Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy po uszczelnianiu pompy i wymianie rozrzadu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

W kolegi AVG wymienialiśmy rozrząd i uszczelniana była pompa wtryskowa. Po złożeniu całości auto odpala, jeździ normalnie, jedynie pojawił się problem falujących obrotów na biegu jałowym i dziwnych parametrów odczytywanych na VAG-u, korekty wtryskiwaczy są bardzo duże, napięcie nastawnika i dawka skacze. Przed naprawą było okej. Może ktoś z Was wie dlaczego tak się dzieje.

Poniżej trzy filmiki obrazujące to o czym pisałem powyżej:

https://www.youtube.com/watch?v=c2ZXOSXdXsE


https://www.youtube.com/watch?v=kLKYshQjhAc Edytowane przez Piotrek_A4
Opublikowano

Źle ustawiony nastawnik po wymianie uszczelnień :hi:

Dawno, dawno temu się z tym gibałem , aż w końcu udało mi się :naughty:

Ale zajęło mi to ładnych parę godzin :decayed:

Opublikowano

Podjedź do

Ireneusz Ślusarek

tel. kom. 603 343 488

ul. Wrocławska 3
Trzebnica

Opublikowano

Masakrycznie źle ustawiony nastawnik!!!!!

do popuszczenia śruby nastawnika ( tylko żeby nie był lużny) i delikatne (pukając młotkiem, przez drewno) przestawienie go ku tyłowi auta. uwaga zmiany położenia o części mm powodują duże różnice!

Nie eksploatuj auta - bardzo za duża dawka paliwa.

prawidłowe wartości powyżej 3 mg/R najlepiej ok 4,5 mg/R napięcie powino być powyżej 1,45 V

Opublikowano

Kiedyś znalazłem w necie jak się ustawia pompę po takiej naprawie. Myślę jeśli w gogle wpiszesz naprawa pompy, regulacja nastawnika to znajdziesz to- wiem że nie było to takie proste.

Opublikowano

przy 4,5 będzie bardzo muł. Zdaje sie ze 3,6 jest najbardziej optymalna. Grunt to raczej nie schodzić poniżej 3.0 bo szybko turbo sie zawala nagarem i kopci. Ale niektórym to nie przeszkadza bo zrywniejsze auto

Opublikowano

3mg lub troszeczke mniej też może być jak komuś nie przeszkadza nieco większe spalanie.

A czy turbo szybciej się zawala to zależy od wtrysków w jakim są stanie oraz stylu jazdy.

Na pewno nie powinno schodzić się poniżej 2mg

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

przy 4,5 będzie bardzo muł. Zdaje sie ze 3,6 jest najbardziej optymalna. Grunt to raczej nie schodzić poniżej 3.0 bo szybko turbo sie zawala nagarem i kopci. Ale niektórym to nie przeszkadza bo zrywniejsze auto

nie powienien mulic.

a jezeli muli, to odpowiedzialne za to jest zbyt niskie cisnienie w pompie lub lejeace wtryski. o korekcja tego poziomem wyjsciowym dawki ( ustawieniem nastawnika) problemu nie rozwiazuje. tylko pudruje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...