slavko87 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 idzie przez OBD Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM Ale to musi latać :0
poziek Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 idzie przez OBD Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM Ale to musi latać :0 Wszystko poniżej 700Nm jest dla dziewczynek z kokardkami
KERCZI Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Ja Cie CUBER nie podpuszczam ale Ty nie zrobisz bardziej wyżylowanego programu...
Cuber Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Ja Cie CUBER nie podpuszczam ale Ty nie zrobisz bardziej wyżylowanego programu... No masz rację , nie zrobię
mydlo Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 W serii miałeś ładnego bonusa[emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cuber Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 Wczoraj od 8 rano u Grzesia w RZ rezaliśmy tylną elektryczną klapę , zakończylismy o 21-30 .... Dzieki Grzesio
wrclaguna Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 To nie taka prosta sprawa w A6 4G W porównaniu do A4 B8 oprócz dwoch siłowników klapy mamy jeszcze dwa sterowniki oraz silnik rolety bagaznikaJedynym kłopotem jest teraz kalibracje tego wszystkiego , zobaczymy czy po wizycie w ASO to odpali.
Kamyk Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 no comments - na widok tych kabelków drucików i innych przewodzików robi mi się słabo ....
Cuber Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 No własnie jadę do ASO na 13-stą Zobaczymy czy skalibrują te silniczki Ogólnie to problem jest z dociągiem klapy , daje zły sygnał i stad jest problem z silniczkami. W poniedziałek się umówiłem w ASO i będą działać z tematem co do wrażenia z jazdy obecnie po programie to : bardzo ale to bardzo program zmienił możliwości tego samochodu
edraven Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 gaz do spodu z każdego biegu i z kazdej prędkości a dalej auto ciśnie. Niuton robi swoje
jacek70 Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Jest pięknie. Szacunek i to wielki dla właściciela i dla montera. Edytowane 8 Lipca 2015 przez jacek70
Ogi Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Na poczatku sadzilem ze ta elektryczna klapa to zbedny gadzet, po 3 miesiacach uzytkowania uwazam to za jadna z must have opcji, bardzo ale to bardzo uzyteczna funkcja.
edraven Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 biorąc pod uwagę że klapa jest jeszcze cięższa niż w B8 to zamykanie jej w C7 musi być męką skoro w B8 jest tragedia.
Cuber Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 biorąc pod uwagę że klapa jest jeszcze cięższa niż w B8 to zamykanie jej w C7 musi być męką skoro w B8 jest tragedia. w C7 jest z alu ☺
carrera369 Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Roleta bagażnika w C7 też się może sama zwijać / rozwijać ?
Ogi Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Nie zwija sie, podjezdza do gory i sama zjezdza na dol.
Ł.y.S.y Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 idzie przez OBD Ostatecznie jest : 684 NM i 303 KM U kogo robiles program
Rekomendowane odpowiedzi