Paweł Nadłonek Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Witajcie dlugo mnie nie było Niestety dalej nie moge się wam pochwalić wynikami strojenstrojenia Okazało się bowiem, że mój niesamowicie uzdolniony mechanik źle ustawił rozrząd i musiałem poprawiać oczywiście już u innego mechanika. Na strojenie jestem umówiony w marcu bo tuner u którego robię auto jest wielce zajety i spławia mnie już drugi miesiąc. Jak będzie po wszystkim nie omieszkam zamieścić wyników na forum Pozdro i zdrówka
BeyerBrown Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 No to trzymam kciuki, oby to coś dało
lmarrio Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Witam, czy nie ma ktoś z Was na sprzedaż sprawnych "gruszek" kolektora ssącego? Bo u mnie połamały się cięgna
Paweł Nadłonek Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 13 godzin temu, lmarrio napisał: Witam, czy nie ma ktoś z Was na sprzedaż sprawnych "gruszek" kolektora ssącego? Bo u mnie połamały się cięgna Zobacze dzisiaj w garażu chyba mam ze starego kolektora
Paweł Nadłonek Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Dnia 3.02.2017 o 19:01, lmarrio napisał: Jeżeli sprawne to było by fajnie Kurde sory kolego ale brat mi zawinoł klucze do garażu i nie mam jak luknąć narazie za tą gruchą. Środa wieczorem będe wiedział na 100%
Robero321 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Panowie mam zamiar wytargać kolektor żeby zobaczyć w jakim stanie jest wałek odma itp. jest jakaś procedura kolejność ewentualnie na co zwrócić uwagę ?
lmarrio Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Paweł Nadłonek, udało Ci się sprawdzić ten kolektor? Edytowane 11 Lutego 2017 przez lmarrio
Paweł Nadłonek Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Dnia 11.02.2017 o 20:40, lmarrio napisał: Paweł Nadłonek, udało Ci się sprawdzić ten kolektor? Witaj mam te gruchy. Sory, że dopiero teraz ale najnormalniej zapomniałem. Napisz mi na pw adres email to Ci wyśle jakieś zdjęcia
Paweł Nadłonek Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Witajcie. No to jestem po strojeniu auta. 235 KM i 320 Nm na benzynie 98. Myślę, że jak na wolnossiaka to przyzwoity wynik. Auto fajnie zyskało na dynamiczności i reakcji, odcinka przesunięta na 6900 obr. Koszt takiej operacji to 1100zl czy się opłacało ocencie sami. Ogólnie jestem zadowolony mialem cichą nadzieje ze złapie 240 KM ale nie jest źle. Tuner który mi to robil mówil, że jak pojeżdże to auto samo podbije jeszcze kilka koni do góry( jakies 5, 6 tak twierdzi)?? Nie wiem ile w tym prawdy dlatego podałem wam to co pokazał wykres. Trzymajcie się, pozdro
Gregory87 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Możesz pokazać ten wykres? Jestem ciekaw jak to u Ciebie wstaje od dołu po tym strojeniu...
Paweł Nadłonek Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Dnia 22.04.2017 o 12:03, Gregory87 napisał: Możesz pokazać ten wykres? Jestem ciekaw jak to u Ciebie wstaje od dołu po tym strojeniu... Mam z pierwszego pomiaru jeszcze przed korektą tam jest 310Nm i 230KM. Ten ostatni pomiar mają mi wysłać na maila. Te ślaczki to naniesiony pomiar jak był lipnie ustawiony rozrząd. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Paweł Nadłonek Dodany załącznik
BeyerBrown Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Ładny wykres, gdzie było robione strojenie? Jak był ustawiony rozrząd +/-, że takie pagóry powychodziły? Czy tuner ustawiał ten rozrząd czy inny mechanior to robił/samemu ustawiałeś?
Paweł Nadłonek Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 12 godzin temu, BeyerBrown napisał: Ładny wykres, gdzie było robione strojenie? Jak był ustawiony rozrząd +/-, że takie pagóry powychodziły? Czy tuner ustawiał ten rozrząd czy inny mechanior to robił/samemu ustawiałeś? Strojenie robiłem w RS motorsport koło Rzeszowa ale nie polecam. Goście ogarnięci ale jak nie masz worka pieniędzy to idziesz na koniec kolejki. Gościa z Lublina co przyjechał jakąś nową a6 z dnia na dzień przyjeli kiedy ja czekałem na odbiór auta trzy tygodnie... Kingsoft z Starego Sącza moge polecić tam kolega robil alfe 156 gta. U Gregor10 jak się pytałem to nie mieli w ofercie ale ostatnio widziałem jak robili jakąś audice 4.2 to tam też warto zapytać może poszerzyli asortyment Pagóry powychodziły bo jedn wałek mechanik specialista ustawił na -20. Poprawiałem już u innego obaj tutaj z moich okolic Tbg.
BeyerBrown Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 A jak masz teraz wyregulowane? 0 0 0 0 +/-1? PS. Nową C7 mogą się pochwalić na fanpage'u...
Paweł Nadłonek Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 30 minut temu, BeyerBrown napisał: A jak masz teraz wyregulowane? 0 0 0 0 +/-1? PS. Nową C7 mogą się pochwalić na fanpage'u... Oo nie nie aż takich kokosów to nie ma żeby na 0 wszystkie ustawić nie pamietam dokladnie a nie chce Cie okłamać.
marek232 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Panowie, do wymiany klapek kolektora lepiej zdjąć kolektor czy przód?
kt65c453 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Kolektor i nie Musisz cały ściągać wystarczy odkręcić i lekko podgiac, wiadomo cześć zdemontować trzeba Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Robero321 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 tylko jeśli odkręcisz kolektor żeby go podnieść a wcześniej jakiś macher skręcił go np na silikon... to po przykręceniu możesz mieć nie szczelności..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się