Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 BLB] Gokart w Avancie 260KM/500Nm [DTM, gwint Vogtland, BBS 19”, heble S4, custom wydech SLG]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Więc tak, coś tam auto się poci po wizycie u naszego celebryty ale nie wiem skąd. Byłem na przeglądzie i po skrzyni biegów leci od strony silnika. Nie ma plam na kostce. Za 4k wymieniam olej to się przyjrzę. 

Niemniej w ramach - porobię coś przy piwku - kupiłem od kolegi z forum kompletne zaciski z s4 wraz z jarzmami. 
Stan jak ze złomu ;) Dwa dni rozkręcałem jedną sztukę, zaopatrzyłem się w odpowiednie narzędzia i w 15 min rozkręciłem drugą sztukę. 

Tipy -> tłoczek wyłazi w 2 sekundy jak podepniesz pod metalowy przewód hamulcowy pomkę od roweru ;)

Niemniej jest pytanie, może ktoś pomoże

Jakie oznaczenia mają te dwie śruby (są różnej długości) oraz te dwa aluminiowe przewody ? (zaznaczone na czerwono)
Ewentualnie pod jakim numerem znajdę rysunek z heblem 345mm w ETKA

Druga sprawa - musze to tanio pomalować proszkowo. Gdzie w Warszawie lub okolicy mi to ogarną? Do pomalowania dwa jarzma, dwa przednie elementy zacisku oraz dwie blaszki. Wszystko na kolor czerwony. Fajnie byłoby, gdyby mi to wypiaskowali na miejscu. 

Trzeci temat - Zestaw regeneracyjny zacisku z tłoczkiem - jakiej firmy 

 

IMG_20220210_133849.jpg.87f7aa431f1f11730ad02b6fb393871f.jpg

IMG_20220210_133932.jpg.5eaf810ff0ee11846ebbfd64f10856bf.jpg

Edytowane przez mravel
ech
Opublikowano

Wiec aluminiowe przewody hamulcowe sztywne to nr 8e0611721f oraz 8e0611722f. Niestety śrub nie mogę znaleźć

Opublikowano

Ja ostatnio u siebie wymieniałem tłoczek i gumki z Autofrena ,ale polecają tez Frenkit .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ja te przewody kupowałem u siebie w sklepie motoryzacyjnym. Mieli gotowe miedziane po zarabiane w różnych długościach. Kupiłem dwa po 20 cm i dogiołem. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

A wiecie moze czy te przewody miedziane hamulcowe sa uniwersalne, tzn czy np z wersji 320mm pasuja do hebla 345mm?

Udalo mi sie znalezc zestaw naprawczy hamulca z Autofrena. Wyglada na to ze tloczek 60mm to wersja do mnie. Tylko mi wychodzi suwmiarka 59mm. Chyba, ze te 60mm mi fi otworu a nie tloczka. 

Aluminiowe elementy hebla mocza sie w Tenzi Truck, reszta siedzi w wiaderku octu ;)

EDIT

W Wesołej lakiernia -> dobre oceny na Google -> piaskowanie + malowanie proszkowe kompletu zacisków i jarzm to ok 200 zł. Za zaciski z jarzmami dałem 500 zł. Zestaw naprawczy zacisku z Autofrena to 51 zł szt. Zatem całość to ok 800 zł + 4,50 na piwo. 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Pytanie -> przewody w stalowym oplocie przód, co brać?

Opublikowano
17 minut temu, mravel napisał:

Pytanie -> przewody w stalowym oplocie przód, co brać?

Jak masz kasę to bierz :thumbup1:

Opublikowano

caly myk polega na tym co kupic, by bylo dobrze i rozsadnie cenowo. 

Opublikowano

Ja mam hela i jest ok , :D

 

Opublikowano

I to jest dobry kierunek @K4rol81! Ktos moze potwierdzic ze na tyl idzie bez przeróbek zacisk z T5 + jarzmo z A6C6 i tarcza 330mm z s4 b8?

Opublikowano
2 minuty temu, mravel napisał:

I to jest dobry kierunek @K4rol81! Ktos moze potwierdzic ze na tyl idzie bez przeróbek zacisk z T5 + jarzmo z A6C6 i tarcza 330mm z s4 b8?

@rs dziadek na pewno Ci potwierdzi :D 

Opublikowano (edytowane)

Dawno temu jak z nim rozmawialem to oferowal cos z zaciskiem t5 na tyl ale tam wtedy byl problem, ze tarcze trzeba bylo toczyc / klocek nie zbieral calosci. Nie wiem jak to teraz wyglada i czy jest sens to kompletowac. 

EDIT -> czytanie wątku o heblach to mordęga. 400 stron półsłówek. Wychodzi na to, że problemu nie ma z rantem przy tarczy 330mm jesli jej wysokosc to cyt "czyli finalnie do zacisków z A6C6 tarcza  o wysokości 46.5 mm" bowiem są jeszcze wyższe. Ktoś potwierdza, że 330mm z ski będą dobre -> cyt "bodajże inną wyskość mają, mają mieć ~36,6".

Dev pisze ->

Tarcze S4 B8 330mm

Jarzma A6 C6 3.0tdi polift

Klocki a6 c6 FDB1655

Zaciski tyl VW T5

i tego będziemy się trzymać 

Edytowane przez mravel
Opublikowano

Jarzma kup od RS6 C5 nie trzeba kombinować że śruba jarzma.

@Wandej powinien ogarnąć Ci te jarzma i resztę w sumie też.

Tarcze trzeba stoczyć bo będzie rant.

Chyba nie doczytałeś tych 400tu stron o upgrade'ie hebla w B6/7 :decayed: tam jest wszystko i co najlepsze to całe info zmieściłoby się na góra dwóch stronach!

 

Pozdr

Opublikowano

Wysokość tarczy to tak naprawdę chodzi o odsadzenie tarczy, a nie wysokość części nas której pracuje klocek.

Opublikowano

@staniekale tutaj wlasnie podobno rozwiazano juz probem rantu vide tarcza z s4 b8. 

Moge heble kupic od kilku userow ale to nie zabawa. Czlowiek jest szczesliwszy jak sam to zlozy, wyczysci i posklada :) 

Opublikowano
5 minut temu, mravel napisał:

@staniekale tutaj wlasnie podobno rozwiazano juz probem rantu vide tarcza z s4 b8. 

Moge heble kupic od kilku userow ale to nie zabawa. Czlowiek jest szczesliwszy jak sam to zlozy, wyczysci i posklada :) 

Mam gotowe sety p&p. Tylko zostaje tarcze ztoczyc od B8. Bez heilcoilow i innej rzezby

Opublikowano

I cyk, zlozone, wymienione, umyte i pomalowane :)

303DE5A6-4280-4D13-8374-7BEA238DF410.jpeg

3E98F10B-7A97-4F8B-AC94-5860293493CA.jpeg

  • Lubię to 1
Opublikowano

To teraz na auto ???

Opublikowano (edytowane)

No nie, jeszcze tyl trzeba przygotowac ;)

BTW czy pompa hamulcowa jest taka sama w zwyklej jak w s4/rs4?

Hamulce hamulcami ale trzeba to napedzic

Edytowane przez mravel
Opublikowano
1 godzinę temu, mravel napisał:

No nie, jeszcze tyl trzeba przygotowac ;)

BTW czy pompa hamulcowa jest taka sama w zwyklej jak w s4/rs4?

Hamulce hamulcami ale trzeba to napedzic

Nie trzeba ruszać jeśli sprawna

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...