Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.9 Tdi 130km --> mod by Tune-up 184/403 :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Amen.


Pytasz Robert po co miałbyś zawyżać wyniki? odpowiem ci

1.albo nie masz świadomości że twoja hamownia zawyża jakieś 30Nm i 10-20Ps

2.albo pokazujesz takie wyniki dla nagonienia sobie klienteli,tej mniej świadomej

Krotko i na temat.


Jesli moja hamownia zawyza o te wartosci co podales to:

- MAHA w Zukczynie zawyza KM ciut bardziej (sprawdzone ten sam leon 2.0TFSI - kilka pomiarow roznie +5KM w stosunku do mnie)

- MAHA w Masters Tuning tez badziej optymistyczne KM (sprawdzone na kilku autach).

- Hamownia u Goodhope pokazuje praktycznie to samo (leon R36 roznil sie 2KM i 5Nm)

- Inercja w Vtechu pokazuje ciut wiecej (tez sprawdzone) KM i NM.

W przypadku hamowni obciążeniowych rzeczywiście minimalnie miałem więcej Nm a mniej KM (taka charakterystyka pomiarow).

Wiec?

Nie mniej nie kwestionuje faktu ze hamownia jest urzadzeniem pomiarowym obarczonym jakims tam bledem bo tak naprawde to czy to MAHA czy Vtech czy DP to i tak

tylko hamownia SILNIKOWA pokaze 100% prawdy....a reszta jest tylko mniej wiecej.

Co do naganiania klientow to hmm.....ujme to tak. Wiedzialem ze taki wynik to jak włozenie kija w mrowisko...wystarczylo by bym min zdjal gaz pod koniec pomiaru dla MOJEGO swietego spokoju. Ale gila mnie to bo tyle wyszlo i po co mam sciemniac w jedna czy druga strone? Za stary jestem na te gierki.

Nie wierzysz - nie musisz...ale nie podważaj publicznie tego wyniku bez dowodów a tym bardziej nie sugeruj tego co zrobiles w pkt 2

bo koniec końców dojdzie do tego kiedyś ze taki osobnik jak ja np weźmie i sie wkurzy i wytoczy Ci proces cywilny o zniesławienie dobrego imienia firmy która juz prawie 10 lat cały czas na rynku działa i naprawdę nie ma sobie nic do zarzucenia. A to zaczynają być kosztowne sprawy wiesz?

Tak BTW :

Niestety tylko w polskich forach (a po wielu zagranicznych latam) istnieją takie hmm...grupki internetowych mądral (takie smyrfy Ważniaki) co wszędzie muszą swoje 3 grosze wcisnąć Dotyczy to wykresow, roboty, dawek itd...zawsze za malo albo za duzo albo nie w tym miejscu.

Taka osoba albo robi to z frustracji nad sobą i wylewa żółć by sie dowartościować albo co gorsza jest np fanem konkurencji i wtedy wszystko co zostało zrobione nie przez jego ukochana firmę jest beee i fuj.

Ot taka mentalność.

P.S Kup sobie hamownie wtedy pogadamy bardziej rzeczowo na razie to wiesz śmieszne to jest :)

Amen w pacierzu.

Pieniacze zawsze byli sa i będą.

Nigdy nie dogodzisz, jak zrobisz lightowo to powiedzą co tak słabo, jak za dużo wyjdzie to powiedzą że oszukujesz :wink:

Opublikowano

:facepalm: i jak mierzyłeś 50-100 ile ci wyszło?

Opublikowano

Amen.

Pytasz Robert po co miałbyś zawyżać wyniki? odpowiem ci

1.albo nie masz świadomości że twoja hamownia zawyża jakieś 30Nm i 10-20Ps

2.albo pokazujesz takie wyniki dla nagonienia sobie klienteli,tej mniej świadomej

Krotko i na temat.

Jesli moja hamownia zawyza o te wartosci co podales to:

- MAHA w Zukczynie zawyza KM ciut bardziej (sprawdzone ten sam leon 2.0TFSI - kilka pomiarow roznie +5KM w stosunku do mnie)

- MAHA w Masters Tuning tez badziej optymistyczne KM (sprawdzone na kilku autach).

- Hamownia u Goodhope pokazuje praktycznie to samo (leon R36 roznil sie 2KM i 5Nm)

- Inercja w Vtechu pokazuje ciut wiecej (tez sprawdzone) KM i NM.

