Karasik2 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 W dniu 16.02.2018 o 22:24, porki18 napisał: Witam. Czy jest ktoś może z Trójmiasta? Kto by zajął się moja pompa z bpw?? Najlepiej jakby sam ją wyciągnął... Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robi
porki18 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 No przecież pod nosem masz futurum 90% tam robiDzięki, po napisaniu posta na nast stronach znalazłem inf o firmie. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Marcenao Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 (edytowane) Witam, orientujecie się, czy dużo jest roboty przy przeszczepieniu napędu z 1,9 TDI? I czy ktoś może polecić firmę w okolicach Legnica/Wrocław / Dolny Śląsk? EDIT: Już znalazłem tematu o swapie pompy Mój BPW ma 150 tys.km przebiegu, jak blisko ryzyka jestem? Dodam, że autko jest produkcji 04.2007. Edytowane 4 Maja 2018 przez Marcenao
Damian320d Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 (edytowane) Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie BPW 2007 Edytowane 31 Maja 2018 przez Damian320d
FUTURUM Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 W dniu 31.05.2018 o 19:57, Damian320d napisał: Witam tylko i wyłącznie na ciepłym silniku jak temperatura wody na wskaźniku sięga 90 stopni wyskakuje mi oil pressure a na zimnym nic przeważnie tylko przy przyspieszaniu na wyższych obrotach tego nie mam + wsłuchajcie się w prace silnika od środa brzmi to okropnie BPW 2007 I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd)
Damian320d Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 13 godzin temu, FUTURUM napisał: I w taki właśnie sposób właściciele swoich 2.0 tdi zacierają silniki... ( kontrolka wali po oczach ale nie-jest potrzeba gazować,dolewać oleju,robić jazdy próbne z mechanikiem itd) Hej silnik juz dawno zatarty jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr
piotrsob1 Opublikowano 31 Lipca 2018 Opublikowano 31 Lipca 2018 1 godzinę temu, Damian320d napisał: Hej silnik juz dawno zatarty jak kupie motorowke w belgi to wysyłam od razu pompke do was pzdr Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju )
Damian320d Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 8 godzin temu, piotrsob1 napisał: Damian już ze trzy miechy temu ( albo i dawniej , bo czas szybko leci ) meldowałeś na forum że masz problem z przybywaniem oleju Dołączając te objawy opisane trzy posty wyżej to jak byk wychodzi że przyczyną nie była pompa oleju ani jej napęd , tylko napęd zamiast oleju (znaczy się olej napędowy zamiast oleju ) Oj Piotrze narobiła sie bieda ;D szkoda że nie moge ci nagrac pracy silnika w tym momencie bo zostawiłem go w Polsce. Hihi
gauto Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw.
moniuh Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 18 godzin temu, gauto napisał: Witam panowie,okolice Wawy gdzie mogę zregenerować pompę oleju bpw. Niech Twój mechanik wyśle do Futurum, będziesz zadowolony.
A4-Tomek Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja ostatnio regenerowałem gniazdo wałka dla świętego spokoju. Mechanik który to ogarniał ma jakiegoś gościa który regeneruje wałki i mam zrobione nowe gniazdo i przerobione na dłuższy imbus. Widziałem jego robotę i imbusy są tak ciasno spasowane ze zregenerowanym gniazdem że nie idzie go wyjąć na poprzednim imbusie zrobiłem jakieś 25k km i już było widać na nim ślady zużycia czyli miałem luz na gnieździe... Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez A4-Tomek
krzychuziom Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem. 1
piotrsob1 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 13 godzin temu, krzychuziom napisał: Tydzień temu wymieniłem imbusik (zapobiegawczo) w swojej 2.0 TDI BPW , nie decydowałem się na regeneracje pompy bo auto ma 143 000 km , przebieg powiedzmy pewny , imbus wyglądał jak na fot. tragedii nie było ale już miał oznaki zmęczenia oryginalny imbus w pompie miał dziurkę z gwintem. No chyba jesteś jednym z niewielu myślących na forum Większość wysyła do regeneracji pompy razem z wałkiem wyrównoważającym , nawet nie zadając sobie trudu zastanowienia się i sprawdzenia czy jest taka konieczność
krzychuziom Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Wiesz co , pewnie gdyby był w gorszym stanie też zdecydował bym się na regenerację , ale nie było takiej potrzeby , może ok 200 000 km zajrzę znów tam i zobaczę a tak trochę grosza w kieszeni
Karasik2 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 imbus imbusem tez tak miałem ale gniazdo u mnie było już bardziej wyrobione i duże luzy i trzeba było regenerować ..
A4-Tomek Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 miałem to samo... musiałem zregenerować gniazdo bo po dwóch latach od wymiany już było widać ślady zużycia...
krzychuziom Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Tomek ale od wymiany samego imbusa ? przy jakim przebiegu wymieniałeś?
A4-Tomek Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 20.08.2018 o 20:22, krzychuziom napisał: Tomek ale od wymiany samego imbusa ? przy jakim przebiegu wymieniałeś? Auto kupiłem dwa lata temu z przebiegiem 210k km. Przy rozrządzie został wymieniony imbus. Był mocno sfatygowany. Według mechanika wytrzymał by maks 30k km. Został założony nowy (moja pompa miała wersję z imbusem 77mm) Mimo wszystko nie dawało mi to spokoju bo w głowie mi chodziły słowa mechanika "luz na gnieździe znikomy" Przy kolejnym ściągnięciu michy po 2 latach i jakiś 30k km okazało się że imbus wygląda prawie tak samo jak poprzedni ? Czyli jednak luz na gnieździe nie był taki mały. Wałek został zregenerowany czyli gniazdo na nowo i pogłębione pod ori imbus 100mm. Imbus tak ciasno spasowany że nie szło go z gniazda wyjąć. Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez A4-Tomek
popo601 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Witam, czy w wersji BLB też są takie same jaja z napędem pompy oleju, kupiłem auto 2 m-c temu z przebiegiem 250tyś. (potwierdzony) i nie wiem czy profilaktycznie oddać do mechanika aby zobaczył do pompy jak wygląda to gniazdo i wałek, czy są może jakieś objawy wcześniej jak wałek bądź gniazdo jest nieznacznie wyrobione ? P.S Natknąłem się na taki również artykuł https://www.wyborkierowcow.pl/usterki-2-0-tdi-jak-naprawic-wadliwy-naped-pompy-oleju/ a kupując auto od znajomego mechanika pamiętam że mówił mi że przy wymianie rozrządu wymienił również ten łańcuch na dole bo mało kto o nim pamięta więc wymienił go profilaktycznie, czy to by oznaczało że w tym silniku nie ma tego wycierającego się "imbusiku" i wyrabianego się gniazda pompy oleju tylko jest rozwiązanie na łańcuszku ? Edytowane 13 Listopada 2018 przez popo601
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się