Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stage2 - kompletowanie gratów, prośba o pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jako, że niebawem wiosna w mojej głowie pojawił się pomysł na zwiększenie mocy w BFB. Plany różne więc i wersje różne ale chciałbym Was prosić o pomoc w doborze części. Założenie, które teraz biorę pod uwagę to ~250 KM i ~330 nM. Piszę około, bo nie jestem fanem cyferek, ma jeździć.

Potrzebuje FMIC, TIP - kogo polecacie ? Gdzie się zgłosić?

Wtryski od S3 BAM, ma ktoś w normalnej cenie ? Wystarczą czy za mało ?

Turbina ...temat rzeka :) hybryda z k03? K04 ? Jaka gruszka do tego powinna być ?

Chce, jak najwięcej mieć P&P więc każdą inną sugestię, pomysł rozważę.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie chciało się poczytać a wszystko na forum opisane....

TIP i DP kolega Inkognito ci zmontuje, ew. jest zakup grupowy, możesz się dopisać.

FMIC z FMIC.pl

wtryski BAM wystarczą, trzeba śledzić rynek, koszt ok. 400zł

Turbina hybryda u Dev'a lub McGivera.

Doskonały temat na poczatek http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/

Opublikowano

z k03? K04 ? Jaka gruszka do tego powinna być ?

hybryda z turbo k03 powinna ogaranąć tą moc jaka sobie zakładasz, i jeszcze pompa paliwa moze sie przydać :),

przy okazji pewnie czeka cię wymiana dv, n75 bo to juz lata zrobiły swoje i jak np n75 teraz moze jeszcze działać to w bardzo niedługim czasie po programie zacznie szaleć

Opublikowano

Możesz uderzyć do Kolegi Gregor10 .. u niego wszystko kompleksowo zrobisz, i TIPa i DP, i fmica, turbo hybrydowe też posiada w ofercie, do tego ładnie wszystko wystroi pod instalacje LPG :)

Opublikowano (edytowane)

TIP tylko na aucie spawać zadnych gotowców - same problemy !

dp - wiadomo pisac nie trzeba..

gruszka twarda.. 0.45 bar moze nawet wiecej ale to sie ciezko stroi

wtryski z s3 to na styk będa - lepiej wieksze

kolektor luzniejszy - raczej chinczyk..

Fmic raczej raczej 180 wysoki - Najwazniejsze rurki 60-63mm a nie jakis crap

hybryd rozwiązań jest wysyp...

Edytowane przez Imhotet
Opublikowano (edytowane)

Możesz uderzyć do Kolegi Gregor10 .

jak najbardziej takze polecam gregor10.pl , juz nie jedna hybryde ogarnał, a z tip,fmic,dp takze nie bedzie problemu i bedzie wszystko ładnie chodzić

Edytowane przez kosmo.a3
Opublikowano

Dp zamówienie grupowe na forum 350 zł, wtryski nie muszą być z bam można coś dużo tańszego plug,n,play 380 z saaba, lub z volvo ale to troche wyższe niz seryjne. Co do hybrydy juz napisane kto robi teraz tylko wybrac najkorzystniejsza oferte.

Opublikowano

Wszyscy pisza zawsze o wtryskach saabowskich. Jaki dokladny kod producent to jest ktore pasuja do BFB, please?

Opublikowano

Od siebie z doświadczenia 3 groszę , jeśli ktoś chce dobrze zainwestować pieniążki.

1.Doradzić się na forum dla rozeznania tematu jak najbardziej.

2.Nakupic gratów które teoretycznie dadzą moc - ogromny błąd, bez skonsultowania z własnym tunerem.

3.Graty które nie są dobrane odpowiednio do siebie dadzą dużo mniejszą moc niż zakładana - potwierdzone wielokrotnie- zapytaj kolegów - Gelus / Imhotet - myślę że CI potwierdzą co piszę , prawda chłopaki ?

Mam wielu klientów którzy chcieli zaoszczędzić kupując graty samemu na własną rękę bez uzgodnienia wcześniej z tunerem (poprzednim) bądz ze mną , niestety w wielu przypadkach należało wykonać wiele rzeczy na nowo, a efekt finalny był ograniczony ze względu na to że pewne rzeczy wymagały tak mocnych przeróbek , stawały się wręcz nieopłacalne ze względu na koszta i wynik był mocno ograniczony w porównaniu do kompleksowych setupów robionych od podstaw.

Broń Boże nie mówię żeby dawać komuś wszystko ogarnąć, ale warto jednak skonsultować pewne rzeczy, a czasami nawet mała modyfikacja setupu kończy się fiaskiem.

Powodzenia w zbieraniu gratów :) Koledzy wyżej dobrze prawią.

Opublikowano

owszem lepiej zweryfikowac i dopytac sie osoby ktora bedzie stroila auto o rzeczy ktore chcesz zakupic i czy dadza odpowiedni przyrost mocy...

u mnie byl troche inny problem, bylo wszystko pieknie ladnie na starych gratach, ale byla potrzeba regeneracji turba no i zachcialo mi sie wiecej mocy , wiec poszlo turbo hybryda a przy okazji pojawil sie kolektor hiflow no i potem zaczely sie schody... wysoka temp w dolocie co przyczyna bylo orurowanie 50mm, potem problem z wiazka silnika, a teraz za niskie cisnienie na cylindrach by uzyskac moc 250+, przy 200-210 bylo wszystko ok.

