Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 1.8 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jeszcze nie, dzis dopiero wróciłem z Grecji, jak pojade napewno zdam relację

Opublikowano

U mnie wyszło 214km i 316nm ...

Opublikowano

Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie

Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta :decayed:

No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego:

...."Marka: Audi

Model: A4

Pojemność: 1.8

Oznaczenie: TFSI , CJEB

Moc: 170

Rocznik: 2013

Skrzynia biegów: Multitronic

Witam

W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm.

Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."...

I bądź tu mądry :angry:

Opublikowano

Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie

Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta :decayed:

No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego:

...."Marka: Audi

Model: A4

Pojemność: 1.8

Oznaczenie: TFSI , CJEB

Moc: 170

Rocznik: 2013

Skrzynia biegów: Multitronic

Witam

W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm.

Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."...

I bądź tu mądry :angry:

Już są pierwsze wykresy po modyfikacji:

http://www.a5klub.pl/index.php?topic=3693.0

Opublikowano

Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie

Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta :decayed:

No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego:

...."Marka: Audi

Model: A4

Pojemność: 1.8

Oznaczenie: TFSI , CJEB

Moc: 170

Rocznik: 2013

Skrzynia biegów: Multitronic

Witam

W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm.

Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."...

I bądź tu mądry :angry:

Już są pierwsze wykresy po modyfikacji:

http://www.a5klub.pl/index.php?topic=3693.0

No to w Gdańsku już wiadomo gdzie można zrobić. Teraz czekamy na resztę kraju, a ja najbardziej na szczecin.

Opublikowano

Auto bardzo podatne...na pierwszych testach mialem po modzie ponad 240KM i 460Nm ;)

Generalnie wystarczy lekkie liźniecie i juz przyrost sie robi.

Cala operacja trwa dlugo bo programowanie ECU ok 20-30min każdorazowo a warto dobrze wytestować ...

Na szczescie wszystko przez OBD idzie :):banan:

Opublikowano

Jak jest sprzęt to i po OBD pójdzie po virtualu;)

Opublikowano

Auto bardzo podatne...na pierwszych testach mialem po modzie ponad 240KM i 460Nm ;)

Generalnie wystarczy lekkie liźniecie i juz przyrost sie robi.

Cala operacja trwa dlugo bo programowanie ECU ok 20-30min każdorazowo a warto dobrze wytestować ...

Na szczescie wszystko przez OBD idzie :):banan:

chyba 360nm chciałeś napisać ;)? Ciekawe na jakiej hamowni ten wynik. Jedź zmierz na innej czy faktycznie tyle jest bo przyrost wydaje mi się spory..

Opublikowano

Na tej hamowni DP praktycznie pracuje od 6lat i problemu z nia nie było.

Wiadomo ze inercja lubi podbic Nm ale spokojnie nie az o tyle.

W każdym razie przyrosty można mieć ogromne (jak ktoś się spuszcza nad cyferkami) bo przebiegi krzywych już takie

ladne przy tym momencie nie były.

To nowa generacja silników TSI wiec nie porównuj wyników do starych TSI. Wg producenta w serii ma 320NM a u mnie na rolkach było 357Nm.

Po poprawkach zostawiłem 406Nm i 217KM.

Dla porównania MTM chyba samym boxem na 415Nm ustawia....

Opublikowano

Witam, tak tylko w ramach aktualizacji, informuje że u Rogala w stolicy też już ogarniaja CJEBy i wszystkie najnowsz sterowniki.

Opublikowano

Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze tutaj. Czy są jakieś różnice w częściach w 120KM a 160KM chodzi mi o hamulce itd czy w mocniejszej wersji są np większe tarcze czy różnice są tylko zdławionym silnikiem do 120KM. I ile orientacyjnie kosztuje chip do tego silnika??

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Witam,

czy ktoś z kolegów próbował zwiększyć moc w silniku 1.8 TFSI 160 km CABB?

Jaką ilość kucy polecacie dołączyć do stada? :D

Jaki jest ewentualny wzrost spalania paliwa?

Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki bowiem w tym temacie jestem laikiem :kwasny: .

Pozdrawiam.

Edytowane przez marcys001
Opublikowano

Idzie coś tam wykrzesać z tego. Paliwo jak będziesz normalnie jeździł to na spalaniu nie powinieneś zauważyć różnicy.

Opublikowano

Witam,

czy ktoś z kolegów próbował zwiększyć moc w silniku 1.8 TFSI 160 km CABB?

Jaką ilość kucy polecacie dołączyć do stada? :D

Jaki jest ewentualny wzrost spalania paliwa?

Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki bowiem w tym temacie jestem laikiem :kwasny: .

Pozdrawiam.

Samym softem zrobimy 200koni. Spalanie nie wzrośnie przy prawidłowo wykonanym sofcie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

Też jestem zainteresowany chipem silnika CABB. Jaki może być przyrost mocy to wiem ale bardziej interesuje mnie trwałość silnika i podzespołów po wgraniu nowego programu. Są tu może osoby które przejechały już trochę km po takim zabiegu i mogą coś powiedzieć? Najbardziej obawiam się o spalanie oleju, bo na szczęście jeszcze mnie ten problem nie dotyczy :)

Opublikowano (edytowane)

Witam ! Również jestem zainteresowany zwiększeniem mocy w CDHB 1.8 TFSI 160 KM QUATTRO plus - minus ile da się zrobić programem , no i sprzęgło wymieniać (jak tak to jakie polecacie?) czy zostawić serie . mam przejechane 130 000 tyś km.Jeszcze interesowało by mnie jak długo trwa taki proces.

Edytowane przez marian2007
Opublikowano (edytowane)

Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy
Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki

A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI)

Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=3

Edytowane przez gregor10
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Też jestem zainteresowany chipem silnika CABB. Jaki może być przyrost mocy to wiem ale bardziej interesuje mnie trwałość silnika i podzespołów po wgraniu nowego programu. Są tu może osoby które przejechały już trochę km po takim zabiegu i mogą coś powiedzieć? Najbardziej obawiam się o spalanie oleju, bo na szczęście jeszcze mnie ten problem nie dotyczy :)

Witam,

mòj samochód jest świeżo po zabiegu w ktòrym zwiększono moc ze 160 km do 225 km (CABB).Ròżnica jest wręcz

niesamowita, samochód ładnie,równo przyśpiesza na każdym biegu o wiele szybciej niż przed chipem silnika.

Nie stwierdziłem jakiegoś drastycznego zwiększenia apetytu na paliwo lub olej.Zalecono jedynie częstsze wymiany filtra powietrza.

Wszystko zależy również jak będziemy użytkować samochód, ja napewno nie będę wykorzystywał mocy maksymalnej podczas każdej jazdy.Nawet seryjny silnik 120 km można "skatować".

Co do spalania oleju, przy zakupie samochodu stwierdzono że olej "puszczały" sparciałe uszczelki pokrywy zaworów oraz pokrywy łańcucha rozrządu, po wymianie uszczelek nie stwierdziłem ubytku oleju.

Szczerze polecam, jednak temat będę monitorować więc w razie problemów dam znać.

Pozdrawiam.

Edytowane przez marcys001
Opublikowano (edytowane)

Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy

Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki

A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI)

Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=

yyyy swiece i wtryski?..:)

Edytowane przez Radoka
Opublikowano

Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy

Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki

A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI)

Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=

yyyy swiece i wtryski?.. :)

tak dokładnie :D

PS. jak tam furak ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...