14 Grudnia 2014 przez Slawek093
michal1.8tq Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 bledy synchronizacji nie ma? lub cofania zaplonu???
borsukh Opublikowano 15 Grudnia 2014 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Kolego, przerabiałem ten problem w zeszłym tygodniu, też w BEXie. 1.8T tak mają, że jak jest lany olej sugerowany przez producenta a jeszcze do tego serwis longlife to sie w misce robi taki syf jakby ktoś smażył schabowe i przypaloną obsmażkę zostawił na patelni. Ten cały syf wraz z kawałkami silikonu i innymi śmieciami zatyka smoka pompy oleju. Pierwszym objawem jest okresowe pojawianie się błędu ciśnienia oleju, szczególnie na wyżsych obrotach, a w dłuższym wymiarze czasu zatkanie kanałów olejowych i smoka co prowadzi do wysrania silnika. Jedyne rozwiązanie to rozpinać zawias, szarpać miskę i ten cały syf skrobać, potem silnik przepłukać porządnie i zalać jakiś sensowny olej. Ja mam mobila 5W50. Dobry mechanik w 4 godzinki się uwinie.
Slawek093 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2014 Czytając te wszystkie posty o problemach z ciśnieniem oleju myślę że to bedzie to co pisze kolega"borsukh". W takim razie w niedlugim czasie muszę się za to zabrać i wyczyścić dół silnika. Możecie mi dac jakie rady co i jak robic?? Czy najpierw wlać plukanke i pozniej spucic olej i zdzierac miskę czy spucic olej, wyczyscic miske i zalac stary olej z pluklanka(ten olej ma jakies 2500tys km. Co powiecie o oleju-LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40?
Rabbi Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Raczej najpierw płukanka bo łatwiej będzie Ci doskrobać michę i smok jak płukanka trochę rozpuści nagar. U mnie (zaraz po zakupie) bez płukanki to robiłem to w misce był twardy nagar i sitko smoka również przytkane twardym szitem a LM Synthoil HT 5w40 jak najbardziej
jacek70 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Po wyczyszczenie smoka i wymianie oleju powinno być dobrze.Po Castrolu też miałem smoka do czyszczenia a oliwa po 10k. była czarna jak smoła. Teraz mam zrobione 6 k. na LM 5W40 i kolor jest jak na świeżym.
Łukasz 23 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 Ja do swojego leje Motula 5W40 już czwarta wymiana poszła ,micha była też ściągana i wszystko czyste bez nagaru .
syn_szefa Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Ja w tym roku już trzeci raz zalewam MATULA 5W40 X-CESS 8100 - zero problemów
Kar El Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 koledzy odświeżę kotleta. Czy ktoś sciągał misę samodzielnie? dużo tam zabawy jest? u mnie nie ma jeszcze tych objawów, o których tu mowa, ale zbliża mi się wymiana oleju to bym od razu zrobił. Lepiej dmuchać na zimne
przem8 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Dużo, opuszczać sanie i takie tam. Jest manual na forum to poczytaj
roger18sx Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Wygodniej opuścić sanki lecz można też popuścić poduszki i silnik trochę do góry.
Kar El Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Jest manual? Nie mogłem znaleźć chyba coś słabo szukałem Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kar El Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Nadal nie mogę znaleźć Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kar El Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 dzięki wielkie kolego naprawdę nie mogłem znaleźć tego tematu. powinien ktoś założyć temat "jak korzystać z szukajki"
CiachoO84 Opublikowano 16 Czerwca 2018 Opublikowano 16 Czerwca 2018 A co ma cofanie zapłonu do ciśnienia oleju ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się