Patryk93 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Witam posiadam w swoim audi taki o to zestaw Wielozawór Tomasetto achille at.02 Reduktor AC S.A R 01 Zawór odcinający Valtek 01 Przewody Faro typu H2 (klasy1) Parker ITR AUTOGAS Wtrysk Hana H2000 Niebieskie (jesli mozna to sprawdzic po kolorze nadruku na wtrysku lpg/cng injector ) Czujnik Ciśnienia AC S.A PS-02 Jednostka ster Stag-4 q-box Jakieś opinie na temat tego zestawu na jaką moc owy zestaw powinien wystarczy ? Edytowane 19 Lutego 2015 przez Patryk93
Łukasz13 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Sprawdz jaki masz dokładnie reduktor bo czaja to filtr gazu...
darko Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 na jaką moc owy zestaw powinien wystarczy ? zależy jaki jest kolor tej Hana,bo są o różnej wydajności, a reduktor to nie wiadomo jaki masz,bo cZAJA FL01 to jest filtr fazy lotnej
Patryk93 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 ^^UP Poprawione wszystko a co do przewodów to musze zajrzeć i sprawdzić nabyłem auto z tym zestawem
darko Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 AC R01 czarny jest do 150 KM ale spokojnie obrobi 180KM AC R01 czerwony jest do 250 KM ale pociągnie więcej
Łukasz13 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 AC R01 czerwony jest do 250 KM ale pociągnie więcej Heh 220 jak pociągnie to góra, oczywiście jak trafi się sprawny.
Patryk93 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Jak dobrze spojrzalem to musi byc czerwony skoro 190km to by czarnego nie wkładali ;p Dzięki za informacje
darko Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Heh 220 jak pociągnie to góra, oczywiście jak trafi się sprawny. kolego,masz jakieś doświadczenie z tymi redkami, czy tylko gdzieś czytałeś albo słyszałeś ?
Radeksc Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja dużo słyszałem złego o czerwonym AC, problemy z ciśnieniem. Ktoś miał? Niedługo bede zakładał LPG i chyba nie pozostaje nic innego jak KME Twin?
Łukasz13 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Wystarczająco dużo, ile aut i jakie powyżej 250 km jeżdzi na tym redku? bo prawie wszyscy których znam usuwają te redki ze swoich lekko dłubniętych aut, i nie pisze tu o mocach o których Ty piszesz, więc jesli producent pisze o mocy maks 250 km a jak wiadomo producenci lubią zawyżać moce do jakich wystarcza reduktor, a Ty jeszcze piszesz że ac obsługuje więcej to wydaje mi się że jest to lekko przesadzone.
Patryk93 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Aktualnie jest zrobione na tym zestawie 10k km z czego sam osobiscie zrobilem 6k km chwilow nie narzekam na nic gaz zakladany byl w 2014 roku
AB7 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Ja mam red reduktor od dokladnie roku. Zero problemow! Wtryski niebieskie hana rowniez (chodza dziwne opinie ze maja byc do bani), takze zero problemow z nimi. Kolego, zakladaj to co ci zaproponowali. Ja mam prawie identyczny sklad. Najwazniejsze jest i tak gazownik, bo musi miec pojecie co robi! Edytowane 19 Lutego 2015 przez AB7
elmo814 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Heh 220 jak pociągnie to góra, oczywiście jak trafi się sprawny. kolego,masz jakieś doświadczenie z tymi redkami, czy tylko gdzieś czytałeś albo słyszałeś ? ja miałem czerowne i to 2 przy seri tj 163ps i nie trzymały cisnienia , pozatym inni tez opisywali bolaczki i wyminay oringow co gowno dawało , obecnie czarny i auto na lpg zapi..la
darko Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 były problemy z pierwszymi seriami czerwonych aceków,zostało to poprawione, dlaczego czarny AC 150 spokojnie obrobi 180, zdziwiłbyś się ile KM obrobi czerwony, elmo pokaż reduktor,który będzie betonowo trzymał zarówno ciśnienie jak i termikę
krzysiekml Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 czerwony,ha do końca życia h.. nie zapomnę,3-mce działał a następnie trzy reklamacje to chcieli mi dać kolejnego czerwonego żebym się bujał po rocznych walkach z czerwonym mam teraz golda od AC i żebym nie tankował LPG to bym nie wiedział że mam instalację gazową a i jeszcze jedno miał problemy z mocami 210-215KM co do czarnego to jak elmo814 piszę u mnie lepiej dawał radę czarny jak czerwony przy 180KM
jacek70 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Widocznie nie kolor ma znaczenie a to na jaki się trafi. Były już narzekania i na czarne ( ale ponoć je poprawili),teraz na czerwone( a te z kolei były zachwalane). Praktyka mówi że to kwestia trafienia.
krzysiekml Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 kolega ma też czerwonego,którego zakładał ok. pół roku po mnie i niby działa ale to 150KM,niebawem jedzie na softa do Zaprzala to się zobaczy ok.230KM powinno być to ciekawe czy czerwony nie spóchnie
edekxp Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Różnice w tych reduktorach są prawie żadne, ale wiadomo czerwony to szybszy http://lpg-forum.pl/ac-r01-czerwony-i-czarny-roznice-t23279.html Edytowane 20 Lutego 2015 przez edekxp
bongod Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Czerwony to shit po raz drugi na reklamacji miesiąc czasu :/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się