Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Stano, przegladalem temat na niemieckich forach i napotkalem sie na tego posta: "Hallo, bei war wie schon weiter oben geschrieben folgender fehler- keine Leistung bis 2000u/min dannach schubartig volle Leistung , war nicht immer wurde aber mit der zeit so schlimm das er in den Notlauf ging, dannach Motor aus wieder an und es ging wieder eine weile, dies zog sich dann so über ein halbes Jahr. Mit ewigen Werkstattbesuchen. Folgende Sachen wurden getauscht 2 mal Turbo-ohne erfolg alle Injektoren-ohne Erfolg Drosselklappe-ohne Erfolg Abgaskrümmer-ohne Erfolg Motorsteuergerät-ohne Erfolg beide Sugrohrklappen-ohne Erfolg sämtliche Saugrohre -dann war es weg Also bei mir waren nur die Saugrohre und Klappen verdreckt das war alles und dafür hat der freundliche ein halbes Jahr gebraucht um den Fehler zu finden und eine ordentliche Stange Geld ist auch vernichtet worden." W skrocie, chlop wymienial 2 razy turbo, wtryski, komputer, kolektor wydechowy, klapki w dolocie itp. Niestety nic to nie dalo. Bledow tez zadnych nie wyswietlalo. Dopiero po pol roku wymienil jeszcze wszystkie dolotowe rurki/weze i auto zaczelo jechac z dolu. Okazalo sie ze bylo zasyfione rurki i klapki w dolocie. Sprawdze to. Dzięki
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) daj znac, czy pomoglo ! Edytowane 9 Lutego 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnych Nie pytam czy wali błędy i czy dogaduje się z nastawnikiem tylko czy osiąga zadane parametry. Prosto mówiąc czy osiąga zadane ciśnienia. Sprawdzałeś to chociaż ? co z EGR ? Turbo było czyste czy zawalone ? Na pierwszej stronie już Ci napisano że to wróżenie z fusów i co masz zrobić by to zmienić, wymieniasz pół silnika tylko dlatego że „nie ma błędów”. Może warto pomyśleć nad zmianą mechanika i najpierw sprawdzić podstawy (zwłaszcza po ostrym dymieniu) a nie od razu bawić się w zaawansowaną inżynierię. Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 ps. po logach jakie doladowanie masz w przedziale 1500-2000obr ?
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) 1500- 3000 + jak już BTW: co robi CCWA w B7 ? Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) 1500- 3000 + jak już od 2000 wedlug Stano odpycha sie juz normalnie. Wiec powinno dmuchac 1,5 bara Takze ciekawe jaki boost generuje w nizszym przedziale. BTW: co robi CCWA w B7 ? pracuje od miesiaca kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k. Edytowane 9 Lutego 2015 przez basta85
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) od 2000 wedlug Stano odpycha sie juz normalnie. Wiec powinno dmuchac 1,5 bara Takze ciekawe jaki boost generuje w nizszym przedziale. tak ale jeśli na dole ma zawirowania to na górze też. pracuje od miesiaca To moje uszanowanie niestety z nutką zazdrości ! kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k. Słuszna decyzja zwłaszcza że te silniki to zupełnie inna bajka. Masz gdzieś opisany swap ? Ponoć budę trzeba ciąć, co ze skrzynia, wałem, dyfrem itd. ? Wydrach B8 też ma większy. Edytowane 9 Lutego 2015 przez marcin4x4
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 basta85, dnia 09 Lut 2015 - 12:20, napisał:kupilem z padnietym silnikiem i nie chcialem sie pchac w stara/wadliwa jednostke. Takze wpadlo CCWA z audi A5 2010 rok, z przebiegiem 70k.Słuszna decyzja zwłaszcza że te silniki to zupełnie inna bajka. Masz gdzieś opisany swap ? Ponoć budę trzeba ciąć, co ze skrzynia, wałem, dyfrem itd. ? Wydrach B8 też ma większy. wszystko P&P
marcin4x4 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 no widzę własnie że chłopaki w AZ też ograniają. Tylko że to nie taki kompletny swap... 1
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 No niby ustawione jest ze sterownikiem. Błędów na kompie nie ma żadnychNie pytam czy wali błędy i czy dogaduje się z nastawnikiem tylko czy osiąga zadane parametry. Prosto mówiąc czy osiąga zadane ciśnienia.Sprawdzałeś to chociaż ? co z EGR ? Turbo było czyste czy zawalone ? Na pierwszej stronie już Ci napisano że to wróżenie z fusów i co masz zrobić by to zmienić, wymieniasz pół silnika tylko dlatego że „nie ma błędów”. Może warto pomyśleć nad zmianą mechanika i najpierw sprawdzić podstawy (zwłaszcza po ostrym dymieniu) a nie od razu bawić się w zaawansowaną inżynierię. A po logach nic nie widac?
Stolkien Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Wg. mnie albo ogromna nieszczelność dolotu albo zatkany dolot albo coś jeszcze bardziej banalnego ... Auto po wciśnięciu pedału w podłoge ledwo ledwo toczy się do przodu (dosłownie) a w pewnym momencie w okolicach 2000 strzał jak z armaty:) (jeśli się uda że nie wpadnie w Tryb serwisowy. Grupa 072, 014: http://vaglog.pl/log_203030.html Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203029.html Grupa 001, 004, 008: http://vaglog.pl/log_203028.html Grupa 072, 073: http://vaglog.pl/log_203027.html http://vaglog.pl/log_203029.html dopiero trzeci log udało sięzrobic bez złapania trybu serwisowego.
basta85 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 przy 1800obr powinien miec juz jakies 1.2bar, takze za slabe cisnienie generuje. Moze faktycznie ten dolot zasyfiony, ja bym to sprawdzil, tak jak na tym niemieckim forum koles rozwiazal problem.
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Mam już drugie turbo. Jutro robię podmianke.
Stolkien Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 powiem Ci co bedzie jutro wymienisz. wyjedziesz na sprawdzenie i stwierdzisz. Kur... a nie pomogło
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 powiem Ci co bedzie jutro wymienisz. wyjedziesz na sprawdzenie i stwierdzisz. Kur... a nie pomogło To oddam turbo i będe szukał dalej.
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Stano, a wymieniales moze MAF'a ? Co to?
slo Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum
Stano Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 wymieniałeś pompe vacum ? miałem identyczny problem w 1.9. winowajcą była puszczająca pompa vacum Nie. Nie chce wymieniać na chybił trafił. Jak ją sprawdzić żeby mieć pewność?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się