Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Sprzeglo 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to co że bex ,tarcza 228 czyli to samo co awx łącznie z dociskiem i dwu masą 

nie doczytałem a Ty masz 6gang 

patrzyłem w etce to bex fwd/q ma set 228

to co podałeś z tego linka to opis pasuje ale sądząc po tym zdjęciu to jest do poprzecznego silnika 

Opublikowano

Aha spoko tak że już wiem że mam szukać od Awx. Dzięki

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie sprzęgło czasem szarpie przy ruszaniu więc pewnie dumasa do wymiany i też szukam zestawu od AWX-a, czy numery mam poprawne?

Zestaw SACHS 2290 601 032 i LUK 600 0040 00 ?

Opublikowano

Panowie jedno pytanko czy sprzęgło w Bexie w quattro jest takie samo jak w ośce??

Opublikowano

????

Opublikowano

Rozwiewajac plotke o temacie sprzegla z avf do bex chcialbym potwierdzic ze sprzeglo z avfa bez problemu siada do bexa. Ja wlozylem do swojego caly zestaw gdyz ori dwumas z tarcza 228 czy tam 230 nie przenosił momentu po programie I auto wpadalo w drgania. Po zalozeniu sprzegla 240 jest klasa. U mnie skrzynia 6 plus quattro, ale podejzewam ze do 5 tez powinno spasowac gdyz obudowa skrzyni jest taka sama (musze sprawdzic to info na etce). Zeby to spasowalo nalezy zmienic pare gratow I jezeli ktos jest z okolic Rzeszowa chetnie pomoge lub wykonam takiego moda. 

Zalozony dwumas nie byl nowy, ale w spoko stanie. Czesci wyszy mnie w graniach 600 zl ;) ale problem wibracji po programie w chwili przyspieszania znikl bezpowrotnie.

Opublikowano

Czyli do BFB Q 6b powinno wejść z AVF tak? bo AWX to 228
Zagmatwany temat :decayed:

Opublikowano
16 godzin temu, jolley napisał:

Czyli do BFB Q 6b powinno wejść z AVF tak? bo AWX to 228
Zagmatwany temat :decayed:

Ja mam skrzynie z  2.0tfsi quattro a tam siedzi 240mm a zostało moje 228 mm z  bfb. Podejdzie 240mm jak dołożysz dystans 5mm bodajże i  rozrusznik inny. Plus jeszcze jakaś rzecz trzeba było zmienić reszta pasuje bez problemu. .

Opublikowano

Czy ktoś użytkowników sprzęgła z AWX marki Sachs do 1.8t spotkał  ze ślizgającym się sprzęgłem? U siebie gdzieś pod koniec wakacji zamontowałem do swojego AVJ quattro taki komplet funkiel nówka sprzęgła i dziwnie mi ono od początku już śmierdziało ale myślałem że się ułoży. Początkiem zimy zaczęło mi to sprzęgło się ślizgać (piszczy przy ruszaniu) ale nie zawsze.

Teraz myślę nad kevlarem ale jeszcze się nie zdecydowałem. Czy ktoś miał podobną przypadłość?

Opublikowano
13 minut temu, elektryk88 napisał:

Czy ktoś użytkowników sprzęgła z AWX marki Sachs do 1.8t spotkał  ze ślizgającym się sprzęgłem? U siebie gdzieś pod koniec wakacji zamontowałem do swojego AVJ quattro taki komplet funkiel nówka sprzęgła i dziwnie mi ono od początku już śmierdziało ale myślałem że się ułoży. Początkiem zimy zaczęło mi to sprzęgło się ślizgać (piszczy przy ruszaniu) ale nie zawsze.

Teraz myślę nad kevlarem ale jeszcze się nie zdecydowałem. Czy ktoś miał podobną przypadłość?

trzeba zmieniać kpl, sprzęgło plus dwumasa 

Opublikowano

nigdzie nie jest napisane że trzeba wraz z dwumasa, inni zakładali samo sprzęgło i było ok. Czyli jednak dwumasy się różnią wymiarem Dev?

Opublikowano

jak zakładałeś tercze z awx to taką samą miała tulejkę od wałka sprzęgłowego ? nie była czasem wyższa? 

 

Opublikowano

Fak, czyli do 1.8T chcąc wkładać sprzęgło z AWX, to razem z dwumasą? :/
W takim razie muszę zamówić do BFB jednak

Opublikowano

Nie pamiętam jak zakładałem, za dwa tyg. będę rozbierał to popatrze i pomierze. Chodzi o to że sprzęgło zaczyna brać jak jak powinno ale się ślizga ale to nie zawsze. Jak się będę czaił z ruszaniem to tak będzie szczególnie pod wzniesienie a jak od razu ruszę to niekoniecznie. Wg mnie winna jest tarcza być może wadliwy produkt. Jeżdżę na tym ponad pół roku więc się da. I teraz albo obije tarcze kevlarem chociaż nie wiem jak przekłada się to na komfort ruszania bo mało wpisów jest albo wrócę do starego docisku i też obije stare sprzęgło kevlarem.

Opublikowano

Przymierzam się do manewru kolegi powyżej, czyli sprzęgło Sachs z awx do avj 1.8t quattro 5 biegów. Czy jakieś nowości w powyższej sprawie. Co jest winą ślizgania? Dodam, że dwumasy nie chcę ruszać.

 

Opublikowano

zestaw trzeba wymienić cały inaczej d..pa

Opublikowano

Uściślając, musiałbym zakupić komplet Sachs o nr 2290 601 032 ? I to podejdzie do w/w modelu ? Mam teraz niezły dylemat, albo kupić docisk i sprzęgło do avj (bo dwumasa ok), albo obijać stare kevlarem albo 1400 na komplet od awx. A mam 190KM to nie wiem co robić.

Opublikowano

@Dev do 1.8t moc stock'owa lepiej włożyć tarczę + docisk BFB niż bawić się w AWX bez dwumasy? Tarcza do obicia kevlarem i powinno kleić dobrze?

Opublikowano
W dniu 4.05.2018 o 01:49, jolley napisał:

@Dev do 1.8t moc stock'owa lepiej włożyć tarczę + docisk BFB niż bawić się w AWX bez dwumasy? Tarcza do obicia kevlarem i powinno kleić dobrze?

I co wsadziłeś ostatecznie? Zastanawiam się nad kevlarem i nad AWX.

Opublikowano
2 godziny temu, MarcinL napisał:

I co wsadziłeś ostatecznie? Zastanawiam się nad kevlarem i nad AWX.

Temat ucichł. Mechanik stwierdził, że sprzęgło jest ok. Odpowietrzył układ i faktycznie jest lepiej. Aczkolwiek wymienie je pewnie w przyszłym roku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...