deejayluk Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Witam Zastanawiał się nad wymiana oleju w silniku, przebieg 222 tys. Ostatnio zmieniałem 29 stycznia 2014 na Motyl Synergie 6100+ 10W40, przejechałem ok 18tys km. Nie widzę żadnych wyciekow natomiast co jakiś czas dolewam bo jest go coraz mniej. Przez ten okres dolewalem może z 3-4 razy do polowy bagnetu a było minimum, wiec więcej niz 0.7 litra na pewno. Co polecacie z olejów? Czy wlać ten sam? Auto Audi A4 B5 ADR + LPG 98r 125KM Co sadzicie o tym oleju VALVOLINE MaxLife 5W40 SYNTHETIC 4L Ile litrów potrzeba na zalanie? Edytowane 13 Lutego 2015 przez deejayluk
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Motul albo LM. Przed zalaniem nowego oleju koniecznie płukanka silnika (tylko LM). Oleju potrzebujesz 4l ale kup 5. http://allegro.pl/liqui-moly-engine-flush-plukanka-pro-line-2662-i4809925864.html
deejayluk Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Motula uzywam, ale jaki polecasz? 10w taki mam obecnie czy zmienic?
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Te silniki nie powinny według mnie jeździć na 10w40. Tylko 5w40 a jak olej żłopie to się szuka przyczyny a nie leje gęstszy olej. Kup olej Liqui Moly. Dwa razy już na niego przechodziłem z Motula i w dwóch przypadkach odnotowałem minimalnie lepszą kulturę pracy silnika. Może to placebo ale jednak. No i z Motulem jest taki problem , że go podrabiają na potęgę.
deejayluk Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) A ten valvoline? Duzo osob pisze na forum o nim, a liquid moly jaki rodzaj, bo jest chyba kilka. Edytowane 13 Lutego 2015 przez deejayluk
Tweak Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A ja bym Ci polecił Motul 6100 10w40. Ja na takim śmigam, znajomy co ma 1.8t też i jest ok
deejayluk Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Taki wlasnie mam teraz wlany od roku jak pisalem wyzej motul synergie 6100+ 10w40, z tym ze kazdy upiera sie ze ma byc 5w40 czytajac inne posty a 10 szkodzi tak pisza uzytkownicy tego forum Edytowane 13 Lutego 2015 przez deejayluk
jacek70 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A ja polecam LM Synthoil High Tech 5W40. Jest po prostu b.dobry,jeszcze nie podrabiany więc nie ma co szukać. 1
ja74687 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Jest już wątek o oleju. Nie spamujcie. Prośba do moda o zamknięcie tematu lub przeniesienie go w ustronne miejsce
Mojzesh71 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Gdy kupowałem auto dostałem w gratisie paczkę starych faktur z szwabiskich ASO. Zawsze lali tam 5w40 - 3,5 litra, oleju marki Aral, u nas raczej mało spotykany.
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) I taki olej powinien być lany. Wbijam to wszystkim do głowy ale nikt nie słucha bo pan kazio ze stodoły specjalista od silników benzynowych polecił 10w40 i to najlepiej od niego z beczki. A potem płacz bo silnik zaklejony i ciśnienie oleju spadło. Edytowane 13 Lutego 2015 przez Mesiah
Dev Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A ten valvoline? Duzo osob pisze na forum o nim, a liquid moly jaki rodzaj, bo jest chyba kilka. jak Valvo to Synpower 5w40
deejayluk Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 zamówiłem Valvoline MaxLife 10W40 (bardzo dużo opinii pozytywnych jest na temat tego oleju), zobaczymy jak sie sprawdzi
Mesiah Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Gratuluje wyboru Pamiętaj tylko przy każdym odpalaniu ,że mogłeś autu ulżyc wlewając dobry olej. Ten co kupiłeś dobry jest do w124 z 600 tyś przebiegu.
deejayluk Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Gratuluje wyboru Pamiętaj tylko przy każdym odpalaniu ,że mogłeś autu ulżyc wlewając dobry olej. Ten co kupiłeś dobry jest do w124 z 600 tyś przebiegu. nie chciałem pchać sie w koszta, bo mogly byc byc wycieki na 5W a w ostatnim tygodniu 900 zł juz w niego wlozylem
Mesiah Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Te wszystkie wycieki i inne wymysły to bajki. Oszczędzając na oleju później koszta rosną x10. Nie ma chyba w tej chwili silnika do którego wlałbym 10w40 jako olej całoroczny.
JacekM. Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 polecam Moly Liqui, nie jest on za tani bo za 5l zapłacić trzeba od 150-170zł. Jezdze na nim juz 3lata i nie miałem zadnych problemów, moge przejezdzic rok nic nie dolewając. Jesli jezdzisz kilka lat na oleju z jednej firmy to ja bym pozostał przy tym i nie zmieniał. silnik 1.8 APT 125KM
Frankk Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Według esitronica do tego silnika można lać 5w40 i 10w40. Różni się tylko temperaturami. I rozumiem że ktoś wlewa 5w ale nie rozumiem jak ten sam ktoś odradza wszystkim 10w40, czasem mam wrażenie po wypowiedziach na forum że ludzie by sobie rękę dali uciąć żeby wszyscy lali taki olej jaki on ma. Nie przesadzajmy.
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Rożnica jest taka ,że po 10w40 zostaje nagar w silniku. Pół świata krzyczy żeby nie lać tych olei do silników z tej rodziny. Mój jeżdżony na 10w był cały zaklejony nagarem (miska , blok , smok i pokrywa). Łącznie rozebrałem ze 4 takie silniki po 10w i wszędzie była masakra. Czemu się wypowiadasz i negujesz ostrzeżenia innych skoro nie masz o tym pojęcia? Wpisz w google np 1.8t oil sludge i przełącz na obrazki. DO TYCH SILNIKÓW TYLKO FULL SYNTETYK I PŁUKANKI LM PRZY WYMIANACH. Edytowane 25 Lutego 2015 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się