kmr91 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Witam jak w temacie co ile trzeba wymienic kolo pasowe i jak macie zdjecie jak moze wygladac takie kolo pasowe orginalne... odpalajac samochod takie kolo mi wlasnie wypadlo, bylo juz zjechana doszczetnie.. i wydaje mi sie ze nie bylo ono wymieniane od poczatku. Ale nie jestem pewien czy by dalo rade wytrzymac 210tys km...
Pucek Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 To jakaś normalna przypadłość? kiedyś już o tym czytałem ale liczyłem że to pojedyncze przypadki...
marcin4x4 Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 Mi wypadło wczoraj, podczas jazdy... 101tyś km.
poczekaj Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 (edytowane) Tak, to jest przypadłość 3.0 tdi. Mi też wypadło w tym roku, przy przebiegu 230k jak zjeżdżałem z krawężnika przy mocno skręconych kołach. Myślałem ze pasek się zerwał, a okazało się, że koło się zerwało. Edytowane 17 Września 2015 przez poczekaj
kmr91 Opublikowano 17 Września 2015 Autor Opublikowano 17 Września 2015 Ja juz mam drugi silnik.. w pierwszym 3.0 TDI 204km wyoalily sie 3 tloki.. 0 kompresji.. silnik wymieniony ale nadal jakies problemy.. przy skrecaniu tak jakos dziwnie dziala to wspomaganie czasem sie blokuje.. i jakies dziwne drgania jak jade 30 k/h i puszcze gaz to tak telepie silnikiem na 5 sekund i drgania na cala bude sie przenosza..:/
marcin4x4 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Współczuje... Ja założyłem zamiennik MALO, niby ok ale dragonia na budzie jakieś takie... większe ale równe.
Maniusiek28 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) ...a takie pytanie laika , a jak się takie koło pasowe urwie, to co ciagnę auto do mechanika wymieniam i jeżdzę dalej czy dzieje się coś gorszego i mam problem. Wymieniac profilaktycznie czy czekać aż się u$#^&bie? Czy sa jakies objawy zużycia takiego koła? Edytowane 24 Września 2015 przez Maniusiek28
marcin4x4 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Nic się nie powinno stać, pamiętaj tylko że tracisz pompę wody, wspomaganie i alternator a w trakcie wypadnięcia koła silnik się może wyłączyć co przy 180km.h zalecane nie jest Edytowane 24 Września 2015 przez marcin4x4
poczekaj Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Jedyny objaw jest taki, że się urywa. Ciężko je obejrzeć bo tam jest ciasno, a nie będziesz go specjalnie demontował... Jest też jakieś małe ryzyko, że odpadając uderzy w chłodnicę od klimy.
marcin4x4 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Czasem szybciej "pasek piszczy", zarówno z góry jak i z dołu koło bardzo dobrze widać więc podczas pracy można sprawdzić jak duże ma drgania i czy nie bije. Przy okazji radzę wymienić resztę w tym napęd pompy CR (co 120kkm). Mnie cała impera łącznie z robocizną wyszła 1400 zł, ale koło MALO (do którego nie mam zaufania) 500zł zaś ASO 1230.. Edytowane 24 Września 2015 przez marcin4x4
Maniusiek28 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Mam taki pisk przy maksymalnym skręcie kół, myslałem że to sprzęgiełko alternatora a tu okazuje sie że mój alt. nie ma sprzęgiełka tylko sztywne koło, mechanik twierdzi że trzeba zdjąć przedni pas i sprawdzić te przednie napinacze pasków łącznie z pompą wspomagania......co o tym myslicie? Zerkne czy jest jakies bicie. Poprzedni mechanik który robił rozrząd mugł to posprawdzać miał silnik na wierzchu.......ech ci mechanicy. Edytowane 25 Września 2015 przez Maniusiek28
marcin4x4 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Ja tam już po miesiącu żałowałem że nie zostałem przy golfie b7 to trochę syf
Maniusiek28 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 troche to nie na temat ale cóż poprzednio miałem passata fl AVB zrobionego na 236km i żałuje że go sprzedałem , moje B7 podoba mi się wizualnie bardzo ale silnik pozostawia wiele życzenia , kupując go nie miałem wielkiej wiedzy o 3.0 TDI , sorki za wywody.
piotrsob1 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 poprzednio miałem passata fl AVB zrobionego na 236km i żałuje że go sprzedałem Przez ile sekund można było korzystać z pełnej mocy Jeżeli dłużejniż10, to opisz z ciekawości zmiany konstrukcyjne
Maniusiek28 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 tu opisywałem zmiany swojego paszczura miał chyba wiekszość turbin stosowanych w 1.9 TDI z wyj VKRL http://a4-klub.pl/index.php?/topic/160797-kilka-zmian-mojego-paska-czyli-avb-ze-zdwojona-moca/
marcin4x4 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Mi akurat nie chodzi o silnik bo 300 koni i quattro to coś co ten samochód ratuje, robi się banan na ryju i reszta nie ma znaczenia.
kmr91 Opublikowano 25 Września 2015 Autor Opublikowano 25 Września 2015 Ja z golfa 1.9 do Alfy 2.4 się przesiadLem. . I zachciało mi się silnika 3.0..
marcin4x4 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) na nowe przepisy jak znalazł ja ostatnio ze 150 km trasy średnią prędkości miałem 29km/h ! po za godzinami szczytu... przecież to jest masakra. Niestety, moje koło po 300km wyzionęło ducha... odradzam zamienniki. Edytowane 30 Września 2015 przez marcin4x4
hutch1 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 na nowe przepisy jak znalazł ja ostatnio ze 150 km trasy średnią prędkości miałem 29km/h ! po za godzinami szczytu... przecież to jest masakra. Niestety, moje koło po 300km wyzionęło ducha... odradzam zamienniki. Niestety ale i ja muszę się podpisać się pod tym moje koło (zmienik) wytrzymało niecałe 3 000 km
Maniusiek28 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 a jakich firm mieliście te koła?corteco?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się