chudy92 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 a kurcze, ładnie zapina masz jeszcze jakieś plany co do mocy?
jarek920 Opublikowano 21 Maja 2016 Opublikowano 21 Maja 2016 arek podobno ta pompa w baku z rs 6 v10 (4F0 919 051 BN)pasuje po przerobkach
arek_cccp Opublikowano 25 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2016 (edytowane) a kurcze, ładnie zapina masz jeszcze jakieś plany co do mocy? Na razie nic nie będę zmieniał przyszły rok hm zobaczymy. Kusi mnie wrzucenie słupka CDL, BWJ ale cena odstrasza i dostępność też jest licha. Wtedy k04 tfsi hybryda i atak na 4XX 5XX. arek podobno ta pompa w baku z rs 6 v10 (4F0 919 051 BN)pasuje po przerobkach [/size] Dzięki, właśnie zamontowaliśmy pompę z RS6 C6. Nie obyło się bez niespodzianek potrzebowała zaworka zwrotnego z porsche chłopaki przełożyły pływak z deklem z mojej starej pompy 2.0T i podeszła bez bólu. Efekt ? 80% obciążenia przy pełnym bucie także zapas myślę jest na grubo 400+ a kto wie co przyszłość przyniesie . Stożek siedzi sobie tak przy czym górą turbo znacznie lepiej trzyma do końca, a dźwięki i parskanie naprawdę głośne i piękne dla ucha . Dźwięk wydechu też uległ zmianie jest ciszej podczas jazdy i bardziej basowo przy bucie także same zalety stożka . Moc dźwięk dźwięk moc. A mocy nigdy za dużo . Osłona termiczna zdaje egzamin wyśmienicie podczas upalania w te upały stożek jest można powiedzieć chłodny aż jestem zaskoczony . Oczywiście całość wykonywana w Gregor10.pl. pompa stożek korekty softu pod stożek etc. Dodatkowo mały serwis jak pęknięta odma i cieknący wąż chłodnicy zostały wymienione wycieki usunięte całość poskładana i bangla. Edytowane 13 Lipca 2016 przez arek_cccp
grabiec Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 no zacne autko vectre znam bo stoi w Szaflarach a wcześniej miał chyba astrę o ile się nie mylę ??? sam planuje u siebie k04 założyć jak na razie zbieram graty i co najważniejsze mam wsadzonego CDL-a wiec może się uda coś więcej wykrzesać gadałem z gregorem i mówił ze może być zabawka hahah :DD:
arek_cccp Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Tak miał astre. CDL powiadasz , zazdroszczę. Pakuj hybryde od razu k04 . Skąd słupek dorwales tak w ogóle? Jaka cena? Może być PW P&P ?
Mizur138 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ale Ci ladnie to jedzie Sam poluje na 300+ ale jeszcze długa droga
jarek920 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Znam b7 tfsi co ma 500NM i jeździ juz od 2012 roku i żyje a lekko nie ma.Czyli całkiem wytrzymałe są silniki w naszych b7.
arek_cccp Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Seryjne korby ma ? Co do wytrzymałości to się zgadzam silnik naprawdę przyjmuje sporo na klatę. Znasz specyfikację tej b7 O ktorej mówisz lub masz jakiś wykres poglądowy ? Edytowane 1 Września 2016 przez arek_cccp
jarek920 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 standart k04,wtryski s3 ,wklad,dp ze sportowym katem,326 koni bylo i 505 nm na maha od 2012 auto zrobilo 60tys tylko glowica poszla w tym czasie do remontu,silnik seria.Wykres gdzies kiedys mialem musze poszukac wysle ci na fb
arek_cccp Opublikowano 1 Września 2016 Autor Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) Faktycznie niuta sporo w przedziale 3500-4000. A co się stało z głowicą że konieczny był remont? 60tyś to z takim dołem to faktycznie dobry test dla korb . Cdl z s3 wiem że znosi 500+ tylko ponoć tam mocniejsze mocowanie korby dp tłoka lub samą korba bo spotkałem się z tymi dwoma teoriami. Edytowane 1 Września 2016 przez arek_cccp
jarek920 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Pompa oleju mu siadła i głowica dupla, potem odrazu silnik odprezyl 1.5 mm uszczelką, wrzucił wałek ssący z cdl który daje w bgb ponad 10 kuni i chyba miał okolice 530 NM ale auto potem sprzedał.