W przypadku hamowni obciążeniowych rzeczywiście minimalnie miałem więcej Nm a mniej KM (taka charakterystyka pomiarow).

Wiec?

Nie mniej nie kwestionuje faktu ze hamownia jest urzadzeniem pomiarowym obarczonym jakims tam bledem bo tak naprawde to czy to MAHA czy Vtech czy DP to i tak

tylko hamownia SILNIKOWA pokaze 100% prawdy....a reszta jest tylko mniej wiecej.

Co do naganiania klientow to hmm.....ujme to tak. Wiedzialem ze taki wynik to jak włozenie kija w mrowisko...wystarczylo by bym min zdjal gaz pod koniec pomiaru dla MOJEGO swietego spokoju. Ale gila mnie to bo tyle wyszlo i po co mam sciemniac w jedna czy druga strone? Za stary jestem na te gierki.

Nie wierzysz - nie musisz...ale nie podważaj publicznie tego wyniku bez dowodów a tym bardziej nie sugeruj tego co zrobiles w pkt 2

bo koniec końców dojdzie do tego kiedyś ze taki osobnik jak ja np weźmie i sie wkurzy i wytoczy Ci proces cywilny o zniesławienie dobrego imienia firmy która juz prawie 10 lat cały czas na rynku działa i naprawdę nie ma sobie nic do zarzucenia. A to zaczynają być kosztowne sprawy wiesz?

Tak BTW :

Niestety tylko w polskich forach (a po wielu zagranicznych latam) istnieją takie hmm...grupki internetowych mądral (takie smyrfy Ważniaki) co wszędzie muszą swoje 3 grosze wcisnąć Dotyczy to wykresow, roboty, dawek itd...zawsze za malo albo za duzo albo nie w tym miejscu.

Taka osoba albo robi to z frustracji nad sobą i wylewa żółć by sie dowartościować albo co gorsza jest np fanem konkurencji i wtedy wszystko co zostało zrobione nie przez jego ukochana firmę jest beee i fuj.

Ot taka mentalność.

P.S Kup sobie hamownie wtedy pogadamy bardziej rzeczowo na razie to wiesz śmieszne to jest :)

Amen w pacierzu.

Pieniacze zawsze byli sa i będą.

Nigdy nie dogodzisz, jak zrobisz lightowo to powiedzą co tak słabo, jak za dużo wyjdzie to powiedzą że oszukujesz :wink:

człowieku kto tu sie pieni? po za tobą i drugim osobnikiem

Pytasz Robert po co miałbyś zawyżać wyniki? odpowiem ci

1.albo nie masz świadomości że twoja hamownia zawyża jakieś 30Nm i 10-20Ps

2.albo pokazujesz takie wyniki dla nagonienia sobie klienteli,tej mniej świadomej

Krotko i na temat.

Jesli moja hamownia zawyza o te wartosci co podales to:

- MAHA w Zukczynie zawyza KM ciut bardziej (sprawdzone ten sam leon 2.0TFSI - kilka pomiarow roznie +5KM w stosunku do mnie)

- MAHA w Masters Tuning tez badziej optymistyczne KM (sprawdzone na kilku autach).

- Hamownia u Goodhope pokazuje praktycznie to samo (leon R36 roznil sie 2KM i 5Nm)

- Inercja w Vtechu pokazuje ciut wiecej (tez sprawdzone) KM i NM.

W przypadku hamowni obciążeniowych rzeczywiście minimalnie miałem więcej Nm a mniej KM (taka charakterystyka pomiarow).

Wiec?

Nie mniej nie kwestionuje faktu ze hamownia jest urzadzeniem pomiarowym obarczonym jakims tam bledem bo tak naprawde to czy to MAHA czy Vtech czy DP to i tak

tylko hamownia SILNIKOWA pokaze 100% prawdy....a reszta jest tylko mniej wiecej.

Co do naganiania klientow to hmm.....ujme to tak. Wiedzialem ze taki wynik to jak włozenie kija w mrowisko...wystarczylo by bym min zdjal gaz pod koniec pomiaru dla MOJEGO swietego spokoju. Ale gila mnie to bo tyle wyszlo i po co mam sciemniac w jedna czy druga strone? Za stary jestem na te gierki.