Opublikowano (edytowane)

Kolego potwierdzam w pełni słowa gregor10- polecam w 100% Dobry tuner zawsze wie co i jak z czym poukładać i ma tam jakieś swoje większe i mniejsze tajemnice co do zrobienia mocy z dostępnych gratów. Nie będę nikogo reklamował (to jest tylko przykład) ale zobacz sobie co można na K03 zrobić http://www.mrmotors.pl/cache/cache_900___uplimgcar_new_b060jpg.jpg?2077

Edytowane przez klattaa
Opublikowano

Kolego potwierdzam w pełni słowa gregor10- polecam w 100% Dobry tuner zawsze wie co i jak z czym poukładać i ma tam jakieś swoje większe i mniejsze tajemnice co do zrobienia mocy z dostępnych gratów. Nie będę nikogo reklamował (to jest tylko przykład) ale zobacz sobie co można na K03 zrobić http://www.mrmotors.pl/cache/cache_900___uplimgcar_new_b060jpg.jpg?2077

Dokładnie , tak dla przypomnienia bo może niektórzy już zapomnieli , setupy k03s można wykręcić na taki wynik , trzeba posiadać jak to kolega ładnie napisał wyżej 'mniejsze lub większe tajemnice'.

3e7241387164200.jpg

Turbo seryjne K03S - K03-053 , nie jest to hybryda ;)

Opublikowano

dzięki wielkie za podpowiedzi !

Wątki o których mowa na początku oczywiscie przestudiowane, nawet jeszcze przed oczyszczaniem go, gdzie miał po kilkaset wątków :) natomiast jak przyszło co do czego to pojawił się mętlik.

Z polecanym tunerem oczywście się kontaktowałem, natomiast jestem również zdania, że jak najwięcej informacji powinienem sam posiadać przed podjęciem decyzji.

Daleki jestem od kupowania gratów i zawiezienie ich by mi to zamontowano, zle zabrzmiało - chodziło mi o to, czy tuner potwierdza się z tym co piszecie.

Jako, że wszystko się ładnie układa auto będzie robione a o efektach pracy oczywiście napisze. Mam nadzieję, że już z końcem lutego.

Opublikowano

dzięki wielkie za podpowiedzi !

Wątki o których mowa na początku oczywiscie przestudiowane, nawet jeszcze przed oczyszczaniem go, gdzie miał po kilkaset wątków :) natomiast jak przyszło co do czego to pojawił się mętlik.

Z polecanym tunerem oczywście się kontaktowałem, natomiast jestem również zdania, że jak najwięcej informacji powinienem sam posiadać przed podjęciem decyzji.

Daleki jestem od kupowania gratów i zawiezienie ich by mi to zamontowano, zle zabrzmiało - chodziło mi o to, czy tuner potwierdza się z tym co piszecie.

Jako, że wszystko się ładnie układa auto będzie robione a o efektach pracy oczywiście napisze. Mam nadzieję, że już z końcem lutego.

A jednak ;)

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie ;-) z jednym bfb będziesz miał okazję obcować ale tak jak Ci napisałem, jednak później- w myśl zasady, jak coś robić to kompletnie....

Druga będzie robiona teraz. Mam nadzieję, że się uda...

Edit.

Samochód odebrałem... Żadnych danych póki co nie będę wrzucać bo ostateczna korekta będzie w przyszłym tygodniu ale powiem Wam, że aż takiej różnicy się nie spodziewałem! ;-) póki co wyszło niecałe 270KM i okolice 375nM ale jak będę miał ostateczny wykres zdam dokładną relację...

Ktoś napisał, że będzie się żałować każdego dnia sprzed chociażby softu samego - popieram w 100% :-)

Edytowane przez johny_bravo
Opublikowano

lol ! no ladnie ladnie

co tam masz za setup wlozony ze taki ladny wynik ?:)

Opublikowano

Brawa dla tunera :)

Opublikowano

n75 bo to juz lata zrobiły swoje i jak np n75 teraz moze jeszcze działać to w bardzo niedługim czasie po programie zacznie szaleć

wykrakałeś :) Jutro jadę wymienić, zacina się przy dłuższej zabawie i ciśnienie spada ... diametralnie.

Opublikowano

to dobrze ze zacina sie w "tą" strone, bo jak sie zatnie w druga to mozna korby zbierac po drodze ;P

Opublikowano

Przed chwilką sprawdzałem, boost był na poziomie 0.3bara jak auto przestało jechać. Zgasiłem, poszedłem po kompa , przejechałem się i trzyma równiutko 1.5bar... Problem w tym, że raz faktycznie zdażyło się, że poszło więcej - 1.7 widziałem w historii.

Podpowiedzcie proszę, standardowy zaworek mam brać czy są jakieś mocniejsze/wytrzymalsze? Wyczytałem, że od S2 albo TTki 225 będzie lepszy. Prawda to ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...