jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 U dołu silnika na końcu gumowego węża.
darko Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 dolny wąż,po stronie silnika, do odkręcenia plastikowy korpus na dwie śrubki-klucz 10
darkb Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 a w ilniku ARG gdzie on jest i jak wygląda wymiana termostatu moze macie jakieś fotki
jakub04 Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) W ARG jest tak jak post wyżej. Naczynie min 7 l podstawiasz pod pompę wody,odkręcasz 2 śruby 10 z króćca obudowy termostatu, zlewasz płyn, wymieniasz termostat z nową uszczelką /uważaj żeby nie włożyć odwrotnie termostatu bo płyn się zagotuje/. Po napełnieniu układu chłodzenia włączasz silnik na kilka minut i trzymasz na obrotach rzędu 2000 / dolewasz płynu w miarę ubywania w zbiorniczku wyrównawczym / i masz układ odpowietrzony i jazda!!! Edytowane 28 Marca 2015 przez jakub04
darkb Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 a moze macie jakieś foto bo nie mogę w soim ARG nigdzie znaleźć , czyżbym musiał odejmowac pompę wody
MŁODZIAN Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 termostat znajdziesz pod alternatorem 2xśruba 10i wyciągasz termostat
darkb Opublikowano 28 Marca 2015 Opublikowano 28 Marca 2015 termostat znajdziesz pod alternatorem 2xśruba 10i wyciągasz termostat a trzeba odkręcać alternator
MŁODZIAN Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 nie trzeba tylko klucz na przedłużce sobie weź i odkręcisz bez problemu
wojtek79 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 termostat znajdziesz pod alternatorem 2xśruba 10i wyciągasz termostat a trzeba odkręcać alternator termostat wyciągasz od spodu, pod autem. Jest zamontowany jakby w dnie pompy. termostat znajdziesz pod alternatorem 2xśruba 10i wyciągasz termostat No tak, jakieś pół metra pod alternatorem znajduje się termostat. Wąż który zaznaczyłem strzałką dochodzi do plastikowego króćca dokręconego do pompy i w tym króćcu siedzi termostat.
Fela Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Witam mam pytanie od pewnego czasu nie moge dogrzac swojej audi na postoju jest ok ale gdy wyjade temperatura spada do 60stopni . czy to moze byc wina termostatu ? zauwazylem tez ze po odpaleniu silnika kreci sie wiatrak od chlodnicy, to termostat do włącza ? czy odpowiada za niego czujnik temperatury ? dodam ze byly wlascieciej wymienial czujnik temperatury okolo pol roku temu.
wojtek79 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 Fela, wygląda to na padnięty termostat, albo się nie domyka do końca lub jest cały czas otwarty. - od razu do wymiany. Po drugie termostat nic nie załącza, on tylko reguluje przepływ cieczy chłodzącej. Wiatrak elektryczny (ten mniejszy) jest załączany przez włącznik termiczny umieszczony w chłodnicy. Duży wiatrak jest uruchamiany poprzez sprzęgło wiskozowe i u mnie też się kręci od razu po odpaleniu silnika. P.s. Popraw kod silnika w profilu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się