Piotrek_A4 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) WitamW kolegi AVG wymienialiśmy rozrząd i uszczelniana była pompa wtryskowa. Po złożeniu całości auto odpala, jeździ normalnie, jedynie pojawił się problem falujących obrotów na biegu jałowym i dziwnych parametrów odczytywanych na VAG-u, korekty wtryskiwaczy są bardzo duże, napięcie nastawnika i dawka skacze. Przed naprawą było okej. Może ktoś z Was wie dlaczego tak się dzieje.Poniżej trzy filmiki obrazujące to o czym pisałem powyżej:https://www.youtube.com/watch?v=c2ZXOSXdXsE https://www.youtube.com/watch?v=kLKYshQjhAc Edytowane 14 Marca 2015 przez Piotrek_A4
piotrsob1 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Źle ustawiony nastawnik po wymianie uszczelnień Dawno, dawno temu się z tym gibałem , aż w końcu udało mi się Ale zajęło mi to ładnych parę godzin
szczuraz Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Podjedź do Ireneusz Ślusarek tel. kom. 603 343 488 ul. Wrocławska 3 Trzebnica
Musashi Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Masakrycznie źle ustawiony nastawnik!!!!! do popuszczenia śruby nastawnika ( tylko żeby nie był lużny) i delikatne (pukając młotkiem, przez drewno) przestawienie go ku tyłowi auta. uwaga zmiany położenia o części mm powodują duże różnice! Nie eksploatuj auta - bardzo za duża dawka paliwa. prawidłowe wartości powyżej 3 mg/R najlepiej ok 4,5 mg/R napięcie powino być powyżej 1,45 V
waldemar59 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Kiedyś znalazłem w necie jak się ustawia pompę po takiej naprawie. Myślę jeśli w gogle wpiszesz naprawa pompy, regulacja nastawnika to znajdziesz to- wiem że nie było to takie proste.
Mozgu Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 przy 4,5 będzie bardzo muł. Zdaje sie ze 3,6 jest najbardziej optymalna. Grunt to raczej nie schodzić poniżej 3.0 bo szybko turbo sie zawala nagarem i kopci. Ale niektórym to nie przeszkadza bo zrywniejsze auto
Hezen Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 3mg lub troszeczke mniej też może być jak komuś nie przeszkadza nieco większe spalanie. A czy turbo szybciej się zawala to zależy od wtrysków w jakim są stanie oraz stylu jazdy. Na pewno nie powinno schodzić się poniżej 2mg Wysłane z mojego GT-I9100
Musashi Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 przy 4,5 będzie bardzo muł. Zdaje sie ze 3,6 jest najbardziej optymalna. Grunt to raczej nie schodzić poniżej 3.0 bo szybko turbo sie zawala nagarem i kopci. Ale niektórym to nie przeszkadza bo zrywniejsze auto nie powienien mulic. a jezeli muli, to odpowiedzialne za to jest zbyt niskie cisnienie w pompie lub lejeace wtryski. o korekcja tego poziomem wyjsciowym dawki ( ustawieniem nastawnika) problemu nie rozwiazuje. tylko pudruje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się