Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX


krzysiekvtec

Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko trzeba dodać że fmic 1000-1200, drugi smic połowę tego albo 1/5 w przypadku od 2.5 z b5. Na stage 1 po co fmic? Dalej już tak.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek co tam dokładie masz i za ile popchniesz?

Ja 1.8T BFB Quattro A4 B6

wydukane na T3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla osób montujących IC z BEX w A4 B7 ,



nie trzeba podnosić przedniego pasa aby włożyć IC z mocowaniem, ja odkręciłem górne aluminiowe kolanko od IC i wchodzi tak bez problemu, przykręcenie kolanka na miejsce też nie jest zbytnio utrudnione.



Pompa SAI nie została usunięta, mieści się pod turbo przykręcona do bloku silnika. Krótki cieńszy wąż pasuje po obróceniu górnego kolanka o 180 stopni, wąż grubszy górny który wchodzi do puszki filtra powietrza trzeba przdłóżyć o 10-15cm i również obrócić lekko kolanko.



Całość pracy z czyszczeniem chłodnic i lewego IC zajęła mi około 5 - 6h.



różnica jest odczuwalna, zauważyłem teże że zwiększył się przepływ i prawdopodobnie wtryski nie wyrabiają przez co trubo robi się czerwone , jak się mylę to mnie poprawcie?


mam wtryski 380cc z BAM-a tylko nie wiem czy wkładać je jak ponowne strojenie dopiero za jakiś czas ???


Edytowane przez patryk195
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z tego co pamiętam przepływ skoczył o 10g :)

Ale czy wtryski trzeba korygować? Nie wydaje mi się. To że turbo jest czerwone to nic dziwnego ;) dobrze że nie żółte ;)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z tego co pamiętam przepływ skoczył o 10g :)

Ale czy wtryski trzeba korygować? Nie wydaje mi się. To że turbo jest czerwone to nic dziwnego ;) dobrze że nie żółte ;)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Tyle że u mnie jest już program na 190 KM i 280NM, dzisiaj wruzcę duże wtryski z BAM-a zobaczę co będzie się działo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wrzucisz inne wtryski to wtedy będzie korekta dopiero potrzebna ;) z bama nie są takie duże :D

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień dopiero jak będziesz u tunera.

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie jeśli chce zamontować ic z 2,5tdi b5 to którego potrzebuje prawego czy lewego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem

A czemu lewego? Bardziej pasuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć! szybka. a4 b6 amb + GBF (auto tiptronic) nie można umieścić pompę powietrza wtórnego. Duży otwór chłodzenia opiera się o transmisję węża. Widziałem, że na rurze multitronic podobnego. ale ja nie rozumiem. dlaczego nie dostać pompę tak jak powinno? lub wszystkich manualna skrzynia biegów? Proszę mi powiedzieć, jak będzie? Co robię źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem

A czemu lewego? Bardziej pasuje ?

Też jestem ciekaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewego strona kierowcy ten z czujnikiem

A czemu lewego? Bardziej pasuje ?

Też jestem ciekaw ?

I ja jestem ciekawy dlaczego potrzebny lewy skoro mamy zamontować go z prawej. Potrzebny ten czujnik, dobrze myslę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zrobiłem "układ pomiarowy" do porównywania IC - jak pisałem wcześniej, z wentylatora od zasilacza komputerowego [tylko trzeba się wpiąć od razu w cewkę i przez diodę], rurki od starej pralki automatycznej, multimetru i suszarki oraz małego pudełka. Uszczelniłem wentylator z pudełkiem zwykłem butaprenem. I co - niestety, IC prawy z 2,5 tdi a4 b5 ma mniejszy opór przepływu niż IC prawy z 3.0 tdi a4 b7 - procentowo napięcie 100 do 80. Niestety, bo by było p&p.

Układ pomiarowy:

https://drive.google.com/open?id=0B2OYkzLHjE32cUNKa3JvVEYtdUU
https://drive.google.com/open?id=0B2OYkzLHjE32enlKb09iRWFCemM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy ma podobnie wyprowadzenia rur jak ic z bexa.

Popatrzcie na zdjecia

http://img30.staticclassifieds.com/images_tablicapl/189740503_1_644x461_audi-a4-b5-lift-25-tdi-150-km-2-x-chlodnica-intercoolera-doloty-aleksandrow-lodzki.jpg

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik potrzebny. Ja kupiłem icka na allegro, ale przysłał mi pajac bez i teraz muszę kombinować. Edekxp wywalam od razu sai i tam potrzebny jakiś nypel podobno. Skąd to dorwać? Ma ktoś może ten czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik potrzebny aby zaślepić dziurę.

Od sai to trzeba zaślepić otwór w obudowie filtra oraz metalową rurkę od zaworu kombinowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...