Nie wierzysz - nie musisz...ale nie podważaj publicznie tego wyniku bez dowodów a tym bardziej nie sugeruj tego co zrobiles w pkt 2

bo koniec końców dojdzie do tego kiedyś ze taki osobnik jak ja np weźmie i sie wkurzy i wytoczy Ci proces cywilny o zniesławienie dobrego imienia firmy która juz prawie 10 lat cały czas na rynku działa i naprawdę nie ma sobie nic do zarzucenia. A to zaczynają być kosztowne sprawy wiesz?

Tak BTW :

Niestety tylko w polskich forach (a po wielu zagranicznych latam) istnieją takie hmm...grupki internetowych mądral (takie smyrfy Ważniaki) co wszędzie muszą swoje 3 grosze wcisnąć Dotyczy to wykresow, roboty, dawek itd...zawsze za malo albo za duzo albo nie w tym miejscu.

Taka osoba albo robi to z frustracji nad sobą i wylewa żółć by sie dowartościować albo co gorsza jest np fanem konkurencji i wtedy wszystko co zostało zrobione nie przez jego ukochana firmę jest beee i fuj.

Ot taka mentalność.

P.S Kup sobie hamownie wtedy pogadamy bardziej rzeczowo na razie to wiesz śmieszne to jest :)

tak się składa że jestem Twoim byłym klientem,ciekawą taktykę obierasz z tymi sądami,do tej pory jeśli chodzi o ścisłość byłem twoim fanem,także pozdrawiam życzę wesołych świąt

ps:dla jasności wyniku twego nie podważam,bo nie wolno,jesli tak to zrozumiałeś przepraszam,ciekawe jak za chwile innemu tunerowi na takich gratach wyjdzie 220Ps 430Nm,noo ale sam Robert piszesz żę wierzyć nie trzeba

:facepalm: i jak mierzyłeś 50-100 ile ci wyszło?

:facepalm: i powiedz co w tym dziwnego że gość nagra jak jedzie jego auto :facepalm:

Opublikowano

turbo jest seryjne czy BRD czy jakaś hybryda? bo prawdopodobnie tak jest

Opublikowano

Baszmak7 sam wsadziłeś kij w mrowisko pisząc ze "albo nie mam swiadomosci ze moja hamownia zawyza albo celowo oszukuje klientów"

Wiec co się dziwisz ze mnie to w d... ukuło???

Mam już dość takich przepychanek, non stop slysze np. ze moja konkurencja poprawia softy po mnie. Tak się sklada ze jestem w posiadaniu kilku softow z tej stajni i jakos nie mogę się zachwycać nimi wiec nie wiem co mialby poprawiać po mnie... Ale czy to powod by biedolić klientom ze tamten jest be i zly? Ja tak nie robie. Taki czarny PR to się odbije kiedyś czkawka....

Po prostu tam robia w ten sposób ja robie w ten sposób. Mozliwosci w sofcie jest wiele i nie koniecznie istnieje jedna i prosta droga do celu....

Ale klient tego nie wie... i się nasłucha ze wydal kase a jest zle itd....

Dlatego powiem Ci powoli naprawdę rozważam ruchy prawne jeśli syt. mnie do tego zmusi i tyle. W końcu nie jestem garażowym tunerem (bez urazy) tylko to jest moje zródło utrzymania. Jak wyschnie przez durny czarny PR to moje dzieci nie będą miały co jesc. A to już wymierna strata która można zrekompensować sobie na drodze cywilnej.

Co do tego kontrowersyjnego audi. Wiekszość z Was nie pamięta czasów gdy te auta miały po 2-3 lata i 50-100tys km przelotu. Wtedy wyniki powyżej 180KM i 400Nm były praktycznie NORMALNE !!! Tak jak ARL się robilo na 200KM ...i co ???

To ze 90% obecnych egz ma problem z bezdymnym 170KM na serii nie oznacza ze raz na jakiś czas trafi się rodzynek. Albo tez kibel który ledwo generuje 131KM na serii 155KM po modzie.

Funduje pomiar na jakiejkolwiek innej stacjonarnej hamowni właścicielowi tego A4. Tylko by warunku temp były podobne bo wiadomo ze w lecie będzie trochę mniej.

I tyle z mojej strony.

Wesołych

Opublikowano (edytowane)

Nie myslalem ze moje audi będzie takie popularne po modzie ;) a wrecz kontrowersyjne.