arek_cccp Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Mały udpate, auto cały czas jeździ bez żadnych awarii, odpukać. Przez ten czas zamontowałem w wakacje jeszcze chyba oil catch tank zamiast gównianej odmy w tfsi co bardzo polecam każdemu zrobić , wpadły listwy piano black,ręczny rs4, nakładki alu rs4 oraz odblokowanie hamowania lewą nogą i w sumie tyle z modyfikacji. Brakuje, foteli sline z b8/a5 może ciemnej podsufitki oraz pomalowania kilku osłon na czarno. Nakładki alu rs4 ori No i fotka jakaś tam . Edytowane 30 Grudnia 2016 przez arek_cccp
szymon100s Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Gdzie kupiles albo jakiej firmy oli catch tank?? podoba mi sie twoj projekt taki cicho ciemny kiler
arek_cccp Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Properfekt robi takie catch tanki, odezwij się do nich .
szymon100s Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Dziękować wszystkiego dobrego w nowym rokuu
afroo. Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Przez ten czas zamontowałem w wakacje jeszcze chyba oil catch tank zamiast gównianej odmy w tfsi co bardzo polecam każdemu zrobić Jakie zalety i wady takiego zabiegu? Koszt wprost proporcjonalny do efektu?
arek_cccp Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Brak syfu w kolektorze dolotowym, brak psujacego się zaworu pcv bo go usuwasz , takie zabiegi powinny być seryjnie robione już ... jest sporo silników z fabrycznymi catch tankami. Tylko vag jakoś musi na wszystkim zarabiać i montuje badziewną odme, która jak niektórzy doświadczają dość często się psuje i kosztuje swoje a odma w tfsi ma bardzo ważny wpływ na pracę, osiągi silnika. Jest zrobione raz a porządnie a koszta w moim przypadku nie były duże, brak wad same zalety, kosztowo na pewno proporcjonalnie i to nawet bardzo. Dziękować wszystkiego dobrego w nowym rokuuDziękuje i nawzajem Edytowane 31 Grudnia 2016 przez arek_cccp
KmK Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Za chwilę stukną 2 lata Kawał porządnej roboty odwaliłeś! Dobrze, że zdecydowałeś się na zmianę dekorów, od początku mnie drażniły Może na wiosnę, coś pomierzysz
black4 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Witaj! Arku pięknie idziesz z tematem I urozmaicasz nam forum ! Czyli potrzebny byłby słupek z CDL, hybryda K04 i kuty spód, żeby stroić bezpiecznie na 400+ PS? PS. Widzę Twoją sztukę w stylistyce czerń Totalne incognito No może jedynie jakiś pakiet s-line/dtm z zewnątrz a może jakieś Caractere? + ładne 19" grafit/ czerń na lato Kawał dobrej roboty! Pozdrawiam! Edytowane 4 Stycznia 2017 przez black4
arek_cccp Opublikowano 4 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Raczej wpadnie 18'' typu OZ ultraleggera właśnie grafitowa/tytanowa co do ataku na 400+ to k04 hybryda i słupek CDL bez kucizny wystarcza ponoć ale to jak już to koniec 2017r początek 2018, ten rok mam zamiar przejeździć jeszcze na obecnym setupie . Z zewnątrz chciałbym zderzak sline z grillem s4 czarnym i listwy s4.. choć bardziej mnie korcą heble z porsche 6 tłok zr17/18 niż wygląd.. Za chwilę stukną 2 lata Kawał porządnej roboty odwaliłeś! Dobrze, że zdecydowałeś się na zmianę dekorów, od początku mnie drażniły Może na wiosnę, coś pomierzysz Na wiosne obowiązkowo bo w tym roku tak szybko wszystko przeleciało, że nawet nie zdąrzyłem za wiele pomierzyć, ta dekory też mnie drażniły aż dziwne, że tyle czasu z nimi zwlekałem . Edytowane 4 Stycznia 2017 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się