Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Oleju 2.0T 211 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chce wymienić olej w silniku i moje pytanie jest takie ile oleju wchodzi do silnika ?

Opublikowano

I rozumiem ze 5 litrów mam wlać tak ??

Opublikowano

I rozumiem ze 5 litrów mam wlać tak ??

4.6 litra jest max

Opublikowano

Super dzięki za odp.

Opublikowano

wedlug aso tez wchodzi u mnie 4,6 litra. wiec wlalem te 4,6 litra i mialem dolny stan na mmi. dolalem jeszcze 0,2-0,3litra dopiero uzyskalem stan na mmi. na dolewke zostalo okolo 0,2 litra.

Opublikowano

wlalem te 4,6 litra i mialem dolny stan na mmi

Za szybki jesteś dla mmi :wink:

Opublikowano

Witam chce wymienić olej w silniku i moje pytanie jest takie ile oleju wchodzi do silnika ?

Jaki olej chcesz wlać ?

Opublikowano

roznie jest z tym mmi

u mnie 4.6 litra, to na mmi brakuje jednej kostki do max

a na bagnecie pokazuje max.(dokupilem by zmierzyc pobor oleju)

Opublikowano

Witam chce wymienić olej w silniku i moje pytanie jest takie ile oleju wchodzi do silnika ?

Jaki olej chcesz wlać ?

shell helix ultra extra 5w30

Opublikowano

taki se i bez sensu 30

Opublikowano

helix ultra extra
super hiper ;)

Wszędzie o tym oleju. Jak żyć? :decayed:

Opublikowano

a millers 5w40 EE nadałby się?

Opublikowano

wedlug aso tez wchodzi u mnie 4,6 litra. wiec wlalem te 4,6 litra i mialem dolny stan na mmi. dolalem jeszcze 0,2-0,3litra dopiero uzyskalem stan na mmi. na dolewke zostalo okolo 0,2 litra.

To z tego wychodzi, że w Twoim i moim silniku jest 0,3L od kreski do kreski ? No może 0,5L z poprawką ?

Opublikowano

a millers 5w40 EE nadałby się?

Witam,

Też stałem przed podobnym wyborem do 2.0 TFSI tyle, że w B7.

W końcu wybór ograniczyłem do LM Synthoil High Tech 5W 40 i Millersa 5W 40 EE Nanodrive.

Motul odpadł, zbyt wiele się słyszy o podróbkach no a poza tym Motul rozlewa obecnie oleje w różnych fabrykach (sporo klientów obawia się pogorszenia jakości).

W rezultacie zalałem Millersa 5W 40 EE Nanodrive.

Po Castrolu Edge zastosowałem płukankę.

Subiektywne wrażenia bardzo pozytywne.

Motor wydaje się pracować ciszej i dynamiczniej niż na Castrolu.

Odnośnie spalania zobaczymy po większym przebiegu.

Millers jest b. chwalony m.in. przez zachodnich tunerów TFSI,

Moim zdaniem warto wydać odrobinę więcej,

Pozdrawiam!

Opublikowano

mam posobne odczucia jeżeli chodzi o motula , w tej chwili mam dylemat miedzy amsoilem a millersem 5w40EE obecnie zalanego mam millersa 5w40 longlife i zastanawiam sie mocno nad tym EE ,tyle że w dobieraczce oleju do silnika 2.0tfsi ma być 10w40 EE a nie 5w40EE i tu mi się gryzie :/ z millresa ogólnie jestem zadowolony na 10tyś km. dolałem niecały litr :)

Opublikowano

Lepiej zapodaj 0W40

Opublikowano

w tej chwili mam dylemat

Ja nie mam żadnego dylematu. Leje Platinum Max i filtry Filtrona(taki fabryki w Györ wyjechał). Z Sędziszowa(Boeing) jeszcze lepsze, ale do EA888 nie robią.


estem zadowolony na 10tyś km. dolałem niecały litr

Ja nie dolewam nic :naughty:

Opublikowano

jako chyba jeden z nielicznych :) jakiś STAGE robiłeś? Mi średnio bierze 1l - 1,5l na 10 tysi i jakoś to przebolewam ale wyniku 1l na 1tyś sobie nie wyobrażam :facepalm: chociaż znam przypadki . Platinum jeszcze nie próbowałem ,ale kto wie.. :) a millers Ci nie pasuje?


Lepiej zapodaj 0W40

ale nie ma EE , a chce wypróbować właśnie z EE :) i mam świadomość ,że to może być tylko marketing. Głownie chodzi o to żeby motorownia nie ucierpiała.

Opublikowano

5w30 z normami vw. Taki powinien być. Marka dowolna co kto lubi. Wchodzi 4,5-4,6 l

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...