Śmierć z nieba Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Witam, jeszcze nie, dzis dopiero wróciłem z Grecji, jak pojade napewno zdam relację
Elvis_P Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego: ...."Marka: Audi Model: A4 Pojemność: 1.8 Oznaczenie: TFSI , CJEB Moc: 170 Rocznik: 2013 Skrzynia biegów: Multitronic Witam W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm. Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."... I bądź tu mądry
Śmierć z nieba Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego: ...."Marka: Audi Model: A4 Pojemność: 1.8 Oznaczenie: TFSI , CJEB Moc: 170 Rocznik: 2013 Skrzynia biegów: Multitronic Witam W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm. Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."... I bądź tu mądry Już są pierwsze wykresy po modyfikacji: http://www.a5klub.pl/index.php?topic=3693.0
Elvis_P Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Próbowałem zrobić program w renomowanej firmie Jak ta renomowana sobie nie poradziła to kiszka... III generacja już trzy lata jest na rynku. Wiec żadna nowość... Nie ma jeszcze przecieków z Abta No właśnie od trzech lat i problem. A mnie V-tech na zapytanie napisał coś takiego: ...."Marka: Audi Model: A4 Pojemność: 1.8 Oznaczenie: TFSI , CJEB Moc: 170 Rocznik: 2013 Skrzynia biegów: Multitronic Witam W tym modelu proponujemy dwa rozwiązania do wyboru. Pierwsze to zmiana oprogramowania sterownika czyli chip. Osiagi około 30-35km oraz 40-50nm. Druga opcja to zastosowania rozwiązaniw w postaci modułu zewnętrznego, osiagi około 25-30km oraz 35nm. Koszt programu wynosi 1790zł(brutto), pry konieczności demontazu steornwika doliczamy dodatkowo 200zł."... I bądź tu mądry Już są pierwsze wykresy po modyfikacji: http://www.a5klub.pl/index.php?topic=3693.0 No to w Gdańsku już wiadomo gdzie można zrobić. Teraz czekamy na resztę kraju, a ja najbardziej na szczecin.
rob555 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Auto bardzo podatne...na pierwszych testach mialem po modzie ponad 240KM i 460Nm Generalnie wystarczy lekkie liźniecie i juz przyrost sie robi. Cala operacja trwa dlugo bo programowanie ECU ok 20-30min każdorazowo a warto dobrze wytestować ... Na szczescie wszystko przez OBD idzie
edraven Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Jak jest sprzęt to i po OBD pójdzie po virtualu;)
arek_cccp Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Auto bardzo podatne...na pierwszych testach mialem po modzie ponad 240KM i 460Nm Generalnie wystarczy lekkie liźniecie i juz przyrost sie robi. Cala operacja trwa dlugo bo programowanie ECU ok 20-30min każdorazowo a warto dobrze wytestować ... Na szczescie wszystko przez OBD idzie chyba 360nm chciałeś napisać ? Ciekawe na jakiej hamowni ten wynik. Jedź zmierz na innej czy faktycznie tyle jest bo przyrost wydaje mi się spory..
rob555 Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Na tej hamowni DP praktycznie pracuje od 6lat i problemu z nia nie było. Wiadomo ze inercja lubi podbic Nm ale spokojnie nie az o tyle. W każdym razie przyrosty można mieć ogromne (jak ktoś się spuszcza nad cyferkami) bo przebiegi krzywych już takie ladne przy tym momencie nie były. To nowa generacja silników TSI wiec nie porównuj wyników do starych TSI. Wg producenta w serii ma 320NM a u mnie na rolkach było 357Nm. Po poprawkach zostawiłem 406Nm i 217KM. Dla porównania MTM chyba samym boxem na 415Nm ustawia....
