edekxp Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Jaki by nie był na pewno więcej schłodzi niż jeden. Póki co czekam na przesyłkę, ale znalazłem w necie wymiary: 215x172x62. Może nie duży ale nie bedzie problemu z miejscem. Pompa sai już zdemontowana Edytowane 15 Maja 2015 przez edekxp
gilas Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 No to tez czekam na foto relacje co i jak moze byc tani odpowiednik a węże z czego dopasowujesz?Pompe nie zostawiasz? ja myślałem żeby gdzieś ja tam zamocować
bongod Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Na cholere Ci to dziadostwo . Chyba do budzenia sąsiadów .
edekxp Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Z wężami trzeba poszukać z innych aut i może dołożyć kawałek rury metalowej. Z bexa ic szukałem to nie dość że drożyzna to trudno znaleść. A przyda się dodatkowo schłodzić powietrze tymbardziej że auto po programie. Sai wyłączona w sofcie. Zdemontowałem rurę tą metalową do sai i pozostałe plastikowe. W obudowie filtra zaślepione i równoległa rura przy silniku od sai Edytowane 15 Maja 2015 przez edekxp
bongod Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 A jak montujesz osłonę tą blaszana po zdemontowaniu rury metalowej? Bo też chcę się jej pozbyć.
edekxp Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Tej nie demontowałem, a miałem zamiar. Musi zostać właśnie na tą osłonę Zdemontowałem tą pionową co idzie obok turbiny
gilas Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Faktycznie ceny IC z 2.5 śmieszne sa a moze orurowanie do tego z bexa by pasowało ?? Ja kupilem dzis ic z bex a a takie pytanie mam czy kierowca powietrza podejdzie z innej audi np.tdi albo coś innego
edekxp Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Właśnie nie wiadomo czy podejdzie trzeba by przymierzyć, też potrzebuje wg Etki numery takie same więc podejdzie 2,5tdi B6, B5 też 2,5tdi 8e0117336 Edytowane 20 Maja 2015 przez edekxp
krzysiekvtec Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Faktycznie ceny IC z 2.5 śmieszne sa a moze orurowanie do tego z bexa by pasowało ??Ja kupilem dzis ic z bex a a takie pytanie mam czy kierowca powietrza podejdzie z innej audi np.tdi albo coś innegojeśli chodzi o lapacz to na pewno da się go podciac i wejdzie wszystko :-)
gilas Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Trzeba brać z tdi napewno coś tańszego sie wyrwie
edekxp Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 ceny podobne 40-70zł Znalazłem za 19zł - zamówiony części jakie mam: IC , kolanko, rura kwasówka 50 mm, kierownica powietrza w drodze. Pozostaje jeszcze może ze 2 kolanka To od turbiny muszę sprawdzić czy podpasuje, byłoby od razu na DV wyjście Jak pozbieram części to zamontuje i zrobie fotki Myślę że koszt wszystkiego nie przekroczy 100zł
zen8000 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 drugi ic za 100zł czekam na opinię i testy
gilas Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Panowie macie nr węży od bexa? Jakie potrzeba do swapa
ganjaq Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Wy tu gadu gadu a ja wczoraj zamontowałem "w końcu" drugi ic (brakowało mi uchwytu). Co prawda bez kierownicy powietrza ale to praktycznie za chwile http://vaglog.pl/log_218318.html Edytowane 23 Maja 2015 przez ganjaq
jacek70 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 No fajny wynik. Zapodaj fotki z montażu .
gilas Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 (edytowane) Dokładnie czekamy na foto i opis jakiś a tak wogule to zmienia sie cos w charakterystyce auta lepiej się zbiera czy coś? czy tylko nie ma takiego ukropu widzę ze u ciebie jest MOC większe turbo, wtryski, DP? Edytowane 23 Maja 2015 przez gilas
ganjaq Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Niestety zdjęć nie będzie ic wpadł przy okazji wymiany wentylatora chłodnicy i nie nastawiałem się tego dnia na podmianę coolera, nie przygotowałem się do udokumentowania, poza tym robiłem wszystko przed garażem a z racji, że zacząłem stosunkowo późno, musiałem wziąć poprawkę na zachód słońca . Ale chętnie podzielę się z Wami spostrzeżeniami. Już prędzej wywaliłem pompę sai z auta jak i z programu więc ten rozdział można pominąć. Co do rozbiórki przodu auta też żaden opis nie jest potrzebny, zwalamy zderzak, odkręcamy przedni pas ale nie koniecznie cały bo dużo więcej z tym pracy aniżeli z odkręceniem go do pozycji serwisowej. Znaczy to tyle, że nie trzeba rozłączać chłodnicy i spuszczać odczynnika tak samo jak nie trzeba spuszczać płynu chłodniczego. Pas pozostawiamy na wężach wodnych i na rurkach klimy, odchylamy go jedynie górą. Ja miałem być może prościej ponieważ mam dużą glebę i po odkręceniu pasa praktycznie oparł się o ziemię. W innym przypadku pewnie trzeba coś podłożyć żeby nie zwisał na wężach i rurkach. Odkręcamy wąż biegnący od tipa do dv, ponieważ zastąpimy go innym dłuższym, tak samo odkręcamy odcinek biegnący z turbo do pasa przedniego. Przykręcamy uchwyt coolera w miejsce uchwytu sai i zaczynamy skręcać węże do ic. Tu podpowiedź, ja coolera wkładałem z poprzykręcanymi wężami do IC z przykręconą dv (do której potrzeba 7cm węża żeby połączyć sam cooler z dv) Wchodzi wszystko w miarę luźno, na koniec skręcamy ic z turbo i z tipem i skręcamy resztę. Co mam porobione w aucie, to klasyczny stage 2 na k03s, wtryskach 440cc, DP bez sztywnego tipa jak na razie. Odczucia? Wiecie co, jeździłem wcześniej na bov-ie i subiektywnie wzrósł przyrost ponieważ na bov-ie ciśnienie max. wynosiło 1.1 teraz widzę że 1.23 to spokojnie daje rade, o dziwo przepływ niezmienny a czy idzie lepiej bo tego najbardziej jesteście ciekawi to odpowiem że słyszę teraz lepiej turbo i szum z wydechu się pojawił co może znaczyć że tak Mam płaski Nm i tu się nic nie zmienia ale musiałem od nowa ułożyć mapy gazu bo mapa benzyny się zmieniła co też może świadczyć o znacznych zmianach 1
edekxp Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Zderzak wiadomo trzeba zdemontować ale pasa nie potrzeba. zdemontować obudowę filtra powietrza, może lampę chociaż chyba nie potrzeba i da się IC zamontować. Jak miałem zdemontowaną turbinę to przymierzałem inny IC od tyłu (zderzak nie był zdemontowany) i prawie by się zmieścił Poszukam ze dwa kolanka gumowe z innych aut i zamontuję IC. Zrobię zdjęcia
ganjaq Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Poniosło mnie, pewnie że wystarczy zderzak zdjąć i lampę, z tym pasem to tylko po to żeby wyjąć wentylator choć nie zaprzeczam ze miejsca więcej się robi
bongod Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Nie da się bez poluzowania pasa wsadzić ic z bexa nie wiem jak tego .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się