Nie wiem koledzy ( tyczy sie niektórych osob) jak rozwiac wasze wszelkie watpliwosci. Chyba jak Robert mowi, pomiar na innej hamowni ;)

Wszystko jest seryjne chociaz nie wiadomo czy nie sa inne pompki ;)

Edytowane przez matek55
Opublikowano (edytowane)

tiaaa

Edytowane przez baszmak7
Opublikowano (edytowane)

Siema

No i jestem po wizycie u Roberta ( tune-up ) nie myslałem z to tak wyjdzie chociaż auto miało juz w seri 153 km :o Teraz Całkiem inne mega przyjemne auto.

ps : oby sprzegło wytrzymało :)

mały opis : https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/posts/839910166070251?comment_id=839938862734048&reply_comment_id=839959209398680&offset=0&total_comments=8&notif_t=feed_comment_

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

Matek55 nagraj jakieś filmiki jak to jedzie i tyle, tylko poczekaj na lepszą pogodę, mniej wietrzną :P

A jeśli chodzi o pomiar na innej hamowni to... ;)

-Lumia 920-

Opublikowano

"Mozliwosci w sofcie jest wiele i nie koniecznie istnieje jedna i prosta droga do celu....

Ale klient tego nie wie... i się nasłucha ze wydal kase a jest zle itd...."

Ja ostatnio usłyszałem od klienta że był u jakiegoś znawcy w Piotrkowie Tryb co współpracuje z V-Tech i mu powiedział że źle zrobiłem pedał przyśpieszenia bo "powinno się" się go zmieniać poniżej 4096 a nie dopiero od połowy. Takich leszczy to naprawdę bym lał w ryj :) Lecą na slave'ach kupia swifteca i odrazu wielcy specjaliści :)

Opublikowano

ogólnie to wielu nowych ,,tunerów,, ma wielki problem z pokorą , jest chwilę w temacie i już uważa się za kozaka , ale naszczęście życie szybko to weryfikuje ......

Opublikowano

Witam. Zaciekawił mnie Wasz sposób porównania aut.Co jest bardziej miarodajne na 3 biegu 50-100 km/h czy start 0-100.km/h. Moje kombi o mocy 215/415 i 170kg 2 pasażerów robi 8s. Pytam bo nie wiem jak się odnieść do waszych aut o podobnej mocy.Pomiar na 3 to od wciśnięcia gazu czy jak wskazówka idzie w górę.

Opublikowano

Witam. Zaciekawił mnie Wasz sposób porównania aut.Co jest bardziej miarodajne na 3 biegu 50-100 km/h czy start 0-100.km/h. Moje kombi o mocy 215/415 i 170kg 2 pasażerów robi 8s. Pytam bo nie wiem jak się odnieść do waszych aut o podobnej mocy.Pomiar na 3 to od wciśnięcia gazu czy jak wskazówka idzie w górę.

Najbardziej miarodajne jest postawienie dwóch aut obok siebie na drodze... :wink: Fakt, można nagrać filmiki jak auto jedzie, uwzględniając rozmiar kół, temperaturę, liczbę osób w aucie itd itd, ale zawsze znajdzie się ktoś kto zarzuci Ci, że jechałeś z górki, z wiatrem itp :grin:

Tak poważniej to start z miejsca odpuść sobie... Zrób 40-120 km/h na trzecim biegu i np. 50-200 km/h ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam...... skoro myślisz że Twoj wynik był kontrowersyjny to co napiszesz o moim? 179 i 415nm? hehe było to wprawdzie rok temu ....teraz po roku pobawiłem sie programem do hamowania drogowego i powiem Wam że wyniki bardzo zblizone....182km na silniku 166 km na kołach i 400 nm...

Osobiście wydaje mi sie że te 400 nm jest bardziej realne niż 415 na hamowni sprzed roku ...na co zresztą zwracali uwagę koledzy z tego forum.

Do autora postu: analizując nasze wyniki dochodzę do wniosku że są do siebie praktycznie identyczne zarówno jesli chodzi o moc jak i wartości nm na poszczególnych obrotach

<a href=http://zapodaj.net/8...ml>ham2.jpg</a>

Edytowane przez dawidrybnik
Opublikowano

Mat nagrałeś coś ?

Opublikowano

Pogoda nie pozwala ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...