Śmierć z nieba Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Witam, tak tylko w ramach aktualizacji, informuje że u Rogala w stolicy też już ogarniaja CJEBy i wszystkie najnowsz sterowniki.
rafaell888 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze tutaj. Czy są jakieś różnice w częściach w 120KM a 160KM chodzi mi o hamulce itd czy w mocniejszej wersji są np większe tarcze czy różnice są tylko zdławionym silnikiem do 120KM. I ile orientacyjnie kosztuje chip do tego silnika?? Pozdrawiam
marcys001 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Witam, czy ktoś z kolegów próbował zwiększyć moc w silniku 1.8 TFSI 160 km CABB? Jaką ilość kucy polecacie dołączyć do stada? Jaki jest ewentualny wzrost spalania paliwa? Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki bowiem w tym temacie jestem laikiem . Pozdrawiam. Edytowane 11 Września 2015 przez marcys001
adrian998998 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Idzie coś tam wykrzesać z tego. Paliwo jak będziesz normalnie jeździł to na spalaniu nie powinieneś zauważyć różnicy.
gregor10 Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 Witam, czy ktoś z kolegów próbował zwiększyć moc w silniku 1.8 TFSI 160 km CABB? Jaką ilość kucy polecacie dołączyć do stada? Jaki jest ewentualny wzrost spalania paliwa? Byłbym wdzięczny za ewentualne wskazówki bowiem w tym temacie jestem laikiem . Pozdrawiam. Samym softem zrobimy 200koni. Spalanie nie wzrośnie przy prawidłowo wykonanym sofcie. Pozdrawiam
bajer151 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Witam, Też jestem zainteresowany chipem silnika CABB. Jaki może być przyrost mocy to wiem ale bardziej interesuje mnie trwałość silnika i podzespołów po wgraniu nowego programu. Są tu może osoby które przejechały już trochę km po takim zabiegu i mogą coś powiedzieć? Najbardziej obawiam się o spalanie oleju, bo na szczęście jeszcze mnie ten problem nie dotyczy
marian2007 Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Witam ! Również jestem zainteresowany zwiększeniem mocy w CDHB 1.8 TFSI 160 KM QUATTRO plus - minus ile da się zrobić programem , no i sprzęgło wymieniać (jak tak to jakie polecacie?) czy zostawić serie . mam przejechane 130 000 tyś km.Jeszcze interesowało by mnie jak długo trwa taki proces. Edytowane 12 Października 2015 przez marian2007
gregor10 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocyNie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=3 Edytowane 2 Listopada 2015 przez gregor10
marcys001 Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Witam, Też jestem zainteresowany chipem silnika CABB. Jaki może być przyrost mocy to wiem ale bardziej interesuje mnie trwałość silnika i podzespołów po wgraniu nowego programu. Są tu może osoby które przejechały już trochę km po takim zabiegu i mogą coś powiedzieć? Najbardziej obawiam się o spalanie oleju, bo na szczęście jeszcze mnie ten problem nie dotyczy Witam, mòj samochód jest świeżo po zabiegu w ktòrym zwiększono moc ze 160 km do 225 km (CABB).Ròżnica jest wręcz niesamowita, samochód ładnie,równo przyśpiesza na każdym biegu o wiele szybciej niż przed chipem silnika. Nie stwierdziłem jakiegoś drastycznego zwiększenia apetytu na paliwo lub olej.Zalecono jedynie częstsze wymiany filtra powietrza. Wszystko zależy również jak będziemy użytkować samochód, ja napewno nie będę wykorzystywał mocy maksymalnej podczas każdej jazdy.Nawet seryjny silnik 120 km można "skatować". Co do spalania oleju, przy zakupie samochodu stwierdzono że olej "puszczały" sparciałe uszczelki pokrywy zaworów oraz pokrywy łańcucha rozrządu, po wymianie uszczelek nie stwierdziłem ubytku oleju. Szczerze polecam, jednak temat będę monitorować więc w razie problemów dam znać. Pozdrawiam. Edytowane 15 Listopada 2015 przez marcys001
Radoka Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type= yyyy swiece i wtryski?.. Edytowane 30 Listopada 2015 przez Radoka
gregor10 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type= yyyy swiece i wtryski?.. tak dokładnie PS. jak tam furak ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się